Як коронавірус змінив звички глядачів на YouTube та інших платформах

Суворі заходи карантину вплинули на вподобання споживачів відео- та ТВ-контенту. Вимушене припинення роботи та соціальна ізоляція, пов’язані з пандемією коронавірусу, збільшили час, який люди проводять в інтернеті. Споживання соціального відео у цьому місяці різко зросло, оскільки глядачі вдома шукають розваг та відволікаються від пандемії коронавірусу. Дивлячись на останні дані з таких платформ, як YouTube, Facebook та Instagram, аналітики з компанії Tubular Labs склали звіт про те, який контент найбільше привертає увагу споживачів. Далі наведено п’ять ключових результатів з доповіді Tubular Labs.

Спорт, здоров’я та фітнес лідирували на YouTube цього місяця

Інтерес до lifestyle-контенту та відеороликів про мистецтво та культуру, спорт, здоров’я та фітнес значно збільшився після початку карантину.

Так, перегляди відео на YouTube виросли на 63% для категорії здоров’я та фітнесу, на 29% — для відео про мистецтво та культуру, та на 20% — для спортивного контенту (приведені дані з 1 по 17 березня).

Підвищений інтерес до контенту, пов’язаного зі спортом, виник саме в той момент, коли прямі спортивні трансляції закриваються по всьому світу.

Хоча попит на спортивний контент збільшився, нещодавнє скасування більшості змагань призвели до того, що на YouTube завантажується менше відео

У міру того, як професійні спортивні ліги закриваються, а великі міжнародні події, такі як Олімпіада, відкладаються, зацікавленість споживачів у спортивному контенті на платформах типу YouTube, зросла на 20% цього місяця.

Хоча в перші два тижні березня кількість нових спортивних відео на YouTube різко зменшилась, нові відео в категорії, як видається, мають тенденцію до зростання в порівнянні з минулим тижнем. Деякі виробники почали завантажувати більше контенту на YouTube, щоб заповнити порожнечу.

Творці відео можуть зосередитись на завантаженні «завжди популярного» контенту з попередніх сезонів

23% спортивних відеозаписів, які переглядали у Facebook цього місяця, складалися з незмінно актуального контенту, що був випущений між 2015 та 2019 роками.

14% спортивних відеороликів, які переглядали у Facebook у цьому місяці, було завантажено минулого року, а 9% додано між 2015 та 2018 роками.

Хоча переважна більшість (77%) спортивних відеозаписів на Facebook, які були переглянуті у березні, завантажувалися цього року, все ще спостерігається інтерес до спортивного контенту, пов’язаного з минулими іграми та подіями.

Виробникам «завжди популярного» контенту слід зосередитися на компіляції відео

Старіші спортивні відеоролики, що не втрачають популярність серед користувачів Facebook цього місяця, як правило, містять контент попередніх подій.

  • 32% спортивних відеороликів, які глядачі переглядали у березні, складалися з компіляцій подій з 2015 до 2018 року довжиною приблизно 4 хвилини.
  • 24% — це мікс конкретних фрагментів гри та основних моментів, який в середньому продовжуються 10 хвилин.
  • 20% — це 3-хвилинні (в середньому) кліпи.
  • 20% являли собою домашній відеозапис тривалістю в середньому 1 хвилину.
  • 4% були прямими трансляціями.

Спортивна боротьба в цьому місяці особливо популярна на YouTube

Спортивні збірки є успішними для творців відео, які хочуть продовжувати завантажувати контент, поки тривають спортивні трансляції, а боротьба — це найкраща категорія «вічнопопулярних» на YouTube цього місяця.

  • З усіх «завжди популярних» спортивних відеороликів, які споживачі переглядали з 1 по 18 березня (аналітики Tubular відносять до них ті відео, що були завантажені між 2015 та 2018 роками), боротьба набрала 14 млн 392 тисячі переглядів.
  • Популярні відеоролики з моментами «окремих видатних гравців» за цей же період набрали 5 млн 138 тисяч переглядів.
  • Відеоролики з футболом мали 4 986 000 переглядів.
  • Найбільш яскраві відеокліпи дитячого спорту набрали 3 258 000 переглядів.
  • Ігри в крикет, завантажені між 2015 та 2018 роками, отримали 2 550 000 переглядів.
  • Показ найбільш яскравих шоу, що відбувалися у перерві між матчами, за той самий період сягнули 2 млн 143 тисяч переглядів.
  • Найбільш популярний контент від «баскетболістів» згенерував 1 мільйон 918 тисяч переглядів.

Які висновки повинні зробити рекламодавці: 5 пунктів

Що змінилося в тому, як люди споживають засоби масової інформації та що це означає для рекламодавців?

Коли багато країн запроваджують повну або часткову зупинку роботи, мільйони з нас проводять більше часу вдома, щоб уповільнити поширення коронавірусу. Використовуючи дані вимірювання аудиторії Kantar та служб рекламної аналітики, експерти виявили деякі короткочасні зрушення у перегляді поведінки на різних ринках та окреслили наслідки для рекламодавців.

1. Під час кризи люди дивляться більше телевізор … особливо в будні дні

Аналітики спостерігають, що люди зараз проводять більше часу біля телевізора з причини соціального дистанціювання та самоізоляції. Так, в Іспанії, коли іспанський уряд оголосив загальнонаціональний карантин в суботу 14 березня, глядачі витратили на 100 хвилин більше часу на перегляд ТВ-програм проти попередньої суботи (326 проти 225 хвилин). В Латинській Америці час перегляду виріс на 9% протягом минулого тижня, на Філіппінах — на 19%, а в Норвегії час перегляду стрибнув на 26% за перші два робочі дні.

За інших рівних обставин, така статистика була потенційно цікавою для рекламодавців, оскільки такий показник аудиторії повинен знизити вартість реклами за хвилину, особливо в денний проміжок дня.

2. Молодша аудиторія сприяє збільшенню часу перегляду

Після закриття шкіл тренд збільшення кількості переглядів серед молодшої аудиторії випереджає старшу аудиторію. У Китаї кількість телеглядачів до 14 років зросла на 19% за перші 11 тижнів року, серед молодих людей 15-34 років — на 27%. А от серед людей старше 65 років зростання склало тільки 9%, оскільки вони й раніше доволі багато дивилися телевізор. Тим часом в Іспанії за минулий тиждень середній час перегляду збільшився серед молоді 13-24 років на 80% протягом березня, а серед людей старше 65 років — на 23%.

На цю мить у Норвегії молодь до 30 років становить більшість (58%) серед глядачів YouTube протягом карантину, а приріст переглядів серед трохи старшого населення (30-39 років) збільшився на 62%.

3. Трансляція новин та рекордні аудиторії

Телевізійні новинні програми є одним з найважливіших джерел інформації для глядачів, які стежать за постійно зростальною шкалою випадків коронавіруса і рекомендаціями державних органів. У Китаї час, витрачений на перегляд новинних програм, збільшилася більш, ніж у два рази в цьому році (18,5 годин на тиждень у 2020 році в порівнянні з 9 годинами торік), в той час як в Іспанії 14 березня кількість переглядів телевізійних новин виросло в 3,6 раза, оскільки уряд оголосив про надзвичайний стан. У Данії 3,3 мільйона осіб (59,3% аудиторії) подивилися промову прем’єр-міністра і королеви, які оголосили про закриття країни — рекордний показник за останні 28 років.

Телебачення продовжує демонструвати свою міць під час великих новинних подій — рекламодавці можуть сміливо розраховувати на охоплення більшої аудиторії. При цьому вони повинні пам’ятати про контент і специфіку ситуації, що склалася, тобто, потрібно бути дуже обережним зі сценаріями рекламних роликів.

4. Зростання перегляду розподіляється між лінійними та нелінійними платформами

Можливо, найбільш значна подія під час кризи — це бум потокового мовлення. Ми вже писали про те, як стрибок числа глядачів Netflix спонукав компанію знизити роздільну здатність відео з HD до стандартної, щоб зберегти пропускну здатність в країнах Європи. Компанія Disney зробила подібне оголошення перед запуском Disney+ на багатьох ринках в кінці цього місяця.

Останні дані з Норвегії показують, що збільшення кількості переглядів на різних платформах — не єдина перевага потокових сервісів. Фактично, збільшений час перебування перед екраном поділився на кілька напрямків в перші дні карантину. Лінійний перегляд, на який припадає близько 70% всього телеперегляду, збільшився на 22%, в той час як Netflix — на 29%, сервіси типу video on-demand — на 30%, YouTube — на 39%.

5. Найбільш постраждалі сектори скорочують телевізійну рекламу

У Франції протягом березня кількість рекламодавців скоротилося на 10%, в той час як автомобільний, харчовий та розважальний сектор показали найсильніше скорочення обсягу реклами на минулому тижні. Також на 50% впала активність в авіаційному секторі.

В США в цілому статистика негативна: автомобільний сектор, ресторани швидкого обслуговування і туристичні оператори демонструють двозначне падіння обсягу ТВ-реклами щотижня з кінця січня. У В’єтнамі витрати у сфері туризму і подорожей за останні п’ять тижнів скоротилися на 50%, в той час як в Китаї спостерігається скорочення реклами в автомобільній і електронній комерції, зате зростає попит на засоби для чищення та фармацевтичні препарати.

У цих умовах, у зв’язку зі скороченням пропускної здатності авіакомпаній і пошуком фінансової допомоги, не дивно, що сегмент подорожей дуже швидко відмовився від реклами. Однак необхідно відзначити, що реклама штучних товарів ще не зазнала сильного зниження, правда тут може виникнути проблема, що рекламуються товари, яких немає в магазині.

Джерело: BusinessInsider, Kantar

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

Читайте также:

Чому YouTube – найздоровіша інтернет-економіка

OpenAI представила революційну нейромережу SORA, що генерує відео за текстом

Як Web 3.0 може покращити взаємодію між фанатами та спортивними лігами

50 найвідвідуваніших веб-сайтів у світі