Наташа і марка про руський корабель, заспокійливій коктейль «Арестович», загублений Слава, проблеми із сіллю та пальним та інші меми й жарти від українських рітейлерів у період воєнного стану.
Бідному хлопчині, який прозівав одну з найцікавіших зустрічей свого життя, добряче вже дісталося від жартівників усіх мастей. Рітейл також не залишився осторонь. Ось таким чином до хайпу приєдналась мережа електроніки ЖЖУК.
Сходим шляхом пішла Нова пошта, хіба що нагадала, що 1 травня – це День матері.
Kasta долучилася до офіційного продажу марки від Укрпошти «Русскій воєнний корабль… Всьо»!, але через ажіотаж, наклад швидко скінчився. «Тут мав би бути пост про можливість купити марки з «русскім кораблем» на Kasta, але поки такий», – виправдовується інтернет-магазин.
Також в Kasta звернули увагу на мем зі страшненьким песиком. «Знайоме?», – питає онлайн-рітейлер. До речі, забавного чотирилапого звати Джунбаг і насправді пес має милий характер.
Заспокійливій іронічний коктейль «АrestoWitch» з квітами валеріани з’явився у київському Відьма-барі Лиса гора. Склад: апероль, ром світлий, сироп маракуйя та лимонний фреш. «Тримати внутрішній стрижень – найбільша сила в цей час. Наш коктейль допоможе вам заспокоїтись та активізувати заземлення, поверне «почву під ногами», – написали у відьма-барі.
Обіцянка про перемогу за 2-3 тижні над російським окупантом від радника Офісу президента Олексія Арестовича стала окремим вже самостійним мемом. Одними з перших в рітейлі до нього звернулись в iStudio. «Інфа сотка», – додав до зображення рітейлер.
Ще одна людина-мем цієї війни проілюструвала й інший креатив iStudio. «А я вам зараз покажу де найвигідніші ціни на Apple», – заявляє нелегітимний президент Білорусі.
В Епіцентрі припустили, що найпопулярнішими іменами для діток у 2022 будуть Джавеліна, Стефанія, Слава та Борис. Та повторили популярній в соцмережах мем про загубленого Славу в магазині.
В часи, коли пальне – проблема кожного першого автомобілісти, продавці електротранспорту можуть потирати руки. «У той час, коли тема про відсутність пального звучить звідусіль, купуй електротранспорт у Цитрус та будь на коні!», – написав рітейлер та проіронізував ситуацію.
Під час візиту до Оттави принц Чарльз отримав у подарунок марку «Русскій воєнний корабль, іді…!» В Укрпошта відреагували.
В мережі магазинів Varus проблеми із сіллю зустріли із гумором. Пообіцяли, що сіль буде, і запропонували лайфхак: «щоб не проходити квест у пошуках солі — можна замовити доставку із Varus у Києві, Дніпрі, Кам’янському, Запоріжжі та Кривому Розі».
Не обходилось і без народної творчості. Приїзд в Київ прем’єр-міністра Великої Британії Бориса Джонсона, наприклад, зустріли масою позитивних мемів. На одному з них приплели славнозвісний пакет АТБ.
І, звісно ж, згадали, що «Борис – завжди допомога!».
Ось так в мережі ілюстрували чергу за славнозвісною маркою Укрпошти.
А ось так актуально міг би виглядати сьогодні логотип McDonald’s в новій рекламній кампанії, якби мережа ресторанів зараз працювала.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО: