Інновації iPhone X: AR-технології і Face ID реформують світову торгівлю

Компанія Apple нещодавно представила свій ювілейний гаджет iPhone X. Цей пристрій є кращим смартфоном, який компанія коли-небудь випускала: з екраном «від краю до краю», без традиційної кнопки Home та з інноваційною функцією розпізнавання обличчя під назвою Face ID. Вона базується на технології машинного навчання та зберігає інформацію на спеціальному чипі, і в найближчий час буде протестована мільйонами нових споживачів.

vst_face-id700

Та більш цікавим є те, що новий iPhone покращив можливості доповненої реальності (AR), і це створює простір для розвитку цілого сегменту мобільних програм, що, вочевидь, запрацюють вже у найближчому майбутньому. Крім того, Apple випустила ARKit, який розробники зможуть використовувати для створення додатків AR у своїй екосистемі. Завдяки цьому, iPhone X — це не лише оригінальний гаджет, а й пристрій, який здатний серйозно вплинути на індустрію торгівлі.

Ширші можливості з Face ID

У минулі роки Apple придбала декілька стартапів, що допомогло їй розробити технологію Face ID: FaceFirst, PolarRose, RealFace, а в 2016 — Emotient. Остання використовує AI для аналізу міміки, що дозволяє розпізнавати емоції.

Зусилля Apple знайшли реалізацію в iPhone X, який оснащений спеціальним чіпом на базі штучного інтелекту (AI), завдяки чому Face ID не навантажує інші системи. Обладнання для Face ID також включає точковий проектор, інфрачервону камеру, підсвітлюючий прилад та звичайну камеру. Система здатна вимірювати глибину зображення, тому її не можна обдурити за допомогою фотознімку, і розпізнає ваше обличчя в темряві.

Алгоритми розпізнавання здатні навчатися, коли ви змінюєте риси обличчя, наприклад, якщо відпустили бороду або одягли окуляри. Та що це означає для AI та майбутнього смартфонів? Можливості інтерфейсу iPhone і той факт, що Apple випускає версію на 256ГБ, змушує думати, що розробники готуються до випуску серйозних додатків, як в області AI, так і AR. Мова може йти про додатки на базі штучного інтелекту, які прив’язують функції до виразів обличчя. Патент Amazon на купівлю товарів одним натисканням кнопки (Amazon 1-click) щойно закінчився, можливо, тепер вони запатентують «купівлю в одне підморгування», що буде використовувати нові можливості iPhone.

Сканування 3D-обличчя містить набагато більше даних, ніж двомірний відбиток пальця, завдяки чому не тільки покращується захист, але й виникає більше простору у роботі з машинним навчанням. Тому в майбутньому можливі програми AI, що здатні розпізнати настрій і запропонувати специфічний контент, медитацію або навіть відвідування лікаря, якщо ви переживаєте стрес.

Новий iPhone X — це перший пристрій з такою великою кількістю можливостей, яких достатньо, щоб створити цілу екосистему універсальних додатків AI. За словами Міхала Косінського (Michal Kosinski), професора Стенфордського університету, функція розпізнавання обличчя разом з AI скоро зможе точно визначити вашу сексуальну орієнтацію, політичні погляди та рівень IQ.

ARKit — новий світ для розробників і маркетологів

Інша важлива функція нового iPhone — доповнена реальність (Augmented Reality, AR). На початку цього літа Apple випустила комплект інструментів ARKit та запросила розробників популяризувати цю категорію за допомогою нових додатків.

Деякі стартапи, такі як GIPHY World, першими випустили демо-версії та шукають кошти для їх завершення. GIPHY World дозволяє залишити цифрові нотатки на фізичних об’єктах, скажімо, для няні. Прикладна програма Food Network AR дозволить створювати та модулювати продукти харчування. А як вам ідея розробити спеціальне меню для iPad з реалістичними моделями їжі?

ARKit надасть можливість брендам закріплювати віртуальні ярлики на об’єктах в магазинах. І якщо розробники прив’язують розпізнавання обличчя до AR, то чому б не прикріпити відповідний контент для потенційних покупців?

MeasureKit допоможе виміряти відстань до певних об’єктів

MeasureKit допоможе виміряти відстань до об’єктів

Ви зможете відсканувати, наприклад, натовп на конференції та знайти контакти людей з потрібної вам галузі. Або знайти свого друга на концерті, чи виміряти відстань до певних об’єктів за допомогою AR-програм, таких як MeasureKit.

Як вплине AR на мобільних пристроях на електронну комерцію

Припустимо, ви робите покупки в інтернет-магазині, і не впевнені, що браслет або годинник виглядатимуть на вас добре. Ви можете націлити камеру смартфону на руку і ювелірний виріб з’явиться на ній на екрані гаджету.

ar_retail_watch700

Однією з перших технологію AR застосувала корпорація IKEA. Вона запропонувала такий додаток ще у 2014 році, оскільки зіштовхнулась з тим, що клієнти часто купують меблі, які потім не підходять для їхніх будинків. Додаток дозволяє оцінити, як будуть розташовані меблі, наприклад, у вашій вітальні, перш ніж прийняти остаточне рішення про купівлю.

ІКЕА є тільки одним з прикладів того, як AR може трансформувати сегмент електронної комерції, чи навіть кинути виклик фотозйомці. Вже через кілька років лише фотографій виявитися недостатньо, щоб вразити клієнтів. Великі бренди мають піти далі: створювати віртуальні кімнати, що імітують будинок, та заповнювати їх предметами зі своїх каталогів. Навіть ваш власний AR-аватар, ймовірно, зможе там прогулятися.

ar_furniture700

Роздрібні магазини також можуть підняти на новий рівень навігацію в приміщеннях, так званий indoors mapping — використовувати додатки для рекламних акцій у режимі реального часу. Фактично вони будуть пропонувати полювання за скарбами — купонами — у своїх фізичних приміщеннях (як у грі Pokemon Go), що дозволить їм залучати споживачів, як ніколи раніше. Віртуальні гіди в магазинах, персональні торгові помічники та дзеркала AR дозволять вам «приміряти» сотні елементів одягу та інших товарів.

ar_retail1700

Світ віртуальної реальності будуть визначати такі розробники програмного забезпечення як ModiFace, що пропонує додаток AR під назвою «Дзеркало краси» (Mirror to beauty). Ця програма здатна змінити макіяж, колір очей та волосся, щоб ви могли віртуально «приміряти» різні товари в магазині. Всі ці технології дозволять пришвидшити торгівлю та запропонувати новий досвід споживачам.

AR також досягла успіху в створенні навчальних посібників. Чудовий приклад — смарт-шолом Daqri на базі технологій Intel. Шолом використовує AR, щоб підказувати технічним спеціалістам, як усунути несправності в обладнанні, не відволікаючись на гортання сторінок інструкції.

Дані користувачів стануть базою для AR-технологій

Найпопулярнішим програмним додатком в сфері AR є гра Pokémon Go, яка зібрала величезну кількість даних про вподобання споживачів та місця їх пішохідного руху, поки вони збирали покемонів.

Pokémon Go є першим успішним AR-додатком в світі. За ним з'являться інші, більш практичні розробки

Pokémon Go є першим успішним AR-додатком в світі. За ним з’являться інші, більш практичні розробки

Pokémon Go показує багатий світ AR і те, як його можна використовувати, щоб краще пізнати споживачів та відповідати їм цільовим контентом. Користувачі Pokémon Go проводять в додатку приблизно 26 хвилин на день, і це має велику цінність для маркетологів. Чим більше брендів залучають своїх користувачів до екосистем AR, тим більше даних вони збирають. І згодом рітейлери зможуть без проблем надавати такий контент, який буде «виховувати» потенційних покупців.

Популяризація iPhone X також прискорить зростання незалежних розробників додатків AR, таких як Mirage. Ця програма була створена Райаном Стауком і Патріком П’ємонте, які раніше розробляли дизайн інтерфейсу для Apple. Програма дозволяє приєднати AR-емодзі та контент до навколишніх фізичних об’єктів. Такі розробки стануть відмінним джерелом даних для появи власних пропозицій AR-брендів.

Втім, AR-програми непросто створювати, тому кожний бренд повинен оцінити майбутній ефект у своїй торговій ніші. Якщо магазин продає невеликі товари, наприклад, годинники або прикраси, то мобільний додаток, що їх «одягає», може стати першим правильним кроком. Найкращий спосіб розпочати цей маркетинговий процес — ознайомитись із розробниками та дізнатися, наскільки вони здатні задовольнити ваші потреби.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Medium.com

Читайте также:

Маркетинг вашей книги: пошаговая инструкция

Боротьба за абонента: чи досягає своєї мети Vodafone Retail

Adobe представила прозору AR-вітрину Project Glasswing. Відео

Битва флагманів: Samsung Galaxy Note 10 Plus vs. iPhone XS Max