Сюрреалізм на поромі, або як Нью-Йорк готується долати затори

Військових не здивуєш навчанням на тренажерах-симуляторах. Мегаполіс Нью-Йорк пішов далі, застосовуючи сучасні технології для навчання капітанів поромних човнів. Як та чому – у адаптованому перекладі матеріалу з The Verge.

9_Simulator

33 погоди

Раз на тиждень капітани поромних човнів міста Нью-Йорк приходять на навчання на крихітну косу, яку навряд чи можна вважати частиною міста, до стародавнього військового форту, на території якого сьогодні розташовуються музей, бібліотека та приміщення Державного університету Нью-Йоркського морського коледжу. Проте, замість того, щоб удосконалювати навички використання секстанту або кататися на байдарках, ці «морські вовки» вправляються на високотехнологічному тренажері-симуляторі з кольоровою панеллю приладів, чисельними лампочками, перемикачами та аж сімома екранами високої роздільної здатності з надзвичайно точною візуалізацією набережної Нью-Йорка.

За кермом – Тоні Санчес (Toni Sanchez), досвідчений капітан поромного судна, ліцензований ще у 1984 році. Він «веде» свій віртуальний пором повз хмарочоси Манхеттена, під мостом Вілльямсбург, долаючи різні перешкоди: баржі, байдарки, бакени та інші пороми. Віртуальне небо – ясне і синє, а віртуальні води – спокійні. Але все це може змінитися одним натисканням кнопки, залежно від примхи інструкторів, які сидять у сусідній кімнаті.

«– Перевага симулятора у тому, що за один «сеанс» можна потрапити у безліч різних умов», – говорить Санчес. – «Можна розпочати «поїздку» у спокійний сонячний день, але зовсім раптово з’являється густий туман, видимість нульова і треба покладатися на радар. Присутні всі види водного транспорту – від величезних тралерів до малесеньких байдарок. Морські умови також можуть змінюватися. Сильні вітри. Сильні течії. Можна потрапити у хурделицю чи наштовхнутися на палаючу баржу. І на все треба миттєво реагувати».

Новий транспорт для мегаполісу

Такі тренування капітанів розпочалися цієї весни, коли американська круїзна компанія Hornblower із Сан-Франциско, що експлуатує поромну систему, почала надавати симулятор в оренду для щотижневих чотиригодинних тренінгів. Таке нововведення – актуальне, адже 1 травня місто Нью-Йорк розпочало впровадження амбітного плану з розширення поромних перевезень на річці Іст-Рівер, додавши безліч високотехнологічних човнів і три додаткових маршрути. Місцева влада очікує, що нові транспортні одиниці обслуговуватимуть десятки тисяч пасажирів щотижня.

Міський голова Білл де Блазіо (Bill de Blasio) сподівається, що поїздки на поромі, які коштують так само, як і поїздка на метро, стануть важливим видом громадського транспорту для мешканців міста, що надзвичайно втомилися від постійних заторів на вулицях і натовпу в метрополітені. Та чи бувають нововведення без проблем? У перший же день один з нових човнів був виведений з експлуатації, що спричинило затримки на Іст-Рівер, а деякі експерти з перевезень стверджують, що пороми перевозять менше людей, але потребують більше субсидій, ніж метро. Проблем додає і брак співпраці між мером де Блазіо та губернатором штату Нью-Йорк Ендрю Куомо (Andrew Cuomo), адже поки що немає можливості легко та дешево переміщатися між метрополітеном і поромом. Та поки політики вирішують звичні проблеми, капітани вже дивляться у майбутнє.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Джерело: The Verge, переклад підготувала Ірина Гоял, спеціально для «Блог Imena.UA»

Читайте также:

4 з 10 перекладачів втрачають роботу через штучниий інтелект

Кращі VR та AR-пристрої в 2024

Як VR-анестезія допоможе впоратися з реальним болем

Історія Oculus: від підліткового хобі до порталу до метавсесвіту