Топ 10 стартапів, які швидко розвиваються за версією LinkedIn

Щорічно LinkedIn публікує рейтинг з 50 стартапів в США, які швидко зростають. Вони відбираються з урахуванням активності більш ніж 706 млн користувачів LinkedIn. Зараз в учасників списку відкрито понад 2 500 вакансій.

Це представники різних галузей — від фінтеху до обміну повідомленнями, продажу товарів для будинку і забезпечення безпеки. Однак їх об’єднує здатність швидко реагувати на зміни та надавати споживачеві потрібний продукт.

  • Better.com. З березня 2020 року попит на онлайн-іпотеку і цифрові послуги для домовласників виріс на 200%, всього було видано кредитів на $8 млрд. За даними LinkedIn, за цей час компанія працевлаштувала 1 500 співробітників.
  • DoorDash. Сервіс почав доставляти замовлення не тільки з ресторанів, але ще і з аптек і продуктових магазинів, запустивши віртуальні цілодобові вітрини DashMart.
  • Robinhood потрапив в цей список, не дивлячись на часті перебої в важливі біржові дні. Додаток для трейдерів також отримав $ 200 млн в раунді фінансування G.
  • Samsara надає послуги інтернету речей для 15 тисяч клієнтів по всьому світу в найважливіших галузях.
  • Databricks – платформа штучного інтелекту для аналізу даних, яка виросла під час пандемії й в цей час шукає 200 співробітників.
  • Outreach, який спеціалізується на безпеці та конфіденційності даних, потрапляє в цей список вже третій рік поспіль і продовжує рости.
  • Магазин постільної білизни та товарів для дому Brooklinen отримав інвестиції в $50 млн для розширення діяльності за кордоном як раз вчасно, коли багато людей змушені працювати у квартирах.
  • Цього року платформа мобільних повідомлень Attentive запустила мікросайт, присвячений COVID-19, інтерактивні віртуальні заходи та набори для догляду за собою. В результаті стартап виріс майже вдвічі.
  • Сервіс відеоповідомлень Loom зібрав $29 млн під час пандемійного раунду фінансування.
  • Софт для забезпечення безпеки Verkada дуже своєчасно переорієнтувалося з роздрібної торгівлі на охорону здоров’я.

Таким чином, компанії з топ-3 і взагалі велика частина учасників рейтингу LinkedIn прагнуть передати контроль споживачам будь-яких послуг — від іпотеки до інвестування і харчування. У список також увійшли цифрові аптеки, наприклад, Capsule та Alto Pharmacy, і стартапи Carbon Health і Curative, які покривають потреби охорони здоров’я, викликані пандемією.

Аналіз LinkedIn також показав, що для більш ніж 90% з 2 500 вакансій в цих компаніях не потрібна вища освіта. Їм важливіше такі soft skills, як уміння працювати в команді.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: FastCompany

Читайте также:

У Китаї старі гаджети можна перетворити на витвори мистецтва

Як стартапи намагаються знешкодити цукор

Британський стартап обіцяє відновити льодовики Арктики

Фінансування тревел-стартапів у 2023 році: тренди та найбільші раунди