12 засобів отримати більше грошей за допомогою LinkedIn

Для того, щоб досягти успіху на LinkedIn, недостатньо лише заповнити свій профіль. Необхідно зрозуміти, як працює LinkedIn і кого він винагороджує. Тед Продрому (Ted Prodromou), автор книги Ultimate Guide to LinkedIn for Business, пояснює, як це зробити.

Завдяки приблизно 610 мільйонам членів (і їхня кількість продовжує зростати), LinkedIn є найбільшою в світі бізнес-орієнтованою пошуковою системою. Але більшість членів LinkedIn розглядають його лише як місце для розміщення свого онлайн-резюме. За даними компанії, лише 40% членів заходять на сервіс частіше, ніж раз на місяць. Інші 60%, мабуть, сподіваються на те, що їхнє резюме випадково побачать.

Але правда полягає в тому, що LinkedIn не працює таким чином. Щоб дійсно набути цінності на платформі, вам необхідно ставитися до неї належним чином і цінувати. Наприклад, якщо ви маєте повний профіль – мова йде про ваші біографічні дані, освіту та сферу знань – ви зможете досягти того, що LinkedIn називає статусом All-Star. А це набагато більше, ніж просто статус або абревіатура: чим повнішим є ваш профіль, тим більше ви ранжуєтеся в пошуку на платформі. Насправді, LinkedIn говорить, що учасники, які зазначають п’ять або більше навичок, отримують в 17 разів більше переглядів профілів. І не забувайте, що профілі LinkedIn мають високий рейтинг у пошуках Google. Ось 12 простих речей, які можна зробити, щоб підвищити свою видимість – від співпраці з спільнотою LinkedIn до оптимізації кожної функції.

Розмістить profile header

У верхній частині профілю LinkedIn є місце для зображення. Використовуйте його, щоб відобразити свій персональний бренд або корпоративний логотип. Також зробіть це на інших платформах соціальних медіа. Таким чином, ви будете виглядати послідовно в інтернеті (це підвищує шанси, що зацікавлена сторона розгляне усі ваші профілі). Люди сприйматимуть вашу організацію як високоякісну та професійну, навіть якщо це – невелика фірма.

Інвестуйте в професійні знімки

Фотографії мають значення. LinkedIn говорить, що коли користувач додає фотографію профілю, він або вона отримують у 21 раз більше переглядів профілю і до 36 разів більше повідомлень. А з такою аудиторією є багато простору для маневру. Обрізані фотографії з весілля або селфі не є найкращим варіантом. Ви б довіряли фінансовому раднику з нечіткою та незрозумілою фотографією?

Додайте заголовок, орієнтований на клієнта

У вашому профілі є заголовок – він відображається у верхній частині та під вашим ім’ям, коли ви коментуєте публікацію. За замовчуванням LinkedIn розміщує назву вашої посади в цьому розділі, але якщо ваш заголовок не є унікальним, це втрачена можливість. Замість цього скористайтеся меседжем, завдяки якому відвідувачі побачать, чим ви для них корисні. Наприклад, «Я допомагаю власникам малого бізнесу створювати системи, видаляти хаос і збільшувати продажі».

Використовуйте резюме

Ви берете ту чи іншу книгу в бібліотеці, тому що назва привернула вашу увагу. Розглядайте свій заголовок профілю як заголовок книги, а резюме профілю як анотацію до книги, що спонукає людей продовжувати читати. Ваша мета полягає в тому, щоб читач продивився весь ваш профіль LinkedIn і дізнався про вас і ваш досвід більше.

Підтримуйте своїх колег і клієнтів

Ця функція може викликати певні сумніви: чи написання підтверджень для інших дійсно має значення? Це відкрито для обговорення, але ось те, що є незаперечним: коли ви схвалюєте когось іншого, ваша рекомендація (плюс ваше ім’я та фото) відображається в їхньому профілі. Це дає вам більше впливу на їх мережу.

Додавайте мультимедійний контент

Ви можете прив’язати відео, аудіо та письмові матеріали до свого профілю LinkedIn, але замість того, щоб просто використовувати цей простір як вітрину, краще регулярно тестувати новий матеріал і контролювати свої перегляди, щоб побачити, який саме контент є популярним (так що ви будете знати, як найкраще вразити свою аудиторію). Наприклад, можна розміщати відео по типу «how-to» та презентації.

Завантажуйте нові відео

LinkedIn хоче тримати людей всередині своєї платформи, і вбачає у відео гарну можливість для цього. Тому, коли ви завантажуєте відео безпосередньо в LinkedIn, його алгоритм винагороджує вас більшою кількістю переглядів відео (у тому випадку, якщо ви посилаєтеся на YouTube, алгоритм знижуватиме його охоплення). LinkedIn дозволяє завантажувати відеофайли довжиною в 10 хвилин, але краще обрати більш короткий варіант. Майте на увазі, користувачам подобаються поради, рекомендації та головні новини з галузі.

Пишіть контент на платформі

По аналогії з відео, LinkedIn винагороджує вас більшою кількістю переглядів, коли ви пишете статті всередині самої платформи. І що краще, LinkedIn дає вам дані читача, які можна використати для поліпшення позиціонування себе у якості профільного експерта: натиснувши «Me» у додатку LinkedIn, ви зможете дізнатися, хто читає ваші статті, а саме: їхнє місцезнаходження, посади і роботодавців.

Включайте хештеги у пости

Хештеги на LinkedIn працюють інакше, ніж у Facebook і Twitter, де навряд чи люди відстежують широкі теги, такі як #motivation. Нещодавно LinkedIn почав заохочувати користувачів приєднуватися до хештег-спільнот навколо основних тем бізнесу та особистого зростання (до речі, #motivation має 12 мільйонів фоловерів). Коли ви ділитесь контентом, додавання цих хештегів значно збільшить ваше охоплення.

Оновлюйте дані про освіту

Мережі випускників є доволі потужними на LinkedIn і легко активуються. Для того, щоб знайти випускників зі своєї школи, відфільтруйте пошук людей у LinkedIn, вибравши ВУЗ у полі про освіту. Зв’яжіться з ними на LinkedIn і запитайте їх, хто їх найкращий реферал. Надішліть їм деяких рефералів, і вони з радістю відповідатимуть взаємністю.

Приєднуйтесь до груп LinkedIn

Учасники можуть створювати групи на LinkedIn, які часто об’єднують людей схожих професій (наприклад, «Digital Marketing» має 1,1 мільйона членів) або навичок («Adobe Photoshop» налічує більше 317 000 учасників). Коли ви приєднуєтесь до групи, вона стає частиною вашої розширеної мережі. Ваш профіль почне з’являтися на правій бічній панелі акаунтів учасників цієї групи, що дає вам безліч безкоштовних експозицій у спеціалізованій спільноті.

Використовуйте LinkedIn Profinder для отримання клієнтів

Зареєструйтеся, щоб бути провайдером послуг у Profinder, і ви отримаєте лідів від користувачів, які шукають ваш досвід. Вони безкоштовні у певній мірі (якщо ви хочете отримувати більш ніж п’ять на місяць, ви повинні платити за LinkedIn Premium) Тут працюють всі професіонали, включаючи коучів, маркетологів, розробників, ІТ-послуг, письменників, консультантів тощо.

ВАРТО ЧИТАТИ:

Джерело: Entrepreneur

Читайте также:

4 з 10 перекладачів втрачають роботу через штучниий інтелект

У Китаї старі гаджети можна перетворити на витвори мистецтва

Google запускає в Україні кампанію «‎Google для бізнесу‎»

Як користуватися Artbreeder — нейромережею, яка вміє «схрещувати» зображення та створювати нові