Механічний екзоскелет для перегонів з перешкодами

Вперше дизайн гігантського механічного костюма Prosthesis був представлений у 2014 році. Цього року команда інженерів почала проводити пілотовані запуски зібраного екзоскелета. Кінцева мета команди розробників Prosthesis полягає в тому, щоб організувати перегони, в якій пілоти могли б проводити машини через смуги перешкод в особистих змаганнях.

4-метрова керована людиною машина складається зі сталевого корпусу та електродвигунів потужністю близько 170 кВт. Для окремого переміщення кожної з чотирьох ніг використовується гідравліка, пружини та вузли підвіски, які реагують у відповідь на рухи кінцівок пілота.

Prosthesis зможе рухатися зі швидкістю до 30 км/ч. Машина здатна підіймати та здавлювати маленькі автомобілі масивними металевими іклами. Костюм може вставати на задні кінцівки, але при цьому може впасти, тому що у машини немає самостабілізації, гіроскопів або електронного блоку управління. Тобто рухи костюма повністю залежать від балансу пілота.

Костюм призначений виключно для того, щоб діяти як продовження тіла користувача. Задні опори роблять те ж, що і ноги пілота, а передні кінцівки — те саме, що і руки. Завдяки механізму зворотного зв’язку, якщо костюм зустрічає перешкоду, яка зупиняє рух однієї з його кінцівок, користувач відчує це тактильно, тому що просто не зможе рухати своєю кінцівкою далі.

Для організації перегонів команді потрібні дві речі: гроші та пілоти. Материнська фірма Furrion Exobionics відкрила кампанію на Kickstarter, в якій початківці пілоти екзокостюмів можуть пожертвувати гроші за можливість приїхати в Канаду і провести тренування.

Кожен пілот буде проходити через серію вправ, щоб познайомитися зі схемою управління і відчути рух гігантського робота.

Нижче наводимо відео з демонстрацією костюма і пілотованих запусків.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: NewAtlas

Читайте также:

Робот Stretch, який покликаний переосмислити майбутнє домашньої автоматизації

Освітній робот для дітей Moxie

Чи здатний штучний інтелект замінити лікарів?

Сама «найгірша відеогра» — як стартап Somatic доручив прибирати вбиральні роботу