Оператори не зможуть міняти тарифи без згоди абонента — зміни в законодавстві

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, внесла зміни до Порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі. З головних нововведень — чітка фіксація прав та обов’язків оператора та споживача послуг.

Відтепер у Правилах закріплено, що оператор не може без згоди абонента змінювати умови надання послуг, скорочувати чи змінювати їх перелік, а також тарифи та тарифні плани, умови і порядок оплати послуг, перетворювати внесені на особовий рахунок абонента кошти в бонуси, бали тощо.

У документі чітко визначено, що реєстрація абонента не є підставою для зміни умови укладеного між ним та оператором, провайдером договору про надання телекомунікаційних послуг.

Відповідно до вимог оновленого нормативно-правового акта не допускається відмова оператора, провайдера телекомунікацій у задоволенні заяви споживача на здійснення реєстрації при поданні усіх передбачених Порядком документів.

Вцілому, проголосовані Комісією зміни спрямовані на удосконалення алгоритму реєстрації абонентів та врегульовують права і обов’язки як споживачів, так і постачальників телекомунікаційних послуг.

Додамо, що проект документа був оприлюднений на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет для громадського обговорення і вже успішно пройшов всі стадії узгодження. Попереду залишилась тільки державна реєстрація у Міністерстві юстиції та публікація.

Документ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Читайте также:

В Київстарі оцінили приблизні дати початку впровадження 5G

Политическое расфрендживание

Starlink чи OneWEB? Kuiper чи Telesat LEO? Супутниковий інтернет стає все більш доступним

Фешн с умом: украинские маркетплейсы с концептом reuse