Uber Eats впровадив функцію «еластичності» в свій сервіс доставки їжі з ресторанів

Популярна платформа для доставки їжі Uber Eats розширила область своєї діяльності для ресторанів з власними кур’єрами. Тепер заклади у Львові та Києві можуть використовувати для доставки замовлень як своїх кур’єрів, так і кур’єрів Uber Eats.

Нагадаємо, що раніше сервіс Uber Eats був доступний тільки для тих ресторанів, які пропонували доставку лише через кур’єрів платформи. Відсьогодні ресторани можуть вибирати доставку власними кур’єрами або Uber Eats простим перемиканням в додатку, в залежності від того, скільки персоналу є наявності в даний момент і що краще для клієнтів. По суті, тепер послуга від Uber в чомусь нагадує, наприклад, користування хмарними обчислювальними ресурсами — якщо вам не потрібно багато ресурсів, ви споживаєте мінімум, якщо потреба в ресурсах зросла — швидко підключаються нові віртуальні процесори та сервери.

Правда вартість доставки в залежності від вибору типу доставки для клієнта буде різною. У разі замовлення їжі на суму до 150 грн через Uber Eats послуга буде коштувати 30 грн, якщо понад 150 грн — безкоштовно. Власна доставка в ресторанах може бути як дешевше, так і дорожче, ніж в Uber Eats.

На сьогодні до нової послуги підключені тільки 14 ресторанів мережі Pesto Cafe. Ці заклади тепер можуть обслуговувати клієнтів як за допомогою програми UberEats, так і власної служби доставки. До слова, власна служба у них безкоштовна.

Дмитро Погребицький і Сергій Алексєєнко, співзасновники мережі Pesto Cafe, вважають, що нова опція дозволить їм не тільки доставляти їжу, але і розвивати свій бізнес за допомогою Uber Eats. Ресторатори відзначили, що завдяки новій послузі вони мають намір підняти обсяг замовлень доставки на 80-100% до кінця наступного року. Сьогодні тільки 15% клієнтів Pesto Cafe вважають за краще замовляти доставку їжі замість фізичного відвідування ресторану.

Ігор Ковальов, генеральний директор Uber Eats Україна, зазначив, що за пів року обсяг замовлень через додаток Uber Eats виріс на 80%. Найбільш популярні серед замовників — піца, гамбургери, страви азійської кухні. З його точки зору, ринок доставки їжі має величезний потенціал в Україні й, попри появу нових гравців, місця тут вистачить усім.

Ігор Ковальов: «Ми хочемо допомогти якомога більшій кількості ресторанів відкрити свої віртуальні двері і розкрити цінність їх бізнесу за допомогою доставки їжі. Саме тому ми пропонуємо нашу технологію для всіх ресторанів, які хочуть розвивати свій бізнес з Uber Eats»

Ігор Ковальов: «Ми хочемо допомогти якомога більшій кількості ресторанів відкрити свої віртуальні двері та розкрити цінність їх бізнесу за допомогою доставки їжі. Саме тому ми пропонуємо нашу технологію для всіх ресторанів, які хочуть розвивати свій бізнес з Uber Eats»

Завдяки новій опції доставки, користувачі Uber Eats отримають доступ до ширшого вибору ресторанів. Сервіс вже співпрацює з більш ніж 700 ресторанами у двох містах України та в компанії очікують, що це число значно виросте.

Згідно з даними, зростаючий ринок доставки їжі в Європі, який за прогнозами може скласти $24,7 млрд до 2023 року, грає все більш важливу роль в розвитку бізнесу малих і середніх ресторанів. Очікується, що в 70% ресторанів Uber Eats, що представляють цей сегмент, доставка їжі становитиме все більшу частку від їх доходу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Читайте также:

У Китаї старі гаджети можна перетворити на витвори мистецтва

Google запускає в Україні кампанію «‎Google для бізнесу‎»

7 техногігантів із США зрівнялися з 5 країнами за часткою в індексі ACWI

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія