«No-click поведінка» — що це і як вона може впливати на відвідуваність сайту

Нове дослідження від компанії Path Interactive показало, що органічні результати пошуку в Google як і раніше залучають основну увагу користувачів. При цьому молодші люди більше покладаються на готові відповіді та панелі знань, але рідко переходять за посиланнями в них. Цей феномен експерти назвали «результати без кліків» і даний тренд турбує багатьох власників сайтів.

В ході дослідження було проведено опитування 1400 користувачів з різних країн (72% з США), щоб з’ясувати, як вони взаємодіють з різними компонентами пошукової видачі Google. Вік респондентів становив від 13 до 70+ років, більшість з них назвали себе «якоюсь мірою технічно підкованими».

Згідно з результатами опитування, користувачі, що цілком очікувано, віддають перевагу органічним результатам видачі. Про це заявили 72% респондентів, а 47% відзначили, що ніколи або дуже рідко клацають на рекламу. Ще 19% сказали, що переходять по рекламних і органічних посиланнях однаково часто.

Старші користувачі схильні переглядати більше результатів і не обмежуватися топом видачі. При цьому, що парадоксально, вони відчувають менше негативу стосовно реклами.

Якщо у пошуковій видачі присутні блоки з відповідями, то молодші користувачі більш схильні демонструвати «no-click» поведінку. Тим часом користувачі старшого віку частіше шукають іншу інформацію з органічних посилань, не обмежуючись готовими відповідями. При цьому 72,5% всіх респондентів вважають такі блоки тими, що повністю або частково заслуговують довіри.

Що стосується панелей видачі Мережі знань, то тут результати були схожими. Переважна більшість (92,1%) користувачів дивляться на ці результати. З них 55% також переглядають інші посилання, а 37% — завершують на цьому свій пошук (ще один сценарій «no-click» поведінки).

Схожа ситуація спостерігається щодо розширених результатів. Тільки тут лише 14% користувачів припиняють пошук на цьому. Ще 43% респондентів використовують розширені результати замість з іншою інформацією на сторінці, а 33% ігнорують їх і фокусуються на більш традиційних органічних посиланнях.

На питання, чи є у них якісь претензії до Google, 25% респондентів відповіли негативно. Решта 75% вибрали кілька відповідей:

  • Занадто велика кількість реклами (24,1%)
  • Пріоритет інформації від великих корпорацій (що ускладнює конкуренцію і поява в результатах пошуку для малого бізнесу) (20,8%)
  • Занадто велика кількість власних блоків або інформації (віддають перевагу звичайним «синім посиланням») (17,3%)
  • Не подобаються майбутні наслідки від взаємодії з контентом Google (7,5%)
  • Неякісні результати, неточні або упереджені (5,5%)

В цілому результати дослідження надають додаткові аргументи для тих критиків, які стверджують, що блоки з відповідями, панелі знань і структурований контент перешкоджають переходам на сайти. З іншого боку, дослідження все ж не дає повної картини поведінки користувачів, яке стає все більш різноманітним у міру розвитку пошукової видачі.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: MOZ

Читайте также:

Діпфейки від Google для боротьби з іншими діпфейками

Будні SEO-шника: як змусити Google полюбити ваш сайт?

Сюрприз від Google до 25-ти річчя серіалу Friends

Швидке зарядження: що працює вже сьогодні і що чекає нас в майбутньому (частина І)