Найпопулярніші рекламні ролики на YouTube 2020 року

Відео — важливий інструмент на шляху користувача до покупки. Дослідники з’ясували, що 70% людей купили товар після того, як побачили рекламу бренду на YouTube. При цьому сам відеохостинг збільшує кількість реклами: раніше вона інтегрувалися в відео тривалістю від 10 хвилин, а тепер вона є і в восьмихвилинних роликах.

Нещодавно YouTube опублікував список рекламних відео TrueView for Action, які отримали велику кількість відгуків від користувачів. Це найпопулярніші ролики, які показували в США з 1 січня по 1 серпня 2020 року. Вони зображають останні тенденції в галузі відеореклами. Пропонуємо вам подивитися їх, щоб зрозуміти, куди рухається індустрія і що знімати, щоб викликати інтерес користувачів.

10 місце

Останнє місце в списку зайняв майже чотирихвилинний ролик, створений креативним агентством In-house для Дитячої дослідницької лікарні Св. Юди. Організація лікує дітей, хворих на рак та іншими серйозними захворюваннями. У відео розповідається історія хлопчика Коула.

9 місце

На 9 місці знаходиться ролик, створений креативним агентством In-house. У відео розповідається, як зарядити 2 пристрої в лісі в похмурий день.

8 місце

На 8 місці — відео від креативного агентства Bryght Young Things. Це реклама колеса, яке «створено руйнувати нудьгу».

7 місце

На 7 місці знаходиться реклама серіалу Dave на Hulu.

Дослідження показують, що людей більше хвилює контент, який стосується їх особисто. Користувачі кажуть, що, коли вони вибирають відео для перегляду, їх захоплення в 1,6 раза важливіше, ніж висока якість виробництва, і у 2,7 раза важливіше, ніж наявність в ролику відомих акторів.

6 місце

На 6 сходинці — реклама додатку для виправлення граматичних помилок від креативного агентства Bokeh.

5 місце

На 5 місці — офіційний тизер серіалу «Незнайомець», створений креативним агентством Mocean.

4 місце

На 4 місці — тизер серіалу «Чужинець», розроблений креативним агентством In-house.

3 місце

На 3 сходинці — реклама смартфона Samsung GS10 + від креативного агентства YellowFan.

2 місце

2 місце зайняв ролик з рекламою безкоштовного розширення для браузера, який автоматично застосовує коди купонів для інтернет-магазинів. Розширення називається Honey.

1 місце

На 1 місці опинилася реклама мила Dr. Squatch. Ролик розробило креативне агентство Raindrop Branding & Advertising.

У відео TrueView for Action є помітні заклики до дії, вони підходять для онлайн-продажів. За даними YouTube, минулого року використання такої реклами зросла на 260%.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Google

Читайте также:

Чому YouTube – найздоровіша інтернет-економіка

OpenAI представила революційну нейромережу SORA, що генерує відео за текстом

50 найвідвідуваніших веб-сайтів у світі

10 найкращих генераторів відео зі штучним інтелектом