Як пандемія коронавірусу змінила те, що ми слухаємо

Дистанційна робота позбавила багатьох з нас від необхідності їздити на роботу і подарувала більше вільного часу. За даними MRC Data і Nielsen Music, після початку всесвітньої ізоляції в березні 2020 року 60% споживачів стали частіше взаємодіяти з технологіями індустрії розваг. Це вплинуло і на те, як ми слухаємо музику: популярність музичних сервісів зросла в порівнянні зі звичайним радіомовленням.

Масштабний перехід на віддалений формат роботи кардинально змінив звички мільйонів людей: якщо раніше по дорозі на роботу вони слухали попмузику і розмовні радіо, то тепер просять цифрових помічників включити плейлист за своїми уподобаннями.

Робота з дому також дає більше часу для розваг.

  • За даними MRC Data і Nielsen Music, після початку всесвітньої ізоляції в березні 2020 року 60% споживачів стали частіше взаємодіяти з технологіями індустрії розваг.
  • Близько чверті опитаних оформили як мінімум одну підписку на сервіс, а 38% з них підписалися на нову музичну платформу.

Змінилися не тільки способи прослуховування, а й популярні стилі музики. Оскільки нових альбомів стало виходити менше, високі позиції поп-треків на Spotify зайняли старіші пісні. Це показує не тільки зниження кількості нових релізів, а й прагнення до більш комфортної та знайомої музики.

За даними Alpha Data, через тиждень після початку всесвітньої ізоляції в березні 2020 року популярність поп-музики, репу, R & B і латиноамериканських треків впала нижче середнього показника. З іншого боку, зросли прослуховування класичної, народної та дитячої музики. Як повідомляв Spotify, тепер люди набагато частіше стали включати плейлисти для готування і прибирання, а не ті, що призначені для зустрічей і вечірок.

За даними eMarketer, зростання домашнього прослуховування також пов’язане з активним використанням розумних колонок — у квітні 2020 року воно збільшилося на 34%. Розумні колонки найбільш популярні серед молодих людей від 18 до 29 років — 42% представників цієї вікової групи стверджують, що стали частіше використовувати колонки. Для таких сервісів, як Spotify, Amazon Music і Apple Music, це дало значні переваги.

З іншого боку, радіомовні компанії значно постраждали: кількість їх прослуховувань знизилося, через те, що люди стали використовувати особистий транспорт набагато рідше. До того ж криза в таких секторах, як подорожі та готельний бізнес, привів до падіння доходів від реклами.

Коронавірус також торкнувся й індустрії подкастів. За даними Voxnest, на початок пандемії в США кількість їх прослуховувань, яке визначається як одна хвилина відтворення протягом 24-годинного періоду, знизилося на 20%. Це було викликано скороченням поїздок. Однак в той же час в Європі цей показник збільшився на 53%, через те, що місцева аудиторія підтримує цей формат і в домашньому середовищі.

До того ж записати подкаст вдома набагато легше, ніж створювати музику, у слухачів з’явилося ще більше нового контенту.

Головне питання лише в тому, чи збережуться ці тенденції після виходу нових альбомів і відновлення поїздок.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: CNBC

Читайте также:

Музика, яку можна покласти в кишеню: історія аудіокасет і їх творця Лу Оттенса

Проєкт котрий за допомогою штучного інтелекту допомагає артистам з психологічними проблемами

5 технологічних інновацій туристичної сфери на Близькому Сході, народжених внаслідок пандемії

Меблі з використаних одноразових масок як ще один спосіб запобігти екологічній катастрофі