Як пандемія коронавірусу змінила те, що ми слухаємо

Дистанційна робота позбавила багатьох з нас від необхідності їздити на роботу і подарувала більше вільного часу. За даними MRC Data і Nielsen Music, після початку всесвітньої ізоляції в березні 2020 року 60% споживачів стали частіше взаємодіяти з технологіями індустрії розваг. Це вплинуло і на те, як ми слухаємо музику: популярність музичних сервісів зросла в порівнянні зі звичайним радіомовленням.

Масштабний перехід на віддалений формат роботи кардинально змінив звички мільйонів людей: якщо раніше по дорозі на роботу вони слухали попмузику і розмовні радіо, то тепер просять цифрових помічників включити плейлист за своїми уподобаннями.

Робота з дому також дає більше часу для розваг.

  • За даними MRC Data і Nielsen Music, після початку всесвітньої ізоляції в березні 2020 року 60% споживачів стали частіше взаємодіяти з технологіями індустрії розваг.
  • Близько чверті опитаних оформили як мінімум одну підписку на сервіс, а 38% з них підписалися на нову музичну платформу.

Змінилися не тільки способи прослуховування, а й популярні стилі музики. Оскільки нових альбомів стало виходити менше, високі позиції поп-треків на Spotify зайняли старіші пісні. Це показує не тільки зниження кількості нових релізів, а й прагнення до більш комфортної та знайомої музики.

За даними Alpha Data, через тиждень після початку всесвітньої ізоляції в березні 2020 року популярність поп-музики, репу, R & B і латиноамериканських треків впала нижче середнього показника. З іншого боку, зросли прослуховування класичної, народної та дитячої музики. Як повідомляв Spotify, тепер люди набагато частіше стали включати плейлисти для готування і прибирання, а не ті, що призначені для зустрічей і вечірок.

За даними eMarketer, зростання домашнього прослуховування також пов’язане з активним використанням розумних колонок — у квітні 2020 року воно збільшилося на 34%. Розумні колонки найбільш популярні серед молодих людей від 18 до 29 років — 42% представників цієї вікової групи стверджують, що стали частіше використовувати колонки. Для таких сервісів, як Spotify, Amazon Music і Apple Music, це дало значні переваги.

З іншого боку, радіомовні компанії значно постраждали: кількість їх прослуховувань знизилося, через те, що люди стали використовувати особистий транспорт набагато рідше. До того ж криза в таких секторах, як подорожі та готельний бізнес, привів до падіння доходів від реклами.

Коронавірус також торкнувся й індустрії подкастів. За даними Voxnest, на початок пандемії в США кількість їх прослуховувань, яке визначається як одна хвилина відтворення протягом 24-годинного періоду, знизилося на 20%. Це було викликано скороченням поїздок. Однак в той же час в Європі цей показник збільшився на 53%, через те, що місцева аудиторія підтримує цей формат і в домашньому середовищі.

До того ж записати подкаст вдома набагато легше, ніж створювати музику, у слухачів з’явилося ще більше нового контенту.

Головне питання лише в тому, чи збережуться ці тенденції після виходу нових альбомів і відновлення поїздок.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: CNBC

Читайте также:

ШІ музика: як стартап Suno робить створення пісень доступним кожному

Google представила онлайн нейромережі для створення музики! Огляд та приклади використання

Чому при виборі гаджетів важливо звертати увагу на версію Bluetooth?

Жилети, які за допомогою вібрації транслюють музику для людей із порушеннями слуху