Як працює SkyService POS — хмарна каса для малого і середнього бізнесу

Українські розробники створили хмарну касу SkyService POS для зручної роботи торгових точок. Про те, чим особливо зручний сервіс для малого та середнього бізнесу, його конкурентні переваги та плани розвитку проекту нам розповіли співзасновники Микола Дубовик (CEO) і Вадим Павлюк (CTO):

Команда SkyService POS

Команда SkyService POS

Про головні особливості та переваги fintech-продукту

SkyService POS — це хмарне рішення для автоматизації точок торгівлі та надання послуг, складна система з інтуїтивним інтерфейсом. Ми забезпечуємо малий і середній бізнес повним набором інструментів для обліку, аналізу і прогнозування. Особливістю нашого рішення є простота і доступність: завантажив додаток, ввів базу даних або експортував — і можеш продавати. Вже за 15 хвилин система готова до роботи. Власники бізнесу не гають час на підбір спеціального обладнання, його інсталяцію, перевірку на сумісність, навчання персоналу тощо.

Малий і середній бізнес – дуже мобільний, і ми врахували це під час розробки нашого рішення. З нами власник може переходити з одного виду бізнесу на інший, відкривати нові точки торгівлі та/або надання послуг. Наприклад, підприємець має кав’ярню, справи ідуть добре, прибуток зростає, відкриваються нові точки. І наш клієнт володіє уже мережею кав’ярень. На всіх цих етапах SkyService POS допомагає вести облік, формувати звітність і управляти бізнесом. Кожного дня наш клієнт має оперативну інформацію про стан справ кожної кав’ярні та мережі в цілому, оптимізує закупівлі, аналізує дохідність бізнесу, контролює роботу персоналу, управляє грошовими коштами тощо.

І на будь-який запит щодо роботи бізнесу, наприклад: щоденний обсяг продажів, залишок в касі та на рахунках, критичний стан запасів на складі, сервіс надає інформацію в режимі реального часу, формує звіти (стандартні та індивідуальні), допомагає прогнозувати результати діяльності. У нашого клієнта з’явилися вільні кошти і він вирішує відкрити новий бізнес, магазин. В SkyService POS достатньо додати магазин, ввести товарні позиції і продовжити звичне користування улюбленим сервісом. Основною перевагою SkyService POS є те, що ми реагуємо на потреби нашого клієнта швидко та гнучко. І це вже закладено в архітектурі рішення.

Проблеми з інтернетом, а SkyService POS продовжує працювати; коли зв’язок відновиться, усі дані будуть оновлені в хмарному сховищі. Прийшов на роботу новий працівник — керівник додав обліковий запис і відстежує показники роботи. І ще є численні маленькі зручності, які дозволяють без досвіду і навчання використовувати наш сервіс, скоротити витрати на адміністрування до 30%.

Про технології у Sky Service

Використовуємо WEB мови програмування, окремо розробляємо додатки для мобільних систем iOS та Android. Наше рішення сумісне з будь-яким периферійним обладнанням. Користувачам не потрібно встановлювати ніякого додаткового обладнання, можна дістати з кишені смартфон, завантажити додаток і починати продавати. Зазвичай персонал використовує планшети при роботі зі SkyService POS, це, напевно, є нашою суттєвою перевагою над десктопними рішеннями від конкурентів. Ми перетворюємо навіть мобільний телефон в робоче місце продавця/касира/бармена. Наш сервіс може працювати на достатньо старому обладнанні. В ресторанах часто використовують мобільні телефони, так можна набагато оперативніше передавати замовлення на кухню і отримувати сповіщення на телефон, що замовлення можна забирати.

Особливу увагу приділяємо безпеці і збереженню даних клієнта, швидкості доступу і стабільній роботі сервісу. Використовуємо сучасні методи шифрування і криптографії. В залежності від типу бізнесу, можна підключати додаткові пристрої, наприклад, сканер штрих-кодів, багатофункціональні термінали.

І ще трошки магії від нашої команди. Клієнт створює і розвиває бізнес, а виконання рутинних завдань – це завдання сервісу. Автоматизований бухгалтер, аналітик готують звіти, а власник – приймає зважені рішення.

Про конкурентів

Конкуренція є драйвером будь-якого бізнесу. Ми, звичайно, відслідковуємо діяльність конкурентів і прислуховуємося до відгуків і запитів власників малого і середнього бізнесу. Органічне зростання нам забезпечують рекомендації наших клієнтів. Плануємо вдосконалювати продукт, вибудовувати партнерські відносини з клієнтами, створювати ІТ-середовище для бізнесу, зберігати простоту і доступність рішення.

Використовуємо рецепт конкурентної боротьби від героїв Льюїса Керрола: «Потрібно бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти, як мінімум, удвічі швидше!»

Плани на майбутнє

Зараз ми проходимо програму для fintech-стартапів в Інкубаторі 1991. Плани – грандіозні, але рухаємося поступово. Серед найближчих цілей:

  • нарощувати клієнтську базу,
  • перетворити смартфон на повноцінний POS термінал,
  • реалізувати доступ до стану банківських рахунків власника бізнесу в одному середовищі,
  • створити модель для оцінки бізнесу власником,
  • додати блок моделювання бізнесу на основі відкритих даних, за допомоги Master Card знайти партнерів серед банків і не тільки в Україні,
  • зробити доступними для малого і середнього бізнесу інструменти cashless economy.

Про особливості розробки fintech-продукту

На нашу думку, при розробці fintech-продукту доцільно звертати особливу увагу на безпеку і стабільність роботи продукту, сучасні тенденції в світі, у тому числі, в суміжних галузях, аналізувати сильні і слабкі сторони наявних рішень, в архітектурі враховувати розвиток потреб клієнта, бути готовими до інтеграції зі сторонніми сервісами, як технічно, так і зі сторони бізнес-моделі.

Основними складнощами, з якими ми зустрілися на практиці, є:

  • отримання доступу до даних,
  • пошук перших клієнтів і запуск пілотного проекту,
  • потреба в інтеграції з фінансовими інститутами, які можуть використовувати застарілі технології,
  • дилема безпечність vs. зручність для клієнта (як забезпечити захист доступу і не втратити зручність користування),
  • різноманітність обладнання для бізнесу.

Щоб уникати таких проблем, ми вживаємо різних заходів. Шукаємо точки входу на ринок, партнерів, ретельно досліджуємо поточну ситуацію в галузі, кращі рішення і можливість їх застосування з інших сфер, з деякими питаннями допомагають ментори і партнери Інкубатору 1991, консультуємося з експертами.

Про рекламу для малого та середнього бізнесу

Для поширення свого рішення серед підприємців, що займаються роздрібною торгівлею, ми плануємо проводити і промокампанії, і освітні заходи (майстер-класи, тренінги) для підприємців. В процесі роботи з клієнтами помітили, що у наших власників малого і середнього бізнесу є запит на певні знання в сфері обліку, контролю та управління бізнесом. Наша команда аналізує запити, узагальнює інформацію, проводить опитування. В результаті, плануємо розробити декілька форматів надання корисної інформації та сучасних знань щодо кращих практик ведення бізнесу.

SkyService POS зростає і розвивається разом з клієнтами. Ми відкриті до спільних заходів та інтеграцій з партнерами.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Футболка, що генерує електроенергію

У Viber з’явився сервіс миттєвих грошових переказів. Що з ним не так?

Кращі додатки та ігри 2019 року від Google Play

Uber Eats впровадив функцію «еластичності» в свій сервіс доставки їжі з ресторанів