Як платформа DreamTeam переводить кіберспорт на смарт-контракти

Кіберспорт об’єднує сотні мільйонів гравців у всьому світі, а зацікавленість, азарт і навіть призові виплати на змаганнях вже конкурують з традиційними видами спорту. Чого не скажеш про інфраструктуру для електронних спортсменів: хоча гравці доволі активно об’єднуються в межах однієї гри, досі не налагоджена комунікація між командами, з потенційними спонсорами та медіа-партнерами. Виправити ситуацію взялися українські фахівці, створивши платформу DreamTeam. Андрій Чередниченко, директор з маркетингу платформи DreamTeam.GG, розповідає про її можливості, переваги для гравців та компаній, а також про використання технології блокчейн і смарт-контрактів.

0630

Як виникла ідея створити DreamTeam

Спочатку кілька слів про загальну ситуацію на ринку кіберспорту. Геймінг став популярним десь на початку 90-х років минулого століття, однак сукупні доходи галузі не перевищували $100 млн/рік, найпопулярнішою грою був Minesweeper, а загальна кількість гравців становила не більше 10 млн. Згодом з’явилися комп’ютерні ігри у форматі змагань, які й привернули увагу глядачів і шанувальників. Турніри з популярних комп’ютерних ігор стали збирати тисячі людей на стадіонах і мільйони переглядів на платформах YouTube і Twitch. Ігри-змагання вимагають наявності команд, адже у такі найпопулярніші ігри, як Counter-Strike, League of Legends, Dota2 та Overwatch, грають у форматі 5×5 або 6×6.

Грати самому – просто, однак процес є досить важким для гравців, які хочуть сформувати команду та розпочати кар’єру гравця-любителя, а потім розвиватися та вийти на професійний рівень. Це проблематично, оскільки раніше не існувало жодного рішення, аби допомогти таким гравцям. Зрозумійте, сьогодні нараховується більше 250 млн гравців і лише 1 млн команд. Якщо кожна складається, в середньому, з 5 людей, то команд має бути біля 50 млн. Тож, де інші 49 млн команд?! Є багато організаційних моментів, які стають причиною того, що команди не збираються. І саме це спонукало нас створити DreamTeam.

Ми пропонуємо першу у світі платформу, на якій об’єднано всі напрями діяльності у галузі кіберспорту. DreamTeam – це всеосяжне рішення для гравців, які прагнуть створити власну команду, керувати нею, розвивати й монетизувати її. Найпростіший спосіб знайти гравців, команди, тренерів, турніри і практикуватися у грі; це універсальний інструмент для управління командою, тренувань, аналітики та скаутингу. Крім того, DreamTeam є платформою для спонсорів і продажу новим медіа прав на трансляцію, для розподілу призових коштів, зарплат і передачі гравців з команди в команду. Завдяки розгортанню технологій блокчейн і смарт-контрактів ми маємо унікальну можливість надати уніфіковане рішення та побудувати економіку вартістю кілька мільярдів доларів на одній платформі.

Про основну проблему, яку вирішує платформа

Галузь кіберспорту досить об’ємна, вона охоплює велику кількість людей та ігор, а проблеми, що стоять перед ними, є як складними, так і всеосяжними. Наприклад, уявіть, що шукаєте роботу без допомоги сайтів з підбору персоналу, або намагаєтеся розбудувати компанію без інструментів управління, чи спілкуєтеся без електронної пошти, або наймаєте співробітників без резюме. Звучить нереально? Але це і є реальність для гравців кіберспорту. У них немає можливості вирішити навіть найважливіші проблеми, такі як: де знайти команду? як стати професіоналом? де знайти інші команди для тренувань? як керувати своєю командою? де проаналізувати команді дані? Наша платформа вирішує всі ці проблеми, допомагаючи гравцям створювати команди і знаходити гравців, і надає їм всі необхідні конкретні рішення.

Розглянемо як приклад гру The League of Legends. У неї грають більше 250 млн людей, які готові створювати нові команди або приєднатися до команд, що вже існують. Однак, ця гра нараховує лише 100 кіберклубів у порівнянні з футболом, який нараховує 300 тис. клубів на 300 млн гравців. Однією з причин такої диспропорції у співвідношенні гравців і клубів у кіберспорті є бар’єри, які стоять на шляху тих, хто прагне створити команди чи управляти ними. У глобальному масштабі сьогодні має існувати щонайменше 50 млн команд, а в реалії їх всього 1 млн. Чому? По-перше, ті інструменти і сайти, які вже існують, мають поганий дизайн і, як правило, пропонують щось розмите й обмежене всім геймерам кіберспорту, як любителям, так і професіоналам. По-друге, існує певний брак необхідних для ринку елементів, оскільки практично неможливо створити команду, не вклавши у процес кілька місяців часу і кілька тисяч доларів.

Окрему проблему становлять зарплата гравців і виплати призових. Це – головний біль навіть для тих, кому вдалося знайти час і гроші та подолати чисельні перешкоди у процесі самостійного створення команди. Шахрайство розповсюджене навіть на професійному рівні, що вже й говорити про любительський. Часто виплата призових затримується до шести місяців, а заробітна плата не виплачується відповідно до умов договорів. Платформа DreamTeam вирішує ці проблеми та планує надавати широкий спектр послуг, які працюють на технології блокчейн, щоб гарантувати відсутність шахрайства і безпечне управління фінансовими операціями.

Також слід згадати про поточну ситуацію в області спонсорства та реклами. Дохід у галузі традиційного спорту становить понад $90 млрд, у галузі кіберспорту – всього $0,4 млрд. Однак відмінності у розмірі аудиторії не настільки значні: глядачами традиційного спорту є 5 млрд осіб, кіберспорту – 0,4 млрд. Це означає, що середній дохід у розрахунку на одного користувача у традиційному спорті складає близько $18, а у кіберспорті – лише $1. Всі ці дані наводять на думку про те, що нинішня індустрія кіберспорту є високопотенційним ринком з обмеженим зростанням через неструктуровані та небезпечні ринкові умови. І платформа DreamTeam створить багатомільйонну екосистему навколо токена DreamTeam, що захищає та структурує галузь і сприяє її нестримному зростанню.

Усі договірні зобов’язання на платформі DreamTeam виконуються завдяки застосуванню смарт-контрактів та оплачуються токенами DreamTeam. Це швидко та безпечно. Токен DreamTeam є невід’ємною частиною платформи і слугує універсальною валютою для здійснення усіх покупок і платежів на ній. Використовуючи платформу DreamTeam, ви уникаєте посередників, які стягують величезний відсоток за гарантію безпеки тих коштів, що потрібно виплатити у вигляді зарплати гравцю чи призу після перемоги у турнірі. Більше того, операції на платформі DreamTeam проводяться миттєво, тобто, як тільки виконано всі вимоги смарт-контракту, ви отримуєте оплату. А платформа DreamTeam зможе монетизувати свої зусилля, отримуючи невелику оплату з кожної операції, яка відбувається на платформі. Враховуючи, що платформа DreamTeam є всеосяжним рішенням, метою якого є уніфікація галузі кіберспорту, доходи будуть величезними. І це є потенційним інтересом для інвесторів.

Про технологію блокчейн і токени DreamTeam

За допомогою технології блокчейн і смарт-контрактів DreamTeam стає єдиною платформою, на якій можна знайти спонсорів, здійснювати продаж медіа-прав, здійснювати операції з призовими коштами та зарплатами і передавати гравців з команди в команду. Платформа DreamTeam об’єднує всі напрями діяльності у галузі кіберспорту.

Наприклад, права спонсорства та медіа-продажів надійно захищені смарт-контрактами, перевіряються та оплачуються через платформу DreamTeam. Ми допоможемо спонсорам знайти перспективні команди, а також запропонуємо стандартизовану звітність і відслідковування публікацій. Ми забезпечуємо прозорість при виборі партнерів і підписанні контрактів. Спонсори матимуть змогу шукати команди за рангом і регіоном, це детальний пошук, який не пропонує жодна інша платформа. Команди також зможуть шукати спонсорів, цього теж не пропонують інші платформи. Завдяки смарт-контрактам процес підписання, контроль за виконанням умов і платежі здійснюються так, як було попередньо визначено технологією блокчейн.

Смарт-контракти гарантують виплату належної заробітної плати та призових для всіх користувачів без участі третіх сторін. Завдяки платформі DreamTeam ми прагнемо гарантувати безпеку абсолютно для всіх гравців. Команди можуть встановлювати ключові показники результативності для менеджера і тренера команди, а ті, у свою чергу, встановлюють такі персональні показники для кожного гравця. Через певний проміжок часу (наприклад, через місяць) всі учасники процесу автоматично перевіряються за допомогою смарт-контрактів і залежно від результатів отримують свою зарплату та бонуси. Те ж саме стосується виплат призових коштів: перед початком турніру підписується смарт-контракт і після турніру кожна команда негайно отримує платіж за результатами гри. Саме тому нам необхідні токени DreamTeam і блокчейн.

Блокчейн гарантує безпеку фінансових операцій між усіма користувачами платформи DreamTeam. Ця технологія також регулює фінансову екосистему наступного покоління. DreamTeam буде працювати на першій і найпотужнішій платформі блокчейн на базі Ethereum для смарт-контрактів. Ми використовуємо стандарт Ethereum ERC20 Token Standard для випуску токенів DreamTeam. Токени DreamTeam – це основна валюта, яка буде використовуватися для здійснення усіх операцій на платформі.

Продаж токенів заплановано на 20-24 листопада, і ми запрошуємо всіх зацікавлених взяти участь у підтримці спільноти кіберспорту. У другому кварталі 2018 року, коли буде здійснено монетизацію, всі токени будуть обмінюватися у співвідношенні 1:1 зручнішої платформи – Eos/Tezos/Waves, а, можливо, ми розробимо власний протокол. Це дозволить нам збільшити обсяг операцій, мінімізувати комісії за здійснення операцій та крокувати в ногу з технологією блокчейн, що продовжує розвиватися.

Про команду DreamTeam

Платформа DreamTeam вже досить велика. Над забезпеченням її функціонування працюють десятки розробників і високопрофесійних експертів галузі. Наша команда зростає дуже швидко, і ми плануємо, що у 2018 році до нас приєднаються щонайменше 100 досвідчених професіоналів. Однак, я скажу декілька слів про головних персоналій.

Ідея створення платформи DreamTeam виникла в Олександра Кохановського. Це людина з 17-річним досвідом роботи у галузі кіберспорту, яка створила одну з найпопулярніших команд в її історії – українську Natus Vincere (Na`Vi). Олександр – один з акціонерів ESForce, третього найбільшого суб’єкта кіберспорту, що фінансується групою USM Holdings. Діловим партнером Олександра і співзасновником платформи DreamTeam є Володимир Панченко, приватний дистриб’ютор цифрових товарів №1 у світі. Він побудував другий найбільший віртуальний товарний торговий майданчик – skins.cash. Мустафа Сейрек, який має 20 років досвіду керівної роботи, нещодавно приєднався до нашої команди у ролі головного технічного директора. Андрій Хаврюченко – блокчейн-архітектор з 26-річним досвідом розробки програмного забезпечення і один з розробників криптовалюти Dash.

Співпрацюючи з фахівцями, ми прагнемо забезпечити наших користувачів найякіснішою продукцією. Щодо мене, я маю 7-річний досвід у всіх маркетингових сегментах; здійснив понад 100 успішних промо-кампаній, маю досвід у маркетингу кіберспорту, тож будьте впевнені, що стратегія залучення користувачів платформи DreamTeam – в надійних руках.

Крім того, ми зараз ведемо переговори з багатьма лідерами галузі, аби залучити їх до нашої Консультативної ради. Цей список буде постійно оновлюватися, а нові члени ради будуть оголошені у нашому щотижневому інформаційному бюлетені, на який я рекомендую підписатися. Якщо ви хочете дізнатися більше про команду платформи DreamTeam, відвідайте наш сайт.

Що ще варто знати про платформу DreamTeam?

Я хотів би підсумувати досвід, який гравці отримають при використанні платформи DreamTeam. Головна наша мета – об’єднати гравців, допомогти їм знаходити і створювати команди. Завдяки технології блокчейн і смарт-контрактам у нас є унікальна можливість надати єдине рішення та побудувати економіку вартістю кілька мільярдів доларів на одній платформі.

DreamTeam – перша у світі платформа для рекрутингу і менеджменту команд у сфері кіберспорту і геймінга. Ми зібрали власну команду мрії для створення цього проекту, і навіть це – надзвичайно, адже не у всіх є шанс зібрати найкращих професіоналів під одним дахом і створити проект, яким можна пишатися. У нашої команди – багаторічний досвід роботи з найскладнішими завданнями, що дозволяє нам запропонувати шанувальникам геймінгу продукт і рішення, на які вони давно чекали. Я вважаю, що ми можемо підняти ринок кіберспорту на абсолютно новий щабель і дозволити йому стати на один рівень з традиційним спортом.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Переклад інтерв’ю підготувала Ірина Гоял, спеціально для «Блог Imena.UA»

Читайте также:

Epic Games назвала топ-20 ігор 2023 року

Новинки геймерської індустрії з виставки CES 2024

Як відеоігри допомагають знайти роботу

Криза геймдева в Японії та вихід китайських інвесторів на ці терени