Уряд Південної Кореї запустив метавсесвіт Metaverse Seoul. Що з цього вийшло?

16 січня влада столиці Південної Кореї відкрила для користувачів проєкт Metaverse Seoul, який довго перебував у стадії розробки. Публіка зустріла метавсесвіт з ентузіазмом. Розповідаємо, що у ній цікавого.

Metaverse Seoul – копія Сеула у віртуальному просторі. Щоб пройтись вулицями цифрового міста, користувачам необхідно зареєструватися на сайті проєкту та створити там свій аватар.

Розробка метавсесвіту була анонсована ще 2021 року. Тоді ж стало відомо, що на розвиток віртуальної версії Сеула виділили $180 млн. На цей час метасвіт ще допрацьовують: другий і третій етапи будівництва завершаться через три-чотири роки.

Що працює вже зараз?

Metaverse Seoul вже дає користувачам можливість створювати аватари та блукати по перенесеній у віртуальний простір частині міста.

Повідомляється, що резиденти Південної Кореї можуть використовувати метавсесвіт для консультацій в адміністрації міста. Таким чином влада намагається знайти золоту середину між письмовим зверненням та повноцінним походом до держустанови.

Скріншот віртуального Сеулу

Крім цього, в офіційному пресрелізі йдеться про використання метавсесвіту туристами, проте програма доступна тільки в корейських Google Play та App Store.

За даними Forkast, великі південнокорейські компанії Samsung Electronics, SK Telecom та Naver вже організували свої віртуальні представництва у Metaverse Seoul.

Що далі?

У майбутньому влада Сеула планує розширити можливості метавсесвіту. У планах підключення іноземних інвесторів до проєкту та перенесення деяких послуг виключно у віртуальний простір.

Паралельно з цим до метавсесвіту підключаються й освітні проєкти. 20 лютого приватний художній коледж у Сеулі анонсував перенесення частини занять у Metaverse Seoul. Партнерами виступили велика телекомунікаційна компанія KT та AR-студія Dot-mill.

Південна Корея — не єдина країна, яка намагається розвинути власний метавсесвіт. У жовтні 2022 року прем’єр-міністр Японії Фуміо Кісіда розповів про плани країни інвестувати у NFT та метавсесвіти.

Чому у корейців вийшло?

Попри те, що метавсесвіту рік у рік пророкують успіх, реальний стан справ в індустрії досі говорить про протилежне. На початку лютого, наприклад, Microsoft повністю звільнила присвячену віртуальним просторам команду, що складалася зі 100 осіб.

На тлі цього новини з Південної Кореї про надзвичайно успішний запуск проєкту Metaverse Seoul здаються новинами з «іншого всесвіту». Чому корейцям вдалося зробити те, що в чому провалилося багато інших?

По-перше, Південна Корея — одна з найтехнологічніше розвинених країн у світі. Такі технології, як метавсесвіт чи блокчейн, швидко поширюються серед населення, і багато в чому не без допомоги держави.

Про те, що населення зацікавлене у нових технологіях та метавсесвітах зокрема, каже статистика сервісу криптоаналітики Kaiko.

За даними сервісу, у січні користувачі південнокорейської біржі Upbit домінували у торгівлі токенами, пов’язаними з різними проектами-метавсесвітами. Для порівняння наводиться Binance, який відстає у показниках майже вдвічі.

Торгівля пов’язаними з метавсесвітами токенами

По-друге, під час аналізу успіху Metaverse Seoul слід враховувати особливості південнокорейського суспільства. Жителі країни були зацікавлені у віртуальних просторах ще задовго до анонсу проєкту метавсесвіту.

Адам – популярний у 1998 році віртуальний виконавець з Кореї

Перші цифрові інфлюєнсери з’явилися в Південній Кореї ще в 1990-х — з того часу індустрія музикантів, блогерів та акторів, які існують виключно у віртуальному просторі, значно зросла. Сьогодні країна відповідає за 70% дідіжтал-інфлюенсерів у всьому світі.

30 років тому віртуальні музиканти з’являлися тільки в кліпах як візуалізація треків — по суті, це мало відрізняється від 3D-мультфільмів. Наразі «діджитал-інфлюенсери» дають інтерв’ю, беруть участь у пресконференціях і навіть влаштовують колаборації з реальними людьми.

Іншими словами, для корейців Metaverse Seoul стала лише ще одним майданчиком для створення аватарів та перегляду виступів цифрових артистів, а не чимось кардинально новим.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Головні тренди 2025 року у сфері технологій від Trend Hunter. Частина 2

Головні тренди 2025 року у сфері технологій від Trend Hunter. Частина 1

Безпілотники допоможуть очистити Еверест від сміття

Походи в гори стануть легшими. Як Arc’teryx і Skip розв’язали проблему довгих навантажень