10 основних брендів, що вступають у Метавсесвіт

З того часу, як Facebook змінив свою назву на Meta, метавсесвіт став привабливим для всіх видів брендів. Але ще раніше різні бренди вже занурювалися в цю цифрову сферу. Ми розглянемо 10 основних мейнстримних брендів, які готові залишити свій слід у метавсесвіті.

 

Samsung

Південнокорейський технологічний гігант Samsung відкрив віртуальну версію свого флагманського магазину 837 у Нью-Йорку, але тепер ви можете відвідати його всередині Decentraland. Віртуальний магазин 837X є вітриною для останніх анонсів компанії на виставці Consumer Electronics Show у Вегасі. Він включає три області: Театр зв’язку, Ліс стійкості та Сцена кастомізації. У перші дні заходу відвідувачі мали змогу навіть виграти обмежену серію цифрової моди. Магазин Samsung у Decentraland буде відкритий протягом обмеженого часу, але Samsung планує запустити більше магазинів 837X на інших платформах.

Coca-Cola

У 2021 році Coca Cola запустила свою першу колекцію NFT разом із віртуальним заходом у Decentraland. Все це заради Дня дружби 30 липня. Coca Cola організувала віртуальну вечірку поверх своєї віртуальної будівлі коксової банки. Відвідувачі могли виграти дуже рідкісні пристрої, і вечірка розпочала аукціон пакету Coca Cola Friendship Box NFT.

Nike

У грудні 2021 року Nike придбала RTFKT (Artifact) Studios, цифровий модний бренд із сильною присутністю у спільноті NFT. В результаті Nike тепер має доступ до прем’єрного цифрового модного бренду та метавсесвіту, готового до аватарів CloneX. RTFKT вже запустив різні носимі пристрої, в тому числі NFT, які будуть використовуватися в Decentraland. Крім того, вони продавали NFT, які можна було обміняти на фізичні предмети, і вони дозволяли певним спільнотам купувати ексклюзивні кросівки. Все це говорить про те, що Nike придбала один із найсильніших модних брендів у метавсесвіті на сьогодні.

Adidas

Adidas не лише придбав землю у віртуальному світі The Sandbox, але й запустив колекцію NFT у співпраці з Punks Comics, Gmoney та Bored Ape Yacht Club. Цей реліз NFT миттєво набрав розголосу, оскільки він привернув увагу різноманітних спільнот. Особливо зв’язок з Bored Apes привернув велику увагу до зусиль Adidas. З усім тим, запуск Originals: Into the Metaverse не обійшовся без деяких суперечностей, оскільки лише 10 тисяч із 30 тисяч NFT було продано широкому загалу.

Louis Vuitton

До свого 200-річного ювілею модний будинок Louis Vuitton зробив щось надзвичайне. Вони випустили Louis The Game, пригодницьку гру-головоломку, де гравці могли збирати NFT. Це ознаменувало перші дуже серйозні зусилля компанії у метавсесвіті. У грі ви граєте за Вів’єн, якою потрібно подорожувати шістьма яскравими локаціями, щоб знайти всі 200 колекційних свічок. Ви все ще можете знайти гру в Google Play Store та Apple App Store.

Burberry

Анонсована на E3 2021 Burberry співпрацювала з Mythical Games, щоб привнести фірмові NFT в гру Blankos Block Party. Різні NFT були розпродані в найкоротші терміни, оскільки геймери прагнули отримати у свої руки ексклюзивні та обмежені активи. Нарукавні пов’язки Burberry коштували 25 доларів, тоді як ігровий персонаж Burberry Sharky B коштував 300 доларів. Навколо цих NFT є деякий галас, тому що персонаж Sharky B тепер продається принаймні за 700 доларів на вторинному ринку.

Domino’s

Звичайно, не сама Domino’s зробила крок у метавсесвіт, а ентузіасти-розробники, які дозволили громадянам США замовити піцу. Весь процес замовлення походив із віртуального світу Decentraland. Це показує, що бренди та послуги також знайдуть свій шлях у метасвіт навіть без зусиль з боку самих зазначених брендів. Крім того, це показує, що бізнес у метавсесвіті може доповнювати бізнес у реальному світі.

Sotheby’s

2021 увійде в історію як рік, коли мистецтво NFT увійшло в мейнстрим. Аукціонний будинок Sotheby’s відіграв у цьому вирішальну роль. Вони навіть відкрили віртуальну галерею, зроблену за їхньою лондонською галереєю, в Decentraland. Віртуальна галерея не відкрилася без причини, оскільки Sotheby’s провів аукціон Natively Digital у червні 2021 року. Тут вони виставили на аукціон роботу Роберта Аліси, тоді як різноманітні роботи NFT від відомих художників NFT було виставлено на огляд.

Ходячі мерці AMC

The Walking Dead від AMC – це набагато більше, ніж серіал, тому що він породив сиквели та спін-офф, всілякі товари, а тепер і гру для заробітку. The Walking Dead Empires підключатиметься до екосистеми Gala Games, дозволяючи геймерам володіти землею, заробляти та знаходити активи, торгувати з іншими гравцями тощо. Звичайно, немає нічого нового в тому, щоб побачити ігри, що базуються на The Walking Dead, але це перший раз, коли гравці можуть володіти частиною ігрового світу. Крім того, володіння землею може приносити пасивний дохід, у той час, як ті, хто вижив в ігровому світі, можуть заробляти на торгівлі. Це великий бренд, що переходить у гру, щоб заробити. Компанія коміксів Skybound також переносить The Walking Dead у метасвіт, завдяки The Sandbox.

Atari

Останнім, але не менш важливим у списку є Atari, ігрова компанія, яка зробила ранні кроки у віртуальні світи, такі як Decentraland та The Sandbox. Тут вони пожвавлюють свою класичну, культову ігрову франшизу всередині метавсесвіту. Як ігрова компанія Atari пережила смутні часи, але має бренд, який все ще залишається сильним. Цілком можливо, що присутність Atari у метавсесвіті – це іскра, яка потрібна компанії, щоб знову по-справжньому розцвісти.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

У метавсесвіті кожен зможе звучати як Морган Фрімен

10 головних трендів UI-дизайну у 2022 році

13 прогнозів експертів щодо криптовалют в 2022 році

«Цифрова людина як послуга» — японська компанія створює помічника у віртуальній реальності