Чи потрібні ноги аватарам в Метавсесвіті? Пояснення від розробників Meta

У метавсесвіті від Meta мультиплікаційні аватари зависають над землею, маючи тільки голову, тулуб та руки. Чому аватари, які зображують людей залишаються безногими? Якщо коротко: моделювання рухів ніг потребує додаткових датчиків, а ці датчики дорогі та громіздкі. Керівники компанії Meta, яка зараз контролює близько 90% ринку віртуальної реальності, вирішили, що ноги просто не варті додаткових витрат.

Технічна складність моделювання ніг у метавсесвіті

Ноги — справжня проблема для інженера віртуальної реальності. З руками все порівняно простіше: їхні рухи фіксують спеціальні контролери та датчики гарнітури, які також можуть бачити плечі, лікті та руки людини. Але з точки зору камери гарнітури важко побачити стегна, коліна і стопи.

Тому потрібно створити VR-пристрій, який буде зчитувати рух через датчики на ногах, або через зовнішню камеру, яка сканує все тіло людини. Будь-який варіант буде дорогим. Ручні контролери для пристрою Meta’s Quest 2 VR продаються по $69 доларів за штуку.

Якщо припустити, що датчики для ніг коштують стільки ж, то навряд чи багато клієнтів захочуть платити ще майже $140 доларів за ноги свого аватара. Враховуючи, що вони вже платять $400 доларів лише за гарнітуру та ручні контролери. Крім того, прив’язування датчиків для ніг або налаштування камери для знімання рухів всього тіла додасть ще одну складність під час налаштування пристрою.

Симуляція ніг теж провалилася

Через ціну Meta повністю відмовилася від ідеї фіксувати реальні рухи ніг користувачів. Натомість компанія хоче дозволити своїм VR-пристроям імітувати ноги. Як пояснив головний технічний директор Meta Ендрю Босворт: «Ми могли б імітувати рух ніг, і ніхто б не відчув різниці».

Інші платформи віртуальної реальності, такі як VRChat вже намагалися симулювати ноги, однак технологія не працювала стабільно. Користувачі на Reddit і форумах Steam скаржаться на баги, викривлення і часте неприродне положення ніг.

Віртуальні ноги — це також відповідальність

Багато компаній віртуальної реальності спочатку запустили свої продукти як корпоративні інструменти для віддаленої роботи. Вони сподівалися, що такі компанії сприймуть високу ціну гарнітур VR краще, ніж звичайні споживачі.

Безногі аватари рухалися навколо столів для переговорів, балакали і жестикулювали. Відсутність ніг нікого серйозно не бентежила. Виявилось, що в ногах просто нема потреби під час роботи за столом, особливо враховуючи економічні фактори. До того ж виявилось, що відсутність нижньої частини тіла краще впливає на робочу атмосферу. Як зазначає авторка Літа Голд у есе для The Baffler, «якщо аватари метавсесвіту зупиняються на талії, нікому не доведеться турбуватися про цензуру геніталій».

Meta пообіцяла створити на своїй платформі «майже діснеївські рівні безпеки». Включаючи буфери «особистого кордону» завширшки 1,2 метра навколо кожного аватара. На такий крок пішли, тому що аватри жінок мацали та переслідували під час ранніх бета-тестів.

Таким чином, безногі аватари є відповіддю метавсесвіту на обмеження реального світу. Вони дають працівникам безпечний спосіб взаємодії один з одним без шкоди для продуктивності та з мінімальними витратами. Відсутність ніг — не помилка, а уявлення Meta про ідеальне робоче місце.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Quartz

Читайте также:

Як і навіщо Facebook обігріває житлові будинки

Група Kiss дебютує з «безсмертними» цифровими аватарами

Що являє собою Threads — нова соцмережа Цукерберга, яку називають «вбивцею Twitter»

Як влаштована робота модератора метавсесвіту