Триває набір заявок до спецпроекту «Стартап—Ukraine»

Поки одні розповідають про тотальний занепад та кризову економіку, інші створюють продукти, сервіси та бізнеси, здатні змінити не лише життя українського суспільства, але й світовий ринок у багатьох технологічних нішах.

Ми вже говорили із багатьма такими людьми, але далеко не з усіма. Можливо, про когось із них ми не знаємо, а хтось — цілком ймовірно — не знає про наше видання. Саме тому ми запускаємо спецпроект редакції під назвою «Стартап—Ukraine».

Перший цикл інтерв’ю з українськими стартапами, винахідниками та інтернет-підприємцями вже опубліковано. Ви маєте про що розповісти? Хочете, аби про ваш стартап дізналося якомога більше людей? Тоді подальша інформація — для вас.

Що: цикл тематичних інтерв’ю та пітч-презентацій українських проектів, орієнтованих як на внутрішній, так і на глобальний ринок.

Для кого: для вітчизняної аудиторії, читачів Blog Imena.UA та тих, хто цікавиться інтернет-бізнесом в Україні.

Хто може бути учасником: стартапи віком не менше 6 місяців, котрі вже реалізували публічно доступний продукт, додаток, сервіс, інтернет-ЗМІ чи SaaS для української чи глобальної аудиторії; мають власні чи сторонні джерела фінансування; мають публікації про себе в інших ЗМІ в Україні чи за кордоном.

Що необхідно для участі: написати електронну заявку згідно з вимогами, викладеними ось тут.

Робочі мови: заявка (як і публікація про стартап) може бути українською, російською чи англійською мовами. Один претендент отримує лише 1 публікацію однією обраною мовою.

Як залишити заявку: якщо ви все оформили згідно із рекомендаціями, надішліть нам листа на info@blog.imena.ua

Терміни: спецпроект триватиме з 16 липня по 16 вересня 2015 року. За результатами обробки заявок щотижня будуть публікуватися пітчі та інтерв’ю із найбільш цікавими претендентами, яких відбиратиме редакція.

Ми чекаємо на ваші листи і заявки, щоби розказати про тих, хто готовий змінити підприємницький та технологічний ландшафт України.

Читайте также:

Нам нужна новая наука прогресса

Smart city – новый идеальный город?

Анна Зенькова, Talk to Ri: «Мы хотим создать систему обучения, которая станет частью образа жизни, и при этом будет эффективной»

30 низкобюджетных маркетинговых идей для бизнеса