4 факти про логотип Twitter, які ви не знали

Twitter не змінював свій логотип з того часу, як представив його у 2012 році. Можна вважати його застарілим або перевіреним класикою, але одне безперечно — багатьом він подобається. Художник Мартін Грассер, який придумав дизайн знаменитої блакитної пташки, поділився маловідомими фактами про логотип Twitter.

У дизайнера був скромний художній досвід

Грассер пропрацював майже сім років у фінансах і тільки потім вивчився на художника в дизайнерському коледжі Пасадіна. Всього через три роки після випуску йому надійшов дзвінок з пропозицією попрацювати над невідомим проектом (пізніше Грассер дізнався, що в списку кандидатів було 100 дизайнерів, він знаходився на 88 місці і йому подзвонили першим). Грассер влаштувався на роботу в нову дизайнерську студію West — одним з її клієнтів була компанія Twitter і першим завданням Грассера на новому місці було придумати редизайн її логотипу.

Мене відвели в окремий кабінет і сказали, що замовник це Twitter, — згадує Грассер. — Я думав: “Серйозно, вони вибрали мене? Головне зберігати обличчя і не видавати ознак паніки”.

Під час навчання в коледжі Грассер робив логотипи і підробляв на їх створенні після випуску, однак у нього ніколи не було такого серйозного замовлення за всю його коротку кар’єру дизайнера.

Грассер і його команда намалювали тисячі птахів в пошуках ідеальної

Засновник Twitter Джек Дорсі велів Грассеру придумати логотип з нуля, а не просто оновити мультяшну пташку, яка була на старому логотипі. Грассер зрозумів, що йому так чи інакше доведеться намалювати якогось птаха, тому почав переглядати десятки роликів з птахами у польоті. Він намалював сотні птахів різного виду, щоб зрозуміти, яка може підійти. Бути може, це повинна бути блакитна сойка? Горобець? Яструб?

Грассер попросив одного з практикантів дізнатися, який середній розмах крил у найпопулярніших птахів — ця інформація допомогла йому зрозуміти, наскільки великими мають бути крила у птаха на логотипі. Дизайнер настільки поринув у пташиний світ, що навіть завантажив спів птахів з тропічних лісів Амазонки та включав його під час роботи.

Фінальна версія птаха вийшла з 15 кіл

У підсумку як основне джерело натхнення для птаха на новому логотипі Twitter була обрана колібрі. Щоб кожен вигин крил, грудей, голови й дзьоба вийшов гармонійним, Грассер наклав на свій малюнок 15 різних кіл.

«Логотип — це маленький об’єкт, для якого найкраще підійдуть повторювані обриси й форми, — сказав Грассер. — Так його простіше сприймати людському оку і він не виглядає перевантаженим».

Кола також приховують в собі певний символізм. За словами дизайнера, кола зображають ідею про те, що Twitter демократизує інформацію і дає кожному право висловитися. Крім того, кола роблять логотип більш нейтральним. Подібний дизайн буде добре виглядати в Twitter і поруч з серйозними новинами, і з жартами.

Джек Дорсі вибрав фінальний варіант логотипу з першого разу

Грассер працював над редизайном логотипу кілька місяців і в підсумку показав Джеку Дорсі 24 варіанти пташок. Всі вони виглядали дуже схоже.

«Якби я помістив їх на одну сторінку, то вам було б важко помітити між ними різницю, — сказав Грассер. — Але Джек буквально через дві секунди вказав на варіант 5CS ».

Птах під цим номером досі прикрашає додаток, веб-версію соцмережі і всі офіційні матеріали компанії.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: FastCompany