Дефіле примар, або віртуальний показ мод бренду Hanifa. Відео

Засновниця бренду одягу Hanifa Аніф Арнольд Мвуемба в цьому році планувала брати участь у Тижні моди в Нью-Йорку. Але через пандемію коронавірусу дизайнер поміняла плани. У травні вона провела віртуальний показ нової колекції в Instagram-трансляції.

Нова колекція називається Pink Label Congo. Арнольд Мвуемба каже, що кожен наряд символізує Конго — країну, в якій вона народилася. Наприклад, одна з суконь виконана в кольорах прапора країни — червоному, синьому та жовтому.

Арнольд Мвуемба зробила ставку на технології: для показу колекції вона створила 3D-моделі. Речі з’являлися на чорному тлі та дефілювали по віртуальному подіуму — як ніби їх наділи невидимі моделі.

Видання Fast Company назвало віртуальний показ «вражаючим» і «трохи моторошним». Журналісти порівняли його з парадом привидів. При цьому в Fast Company відзначили, що під час дефіле нічого не відволікало від нарядів, тому було легше розглянути кожну деталь одягу.

Арнольд Мвуемба визнає, що їй довелося попрацювати над деталями, щоб всі наряди виглядали як справжні. Ідея провести показ з цифровими моделями з’явилася у неї ще до пандемії коронавірусу. Її зацікавила тривимірна анімація в кіно, і дизайнер задумалася, як застосувати технологію у своїй роботі.

Віртуальне дефіле виявилося успішним. Завдяки шоу Арнольд Мвуемба привернула увагу до колекції та зібрала попередні замовлення. За її словами, попри кризу, в цьому році бренд Hanifa отримає більше виторгу, ніж в минулому.

Анифе Арнольд Мвуемба 29 років. Вона ніколи не вчилася в школі моди й не проходила стажування у відомих модельєрів. Сім’я майбутнього дизайнера переїхала з Конго в США, коли їй було три роки. Батьки Арнольд Мвуемба хотіли, щоб вона отримала стабільну професію — лікаря або юриста. Вона вступила до університету, щоб отримати бізнес-диплом, але паралельно вчилася шити. Одного разу у неї не було грошей для покупки вечірнього плаття, і тоді вона пошила його сама. Коли її друзі побачили сукню, то попросили зшити що-небудь і для них. Так з’явився бренд Hanifa.

Всі наряди лейблу Hanifa коштують недорого: від $50 до $499. Проте їх носять знаменитості — наприклад, співачки Келлі Роуленд і Lizzo. Для просування Арнольд Мвуемба використовує соціальні мережі, в яких активно спілкується з потенційними покупцями.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: FastCompany

Читайте также:

Новий побутовий робот від розробників Toyota

Burning Man 2020 в VR: як це було

Burning Man 2020: чи зможе культова подія відбутися в онлайн-форматі?

Аксесуари року — найтехнологічніші маски, які готуються до випуску