Віртуальна людина як послуга: чому цей ринок зростатиме

Ідея бізнесу щодо створення синтетичних версій реальних людей звучить як сценарій із серіалу «Чорне дзеркало». Але насправді згенеровані персонажі можуть виконувати різні функції — від продавців в інтернет-магазинах та особистих асистентів до викладачів і навіть дублерів акторів.

Hour One, стартап з Нью-Йорка та Тель-Авіва, який створює штучних персонажів на базі штучного інтелекту, заснованих на реальних людях, у 2020 році закрив раунд посівного фінансування на $5 млн. Наразі раунд фінансування серії А, очолений Insight Partners, приніс проєкту $20 млн. У раунді також взяли участь Galaxy Interactive, Remagine Ventures, Kindred Ventures, Semble Ventures, Cerca Partners, Digital-Horizon та Ейнат Гез.

Стартап планує розширити свою платформу Reals, платформу самообслуговування, що дозволяє компаніям автоматично створювати відео за участю ведучого з простого тексту за лічені хвилини, йдеться в заяві компанії.

Таким чином, пояснюють у компанії, людей перетворюють на віртуальних людських персонажів для комерційного та професійного використання. Спочатку людину знімають на відео, потім штучний інтелект Hour One генерує віртуальний двійник. Це, наприклад, віртуальний адміністратор, продавець, представник відділу кадрів або викладач іноземної мови.

Hour One вважає, що перехід до віддаленої роботи підвищив значущість відео та імерсивних медіа – наприклад, для освітнього контенту. І це справді так. Тому попит на персонажів для відео зростатиме.

CEO і засновник Hour One Орен Аарон заявляє: «Незабаром будь-яка людина зможе мати віртуального двійника для професійного використання, який зможе надавати контент від його імені, говорити будь-якою мовою і підвищувати свою продуктивність немислимими раніше способами».

«Потужність і точність генеративного штучного інтелекту продовжують покращуватися надзвичайно швидкими темпами, і Hour One знаходиться в авангарді», – додає Лонн Джаффе, керівний директор Insight Partners.

Достатньо ввести деякий текст, і Hour One створює плавне та реалістичне відео аватара, що розмовляє з відповідним голосом та графікою. За словами Джаффе, команда планує створити можливість вбудувати функцію у будь-який програмний продукт або дозволити викликати її у режимі реального часу через API.

Berlitz, найбільший сервіс з навчання мов та культури, тепер використовує Hour One для створення відео за участю віртуальних інструкторів у тисячах своїх відеороликів. Hour One також співпрацює з NBCUniversal, DreamWorks та Cameo, остання з яких дозволяє знаменитостям записувати платні відео для фанатів.

Поява аналогів SoulMachines, Synthesia та Hour One викликає питання про те, як цією технологією також можна зловживати. Один зі способів – додавати водяні знаки, які повідомляють, що відео було створено штучно. Однак ця область залишається новою, і тут доводиться діяти навмання. Hour One каже, що він має кодекс етичної політики щодо того, як використовуються його технології.

Очевидно, очікується, що навколо цієї технології з’являться специфічні сценарії використання, які поширяться набагато швидше, ніж самі стартапи.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Techcrunch

Читайте также:

Ключові технології 2022 року за версією Gartner

Технології у кожній чашці: як Бразилія модернізує виробництво кави

Добірка українських подкастів про науку, технології та IT

Круїз на повітряному лайнері: футуристична вигадка чи найближче майбутнє?