10 корисних онлайн-сервісів для вашого бізнесу у 2017 році

Рікн завершується, але це означає лише, що після невеличкої перерви на час новорічих свят доведеться братися за нову роботу, ставити нові цілі та реалізовувати задумане. Саме тому добірка нових інструментів для середнього та малого бізнесу стане в нагоді.

10 онлайн-сервісів, котрі будуть корисні для вашого бізнесу у 2017 році

1. Простий конструктор сайтів

Як часто у вас траплялася нова крута ідея сайту, але ви не встигали її реалізувати через брак ресурсів та часу для створення сайту та його запуску? Якщо ви — не веб-розробник і не дизайнер, вам слід скористатися можливостями Ucraft — конструктора сайтів для тих, кому бракує навиків для написання коду та верстки.

Ucraft — це редакор сайтів, де всі дії можна реалізувати простим перетягуванням усіх елементів інтерфейсу та складових сайту за допомогою мишки. Отриманий результат буде універсально відображатися на будь-яких пристроях та екранах, бо цей редактор допомагає створювати адаптивний дизайн. Також вам запропонують набір готових шаблонів для створення ваших сайтів.

Крім того, вам не треба буде перейматися створенням логотипу для сайту та питаннями пошукової оптимізації — бо ці можливості вже вбудовані у редактор сайтів.

Вартість: пропонуються три пакети — безкоштовний пробний, $8/міс для розробників та агенцій.

2. Інструмент для створення візуального контенту

Для будь-якого бізесу важливу роль відіграє візуальний контент — від верстки презентаційних маркетингових матеріалів і аж до бізнес-листів, візиток чи обкладинок для постів та профілів у соцмережах. Для цього можна використати Designbold — простий інструмент із доступним інтерфейсом для швидкої візуальної розробки і візуалізації будь-яких ідей. Окрім редактора, ви зможете також завантажити створені колажі чи дизайни у високій роздільній здатності на свій комп’ютер або зберегти результати роботи у папку на Dropbox.

Вартість: три пакети для користувачів: безкоштовний, $19/міс та $49/міс (залежно від набору доступних опцій).

3. Сканер PDF-документів та QR-кодів

Для обробки відсканованих документів, зображень та кодів ви можете скористатися Scanbot 6 — він автоматично сканує графічний та текстовий контент у роздільній здатності від 200+ dpi. При цьому сканувати можна будь-які документи, візитки, плани, схеми, штрихкоди та QR-коди. Результати сканування можна зберегти у форматах PDF та JPG не лише на своєму комп’ютері чи ноутбуці, але й у будь-якому із наступних хмарних сервісів: iCloud, Google Drive, Dropbox, MagentaCLOUD. Результати сканування додатково можна оптимізувати в кольорі чи перевести у відтінки сірого.

Вартість: безкоштовно та пакет професійних можливостей за $5,99.

4. Скорочувач URL’ів

Довгі веб-адреси важко запам’ятати, надрукувати і не завжди просто зберігати в документах чи сервісах закладок. На допомогу вам прийде Short.cm — скорочувач, яким легко користуватися дл створення кастомізованих адрес для будь-якої із соцмереж чи онлайн-платформ. Для скорочених адрес можна також додавати власні теги та фільтрувати короткі URL за цими хештегами.

Вартість: безкоштовно або від $19,99/міс до $149,99/міс.

5. Редактор PDF

Презентації та документи у форматі PDF можна не лише роздруковувати чи пересилати — але й редагувати, і для цього не треба витрачати багато грошей на купівлю професійного редактора таких файлів. За допомогою PDF Annotation Lite ви зможете не лише редагувати окремі елементи вже готового PDF-документу, але й додавати схеми, форми та діаграми до нього.

Вартість: безкоштовно

ВАМ ТАКОЖ МОЖУТЬ ЗНАДОБИТИСЯ:

6. CRM для піарників

Управління контактами та угодами потрібне не лише відділу продажів чи маркетологам — піарники також часто мають розгалужені бази контактів, цілий набір спецпроектів, прес-релізів, промо-матеріалів, у яких потрібно не заплутатися. На допомогу вам прийде Prowly — ця програма суттєво оновилася у 2016 році; її можна використовувати як «три в одному» — щоденник бренду, майданчик для медіа-пітчів та редактор для створення рекламних історій; а також управляти контактами із медійниками та різними типами контенту для розміщень і кампаніями, що пов’язані із таким контентом.

Вартість: від $39/міс (залежно від обраного пакету)

7. Генератор контент-ідей із інструменту автодоповнення

Якщо ви давно шукали інструментарій, що здатен поєднати у собі корисні можливості для пошукового аналізу, маркетингу, пошукової оптимізації та просування контенту — вам точно варто звернути увагу на Serpstat. Він допомагає добирати ключові слова на основі пропонованого автодоповнення при пошукових запитах у Google. Алгоритм цього сервісу пропонує вам те, чим насправді цікавиться ваша аудиторія, додаючи свої запити до пошуковиків — і ви до того ж можете аналізувати посилання, запити та структуру контенту на основі даних із різних регіонів.

Вартість: від $15,2/міс до $239,2/міс залежно від обраного пакету послуг.

8. Ваш діловий календар

Для тих, у кого на 2017-й вже заплановано безліч особистих та робочих зустрічей та справ, потрібен потужний інструмент для планування та контролю всього, що внесене до вашого календаря. Таким інструментом у прийдешньому році може стати Kin Calendar. У єдиному інтерфейсі ви можете підключити безліч різних сервісів для вашого особистого та професійного життя — і налагодити сповіщення, планування та нагадування у потрібний вам час.

Вартість: безкоштовно.

9. Інструмент виходу за кордон

Якщо ж у 2017 році ви плануєте вихід на закордонні ринки для своєї компанії, вам варто звернути увагу на Stripe Atlas — він допоможе вам запустити власний бізнес у США, упоратися із податками, соціальними виплатами, місцевим законодавством та вимогами до підприємницького капіталу. Основна ідея — це можливість спростити собі вихід на американський ринок та організувати свою рооту із прийому та обробки платежів та угод згідно із вимогами локального законодавства.

У мережі Stripe Atlas зібрано понад сотню інвесторів, партнерів, акселераторів з різних країн нашої планети — така база контактів точно стане у нагоді всім, хто займається власною справою і розвиває стартап.

Вартість: зараз бета-версія працює виключно на основі запрошень; комісійні відрахування складають 2,9%+30¢ з кожної вдалої транзакції із використанням банківської картки.

10. Асистент, котрий допоможе упоратися з базою контактів

Якщо ж у вас вже назбиралося стільки контактів, що ви не можете собі дати із ними раду, настав час розгрібати листи, запити та зв’язки у мережі знайомих, партнерів та клієнтів — а допоможе вам у цьому Mila, ваш новий онлайн-асистент. Цей сервіс автоматично сканує ваші контакти та листи і на щоденній основі відслідковує тих, з ким ви спілкуєтеся найчастіше, синхронізувати контент від них, їхні контакти і навіть створювати спеціальни списки розсилки. На додачу сервіс пропонує автоматичну синхронізацію для таких популярних інструментів, як Mailchimp, Pipedrive, Highrise чи Eventbrite.

Вартість: безкоштовний тестовий період, після якого вам доведеться платити від $6 до $25 (в залежності від кількості контактів, які треба опрацьовувати).

За матеріалами TNW