5 технологічних інновацій туристичної сфери на Близькому Сході, народжених внаслідок пандемії

Пандемія змінила практично всі сфери бізнесу, а суспільство збожеволіло на цифрових паспортах здоров’я, технологіях і методах автоматизації. На тлі кризи в туристичній галузі конкурентні авіакомпанії та аеропорти пропонують інноваційні рішення. Ось список технологій, які впровадили деякі країни.

Близькосхідний регіон відомий тим, що щорічно приймає десятки мільйонів міжнародних пасажирів. Однак згідно з даними OAG, за останній рік планова пропускна здатність регіональних перевізників впала на 57%.

Найбільш завантаженими повітряними хабами регіону вважаються аеропорти Дубая, Дохи, Абу-Дабі та Ер-Ріяда. Однак у 2020 році близькосхідні авіакомпанії постраждали більше, ніж перевізники з інших регіонів, втративши близько 74% доходів. Втрати склали приблизно $8 млрд.

Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) прогнозує зростання кількості пасажирів на 4,3% в рік.

Багато туристичних центрів Близького Сходу покладаються в основному на міжнародні перевезення, але у зв’язку з глобальними обмеженнями їм довелося переглянути свої стратегії.

Катар: додатки здоров’я

Прагнучи обійти своїх конкурентів в регіоні, Qatar Airways в рамках своєї стратегії відновлення після пандемії приєдналася до системи fit to fly. 26 січня найбільший авіаперевізник країни оголосив, що стане першою авіакомпанією на Близькому Сході, яка в партнерстві з Міжнародною асоціацією повітряного транспорту буде використовувати новий мобільний додаток IATA Travel Pass Digital Passport.

Тестування повинне початися в березні 2021 року. Це нововведення дозволить Qatar Airways забезпечити пасажирам більш безпечний політ. Перший етап тестування планується почати на маршруті Доха-Стамбул. Додаток являє собою єдиний центр зберігання електронних тестів на Covid-19. IATA Digital Passport — не єдиний подібний додаток. Раніше Skift повідомляв про запуск CommonPass і інших подібних платформ.

Абу-Дабі: безпілотні апарати

Аеропорти Абу-Дабі стали одними з перших в регіоні, хто в партнерстві з Фондом стратегічного розвитку Об’єднаних Арабських Еміратів Tawazun впровадив безпілотні наземні апарати (UVG). Фонд Tawazun, що в перекладі з арабської означає стабільність, був створений для збільшення інвестицій приватного сектора ОАЕ у сфери оборони, безпеки та авіації внаслідок інвестицій і партнерства з малими та середніми підприємствами.

Він інвестував 2,5 млрд дирхамів ($681 млн) в запуск нового робота UGV CoDi BOT, який був розроблений і виготовлений одним з його філій, компанією Marakeb Technologies з ОАЕ. У травні UGV пройшов перші етапи випробувань і тепер підтримує салони літаків в чистоті та стерильності. Компанія пишається тим, що є провідним постачальником технологій в регіоні.

Ізраїль: говоріть, але не чіпайте

Багато хто вважає Ізраїль країною стартапів, через те, що вона витрачає майже 5% ВВП на дослідження та технологічні розробки. Це є найвищим показником серед всіх країн світу. Не дивно, що така компанія, як Touchless.ai, народилася саме там.

Touchless.ai — це нова технологія, яку можна використовувати для сенсорних меню ресторанів або кіосків в аеропортах, для перешкоджання поширенню інфекційних захворювань. Вона дозволяє користувачам залучити управління голосом в цифрових кіосках, замість того, щоб торкатися сенсорних екранів для замовлення продукту.

Компанія також запустила випробування технології в США і деяких європейських країнах. Touchless.ai, створена Роєм Бахарвом і Еялем Шапіро, підтримує іврит, англійську та японську мови та підходить для систем на iOS та Android. Додаток був оптимізований для шумних місць.

Дубай: наступ роботів

Роботи в Дубаї стають все більш популярними. Після пандемії країна впровадила їх для знищення мікробів в деяких громадських установах, таких як лікарні та аеропорти. А минулого тижня в місті відкрилося нове RoboCafe, де клієнтів обслуговують машини.

У вересні 2020 року в Міжнародному аеропорту Дубая для допомоги пасажирам в аеропорту використовувався робот Rahal, що в перекладі з арабського означає «мандрівник». Він є частиною служби підтримки клієнтів в найбільшому у світі терміналі — терміналі №3. Але Rahal не поліпшила показники відвідуваності аеропортів Дубая, які у 2020 році впали на 70%.

Бахрейн: спосіб впоратися з кризою

Під час першого локдауна національний перевізник Бахрейну Gulf Air уклав партнерську угоду з постачальником туристичних технологій ANIXE. Авіакомпанія інвестувала в платформу для онлайн-бронювання Resfinity Air від ANIXE, що дозволило перевізнику перейти на цифрову технологію для перерозподілу літаків і зміни співвідношення сидячих місць в салоні.

ANIXE також допоміг Gulf Air збільшити кількість онлайн-замовлень. Раніше зміни у квитках були можливі тільки через call-центри або партнерів з туристичних агентств, проте це давно в минулому, оскільки автоматизація стає одним з найголовніших чинників виживання для багатьох підприємств в найближчі роки.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Skift

Читайте также:

Фінансування тревел-стартапів у 2023 році: тренди та найбільші раунди

Автоматизація готелів: як може працювати туристична галузь в майбутньому

Руйнівні сили вимагають сміливих рішень: прогноз Forrester на 2022 рік

Голографічні презентації: скороминущий тренд або реалії майбутнього?