7 порад для залучення покоління Z за допомогою email-розсилки

Вважається, що покоління Z — велика проблема для email-маркетологів, тому що його представники не читають електронні листи, а їх увагу складно утримати. Але думаючи, що молодь використовує тільки соціальні мережі, ви ризикуєте не охопити 95% цієї аудиторії, яка говорить, що не може обійтися без електронної пошти.

Представників покоління Z оточує величезна кількість інформації, і їм доводиться активно фільтрувати контент. Вони знають, як швидко визначити, чи вартий ваш лист їх часу. Ось кілька стратегій, які можна використовувати, щоб залучити молодь через email-маркетинг.

1. Відправляйте короткі листи

Зумери надають перевагу листам, що складаються з декількох пропозицій і пари картинок, — в іншому випадку вони швидко їх видаляють. Намагайтеся не відправляти довгих листів, в яких є тільки текстові блоки. Абоненти не будуть їх читати й відразу відпишуться від розсилки.

2. Робіть листи персональними

Покоління Z знає, що у вас є доступ до їх даних, тому не бійтеся їх використовувати. Наприклад, відправляйте зумерам купон на наступний день після того, як вони куплять взуття на вашому сайті. Якщо ви бачите, що певний сегмент абонентів завжди відкриває певні посилання, запропонуйте їм додаткову цінність, пов’язану з цією темою. Подивіться, що роблять ваші читачі, і скоректуйте свої кампанії відповідним чином.

3. Чітко позначте свій бренд

Зумери отримують багато листів, тому обов’язково ідентифікуйте свій бренд. Ви також можете нагадати, чому вони отримують розсилку («Ви отримали цей лист, тому що підписалися на …»): так ви будете впевнені, що вони знають, хто ви.

4. Тема листа повинна бути переконливою і привабливою

Тема може серйозно вплинути на те, чи відкриють ваш лист. Пам’ятайте: у вас всього кілька секунд, щоб пробитися через внутрішній контент-фільтр нового покоління.

5. Працюйте з професіоналами

Знайдіть копірайтера для написання переконливих та привабливих електронних листів, які будуть відрізнятися від нудних повідомлень, до яких звикло покоління Z. Пропустіть настирливі повідомлення про продажі або ризикніть відкласти їх. Зверніться до веб-дизайнера, щоб створити сучасну розважальну розсилку, яку зумери будуть з нетерпінням чекати.

6. Поясніть, як ваш бренд відповідає індивідуальності клієнта

Представникам покоління Z важливі продукти, які пропонує ваш бізнес, але ще важливіше для них бренд: цінності вашої компанії, мова, яку ви використовуєте, те, як ви розвиваєте відносини з аудиторією і який досвід ви їй надаєте.

7. Дайте аудиторії те, чого вона хоче

Нове покоління готове отримувати купони та спеціальні пропозиції електронною поштою. Надсилайте їм новини компанії, посилання на блог або інші ресурси, наприклад, на соцмережі. Повідомлення повинні бути адаптовані для кожного каналу.

У вас може бути багато стереотипів про покоління Z, особливо коли мова заходить про email-маркетинг. Але зумери все ще використовують електронну пошту кожен день, через те, що звикли постійно мати доступ до інформації.

Замість того щоб перерозподіляти маркетинговий бюджет на користь інших каналів, наприклад, соцмереж, подумайте про акцент на email-розсилку. Вас здивує, наскільки добре вона може спрацювати для вашого бренду.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Entrepreneur

Читайте также:

5 кращих сервісів для Email-розсилок

30 низкобюджетных маркетинговых идей для бизнеса

Почему следует научить команду по продажам писать?

Чи ви готові до GDPR? Поради маркетологам