Як зміниться ринок інфлюенсерів у 2021 році?

2020 рік приніс зміни в різних напрямках бізнесу, в тому числі та маркетингу. Ми стали проводити ще більше часу в соціальних мережах, і рекламодавці активно цим користуються. Маркетинг впливу залишається одним з найважливіших напрямків ринку. Іен Рендольф (Ian Randolph), керівник по продукту і R & D в маркетинговому агентстві Tailify, розповів, що потрібно враховувати в роботі з інфлюенсерами у 2021 році.

Facebook і Google перестануть домінувати на ринку реклами

2020 рік став піком для Instagram і YouTube: залученість користувачів істотно зросла, а разом з нею і вартість просування на їх рекламних платформах. При цьому довіра до платформ скорочується через повідомлення про цензуру і змови.

За даними на квітень 2019 року Facebook довіряли лише 19% користувачів, а Google — 13%.

Зараз побоювання про збереження особистих даних тільки зросли. Деякі споживачі та творці контенту вже починають переходити на альтернативні платформи, що дають більшу свободу вираження.

Зростання популярності TikTok і його клонів говорить про потребу користувачів в щирості та спонтанності, а поява таких альтернативних майданчиків, як Parler і Rumble, — про необхідність у свободі слова. Від подальших дій Facebook і Google залежить, чи збережуть вони свої позиції лідерів на ринку реклами.

У 2021 році з’являтися ще більше інфлюенсерів, що працюють одночасно на декількох платформах. Це ускладнить пошук, розробку стратегій розвитку та атрибуцію. Крім цього, завдяки новим платформам автори початківці отримують більше можливостей для заробітку і шансів стати популярними на ресурсі.

Чіткі метрики ROI стануть необхідністю

2020 рік став особливо складним для маркетологів. Бренди більше не можуть дозволити собі необдумані кампанії з сумнівною ефективністю від інвестицій.

Водночас визначити ефективність стає все важче. GDPR спростив відмову від файлів cookie, а завдяки новим функціям конфіденційності Apple користувач може заборонити відстеження свої дії і персоналізувати рекламу. В результаті буде неможливо збирати дані, які використовуються для поліпшення атрибуції всіх цифрових кампаній, в тому числі й тих, в яких беруть участь інфлюенсери. Прямі ж конверсії показують лише малий відсоток від усієї цінності, яку створюють інфлюенсери.

За результатами дослідження Google, коефіцієнт конверсії для однієї кампанії за участю інфлюенсерів всього через тиждень після запуску був як мінімум в п’ять разів вище коефіцієнта, який був визначений за допомогою посилань, що відстежуються. Вони не враховують вплив кампанії на психологію споживачів, яка може проявитися у поведінці через кілька місяців.

Tailify прагне розв’язувати проблему вимірювання ROI за допомогою комплексної системи, яка буде враховувати не тільки поведінкові, а й психологічні результати впливу контенту інфлюенсерів.

Маркетинг впливу стане прогнозованим

В цьому напрямку маркетингу довгий час було відсутнє регулювання і чіткі метрики. Без зворотного зв’язку у формі коректного ROI розцінки у лідерів думок і їх результати могли значно відрізнятися. Коли бренди навчаться точно оцінювати ефективність інфлюенсерів і потенційний прибуток, який вони можуть принести, вартість кампаній стабілізується, а маркетинг впливу стане більш зрілим напрямком.

Інструменти штучного інтелекту, комп’ютерний зір та нейролінгвістичне програмування дозволяють вивчати емоційні патерни лідерів думок і відстежувати лояльність їх аудиторії. Результати досліджень неврологічних і психологічних складових впливу незабаром можна буде застосувати в бізнесі. У 2021 році ринок усвідомлює можливості та прибуток, які інфлюенсери можуть принести брендам, що розвиваються.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: TheDrum

Читайте также:

Що чекає штучний інтелект у 2024 році: 4 головні тренди від MIT

7 технологій, за якими варто стежити у 2024 році по версії Nature

Головні тренди 2024 року від Trend Hunter: технології

Gartner представила 10 трендів у сфері технологій у 2024 році