Хто такі клінфлюенсери, та чому вони роблять світ краще?

Клінфлюенсери викладають ролики про те, як прибираються у квартирі, і такі відео користуються великою популярністю. Наприклад, у Меган Хікман понад 400 тисяч підписників на YouTube і завдяки своєму каналу вона змогла заробити собі на будинок.

Зазвичай ролики клінфлюенсерів це 10-25-хвилинні відео, де в прискореному режимі показується, як людина прибирається у себе в будинку. Все це супроводжується м’якою музикою і порадами з прибирання. У США і Канаді клінфлюенсери зазвичай шукають аудиторію на YouTube, а в Великобританії — в Instagram (ролики викладають в Stories, а в стрічці публікуються цитати, що мотивують та рекомендації продуктів).

Такий контент абсолютно нешкідливий і спокійний — і саме тому він привертає людей. Клінфлюенсери носять звичайний домашній одяг, через що глядачам простіше себе з ними асоціювати. І на відміну від б’юті-блогерів вони рекомендують досить дешеві продукти для прибирання, які може дозволити собі придбати більшість людей. Коментарі під постами клінфлюенсерів доброзичливі та аполітичні. І звичайно ж, у кожного відео щасливий кінець — в будинку чисто й охайно.

За словами глядачів, подібні ролики мотивують їх навести порядок у квартирі та приносять душевний спокій.

«Неможливо контролювати все у своєму житті, — говорить Шеллі Хенді, клінфлюенсер в 13 тисячами підписниками в Instagram. — У вас може бути стресова робота, але ви можете добре заправляти ліжко. Ви можете контролювати хоча б один аспект свого життя і відчувати, що вже навели якийсь порядок».

20-річна Кієрі Інза з міста Йорк, штат Пенсильванія, зізналася, що раніше зазнавала труднощів із засипанням, але відео з прибиранням на YouTube допомогли їй навчитися розслаблятися.

«З тривогою приходить страх майбутнього і брак контролю в життя, — сказала вона. — Коли я дивлюся, як люди прибирають в кімнаті та контролюють свій особистий простір, я перестаю нервувати».

19-річна Карен Мімс з Південної Кароліни сказала, що після кількох років перегляду подібних роликів вона стала більш впевненою в собі, коли побачила, що люди живуть і в більш неохайних кімнатах, ніж у неї.

25-річна Лексі Джонс з Піттсбурга стверджує, що тепер «прибирання в будинку приносить їй величезне задоволення» і її заспокоюють ролики, в яких потроху зникає безлад у квартирі.

Чому виник такий феномен?

Дослідження показало, що у жінок, які відчувають безлад в будинку, вище рівень гормону стресу, кортизолу, а люди, що підтримують у своїй квартирі чистоту, ведуть більш здоровий спосіб життя в цілому. Рейд Вілсон, психолог з Північної Кароліни, вважає, що просте спостереження за тим, як хтось прибирається в будинку, дає таке ж відчуття заспокоєння, що і результат реального прибирання.

Більшість клінфлюенсерів — жінки. Деякі з них записують відео з чоловіком або партнером, підкреслюючи, що в їхньому будинку рівноправний розподіл обов’язків. Серед них Мелісса Мейкер — спочатку вона почала знімати ролики про прибирання для реклами свого клінінгового бізнесу в Торонто. У 2013 році вона помітила, що її канал почав набирати популярність. До неї стали приходити листи від фанатів — їй писали вдівці, які не знали, як навести порядок в домі після смерті дружини, матері з гіперактивними дітьми, яким допомагали заспокоїтися її ролики. Після ролика про те, як позбавлятися від речей, що викликають негативні емоції, Мелісса почала отримувати листи з подякою від глядачів, які не знали, що робити з речами, які залишилися після смерті їх батьків.

«Такі листи приходять нам кожен день. Це неймовірно, — каже Мелісса. — Ми допомогли людям впоратися з депресією». Особистий та емоційний зв’язок, який викликають відео з прибиранням, можливо, пояснює те, чому майже всі коментарі під такими роликами максимально позитивні. «Люди цінують, що ви намагаєтеся їм допомогти, — сказала Мейкер. — Хоч я ненавиджу прибирання, але я дуже люблю те, як воно впливає на людей».

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: The Atlantic

Читайте также:

Майбутнє за штучними інфлюенсерами або як штучний інтелект змінює світ

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія

Хто такі V-тубери та чому V-тубінг — це тренд

Кінець всесвіту Google або чому пошуковики втрачають популярність