Нефейкові вибори — як Facebook боротиметься із псевдоновинами у Німеччині

The Financial Times повідомляє, що Facebook вперше у своїй історій почне активну боротьбу із політичними та економічними фейками: до федеральних виборів у Німеччині соцмережа запустить спеціальний фільтр вигаданих новин — це відбудеться трохи пізніше цьогоріч, напередодні старту виборчої кампанії.

Причиною, з якої компанія Марка Цукерберга перейнялася німецькими виборами, є місцеве законодавство та деякі європейські підзаконні акти, які дають змогу штрафувати майданчики, що розповсюджують онлайн неправдиву інформацію. Під вимоги такого законодавства підпадає і Facebook. Німецькі правозахисники та законотворці занепокоєні потенційним ефектом, який можуть мати сайти фейкових новин на результати федеральних виборів — тим більше, що за минулі декілька місяців було спровоковано низку політичних скандалів та поширення чуток, більшість із яких спрямовані проти діючої канцлерки Німеччини Ангели Меркель. Конкуренцію християнським демократам складатимуть праві популісти та їхня антиімігрантська риторика, зокрема, популітська партія Alternative für Deutschland.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Тепер користувачі Facebook у Німеччині зможуть повідомляти про фейкові новини у соцмережі, і ці повідомлення буде опрацьовувати берлінська неурядова організація Correctiv. Якщо підтверджується, що новина є фейковою, поруч із таким посиланням на статтю буде висвічуватися помітка «достовірність сумнівна» (disputed) разом із коротким зауваженням, чому зроблено такий висновок. Також Facebook буде висвітлювати попереджувальне повідомлення перед тим, як користувач збиратиметься опублікувати фейкову новину чи статтю. Видача таких матеріалів у загальній стрічці новин матиме знижений приорітет у порівнянні із звичайними статтями.

Крім Німеччини, такий же інструмент буде запущено для США, але на цьому соцмережа не збирається зупинятися — у розмові із журналістом FT представник Facebook підтвердив про намір запровадити систему фактчекінгу для статей і в інших країнах.

Джерело: TNW

Читайте также:

Дослідження вікових груп користувачів соцмереж з точки зору маркетингу

Суперкомп’ютер MIT здатний аналізувати веб-трафік усього інтернету

Для чего нужен Facebook Dating?

Создатели vs. Инфлюенсеры