Німецький автопром об’єднується із штучним інтелектом Facebook

Поки одні бояться зростаючого впливу Facebook на реальне життя, інші насмілюються кооперуватися з соціальною мережею в офлайн-проектах. Цього разу «інші» — міська влада Мюнхена, Німеччина, яка хоче долати затори не банальним обмеженням руху машин, а рішеннями на основі штучного інтелекту.

munichfb

Соцмережа за кермом

Провідні гравці IT-індустрії, такі як Google та Apple, вже працюють над урбаністичними проектами, пов’язаними з підвищенням мобільності жителів. Тепер Facebook домовилася з Digital Hub Mobility Мюнхена досліджувати вплив технологій на розвиток транспорту в місті. Видання TNW розпитало деталі урбаністичної діяльності Facebook на теренах Європи у Мартіна Отта (Martin Ott), керуючого центральноєвропейським напрямом у Facebook, та Крістін Хегнер (Kirstin Hegner), очільниці Digital Hub Mobility.

В першу чергу, Отт запевнив, що компанія не планує «винаходити колесо» і створювати автомобілі. Працювати над мобільністю пасажирського руху в Мюнхені можна і без цього, є що покращувати — від корегування заторів до боротьби зі спізненнями міських потягів. Facebook, про що говорилося і раніше, планує переймати досвід німецьких автовиробників для роботи над помилками в міській інфраструктурі. «Мобільність тісно пов’язана з економічним та суспільним влаштуванням Німеччини», — констатують в компанії.

Небажання Facebook приєднуватися до перегонів з виробництва авто можна тільки привітати: чимало найбільших IT-компаній бере участь в розробці авто, хоча зусилля з підкорення нової галузі можуть коштувати занадто дорого. Тож компанія Цукерберга зосередитися на технологіях, які можна буде встановлювати на машини і платформи, щоб вони могли навчатися і обмінюватися інформацією, покращувати мобільність користувачів. Компанія планує використовувати AI для досягнення поставленої мети:

«— Ми впевнені, що наші дослідження машинного навчання та штучного інтелекту стануть у нагоді в реалізації тих завдань, що стоять перед Digital Hub Mobility. Ми плануємо підтримувати діджиталізацію галузі автобудівництва Німеччини, яка відіграє важливу роль в майбутньому розвитку економіки країни. Facebook робить ставку на технологію AI, але з акцентом на глибокі і ретельні дослідження у цій галузі. Спеціалісти з FAIR (Facebook Artificial Intelligence Researchers) будуть задіяні у мюнхенському проекті. Компанія обіцяє ділитися всіма напрацюваннями під час тренінгів і хакатонів.»

У Facebook є фінансові ресурси та база даних, що дозволяє експериментувати й вдосконалювати штучний інтелект. Однак, в чому вигода для бізнесу від спільної роботи з технологічним хабом з Німеччини? Схоже, компанія планує скористатися з успіху і прогресу тих, хто вже не тільки «винайшов колесо», але й успішно продає його впродовж багатьох десятиліть.

Facebook і автопром

Німецька Кремнієва долина є досить розпорошеною — найбільша економічна система Європи розділила технічні хаби за їх науковою чи галузевою приналежністю. Той, що розташований в Мюнхені, фокусується на мобільності і об’єднує виробників обладнання, стартапи, університети, муніципалітети, венчурні фонди з автомобільної індустрії — робота в такому середовищі ідеально пасує компанії, яка хоче «увійти в автопром». Крістін Хегнер переконана, що партнерство допоможе Facebook закріпитися в новій для себе царині, а технологічному хабу надасть можливість розширити свою мережу.

«— Особливість нашого хабу в тому, що він об’єднує компанії з найкращими автомобільними рішеннями, розробників проектів з мобільності світового рівня… Наша мета — вирішувати проблеми надмірного трафіку в містах за допомогою новітніх технологічних інструментів, доступних користувачам.»

В організації діє навчальна програма Digital Product School: співробітники компаній проходять інтенсивний тримісячний курс створення онлайн-продуктів для вирішення проблем офлайн-світу. До цієї програми також долучиться Facebook, якій вигідно отримати доступ до тестування своїх розробок в справжніх мережах користувачів, в реальних компаніях. Замість команди тестерів — спільнота робітників, що опановують AI-продукти.

Win-Win-Win

Хегнер вважає, що можливості Facebook підсилять ефективність майбутніх розробок для мобільності: підключеність, sharing-сервіси, автомобілі без водіїв, електрокари — ці напрямки отримають колосальні переваги від імплементації в них штучного інтелекту Facebook. У виграші опиняться всі, враховуючи уряд Німеччини, який і запровадив створення окремих IT-хабів, щоб допомогти індустрії якомога швидше впроваджувати інноваційні технології.

За новим форматом приватно-державного партнерства, в якому залучено не просто бізнес, а масштабного онлайн-гравця, уважно слідкуватимуть інвестори з багатьох країн. А от прихильники безпеки персональних даних вже переймаються, як вплине участь відомого оператора нашим особистим життям Facebook на розвиток підключеної автомобільної промисловості.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: TNW

Читайте также:

Google DeepMind навчила робота грати в настільний теніс на рівні людини

Інтерв’юер із застосуванням штучного інтелекту вже не новина або як працюють передові HR сервіси по всьому світу

Як плани Google відмовитися від звичного пошуку можуть змінити інтернет

Румунський стартап розробляє розумні окуляри, які допоможуть бачити сліпим