Push-повідомлення: реакція користувачів та ефективність

Push-повідомлення – це оповіщення в браузері, які спливають як на комп’ютері, так і на мобільних пристроях, а також оповіщення додатків, які показуються на смартфонах. У нашій статті мова піде про push-повідомленнях мобільних додатків.

Push-повідомлення вже досить щільно увійшли в наше життя і є не тільки корисними для користувачів, але і відмінним маркетинговим інструментом, що повертає відвідувачів на сервіс.

Як часто повинні приходити push-повідомлення щоб користувач їх відключив? Якими оповіщення повинні бути, щоб не дратувати користувача і яка потрібна стратегія push-повідомлень в даний час?

Компанія Localytics вирішила провести опитування серед користувачів різної статі і різних мобільних платформ і порівняти дані з таким же опитуванням за 2015 і 2017 рік. Результати приємно здивували.

Відписка від push-повідомлень

Респондентам було задано два питання: через скільки push-повідомлень в тиждень вони відключать повідомлення і через скільки push-повідомлень в тиждень вони видалять додаток.

На графіках видно, що користувачі стали лояльніше реагувати на сповіщення, але як і раніше досить часто відписуються при частоті від 2 до 5 на тиждень. З видаленням додатки дотримується така ж тенденція, однак користувачі швидше відключать повідомлення, ніж видалять додаток.

Якість push-повідомлень

Респондентам в ході опитування також було поставлено питання з приводу якості повідомлень. В цілому трохи більше ніж 50% користувачів відповіло, що якість push-повідомлень набагато покращився, близько 40% відповіло, що не помітили змін і тільки 10% відповіло, що оповіщення стали гірше.

При цьому на питання про корисність push-повідомлень цілих 20% користувачів відповіло, що вони абсолютно не приносять користі й лише відволікають, таке ж число користувачів відзначило, що push-повідомлення дуже зручні та вони їх регулярно використовують. Основна ж частина респондентів відповіла неоднозначно, що повідомлення лише іноді можуть стати в нагоді.

Які push-повідомлення корисні

Згідно з опитуванням push-повідомлення повинні відповідати інтересам користувача, а не поведінкової реакції на відвідування додатків. Як результат додатки, де відправлення push-повідомлень заснована на поведінкової реакції набагато рідше відкриваються або зовсім видаляються.
Також респонденти відзначили, що вони частіше натискають push-повідомлення якщо сервіс визначає їх місце розташування і рідше якщо в оповіщеннях використовується ім’я користувача.

Стратегія push-повідомлень

На основі опитування можна визначити три основних правила формування відправлення push-повідомлень користувачам.

  1. Тільки корисні повідомлення
    Важливо визначити яка саме інформація буде потрібна вашої цільової аудиторії. push-повідомлення з корисним контентом не дратують користувачів.
  2. Пріоритетність показів
    Ідеальними будуть push-повідомлення, засновані на перевагах. Тільки потім можна використовувати оповіщення на основі місцезнаходження. Намагайтеся не використовувати push-повідомлення на основі поведінкової реакції.
  3. Частота push-повідомлень
    Формуйте стратегію відправлення повідомлень згідно з правила не більше 3-4-х сповіщень в тиждень. Збільшення кількості може залучити до її анулювання push-повідомлень або зовсім видалити програму.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Localytics

Читайте также:

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія

Apple назвала номінантів на звання найкращих додатків App Store Awards 2023

5 конструкторів онлайн опитувань, які зроблять ваш маркетинг краще

Voice commerce: що це та як бізнес користується цим трендом сьогодні