Push-повідомлення – це оповіщення в браузері, які спливають як на комп’ютері, так і на мобільних пристроях, а також оповіщення додатків, які показуються на смартфонах. У нашій статті мова піде про push-повідомленнях мобільних додатків.
Push-повідомлення вже досить щільно увійшли в наше життя і є не тільки корисними для користувачів, але і відмінним маркетинговим інструментом, що повертає відвідувачів на сервіс.
Як часто повинні приходити push-повідомлення щоб користувач їх відключив? Якими оповіщення повинні бути, щоб не дратувати користувача і яка потрібна стратегія push-повідомлень в даний час?
Компанія Localytics вирішила провести опитування серед користувачів різної статі і різних мобільних платформ і порівняти дані з таким же опитуванням за 2015 і 2017 рік. Результати приємно здивували.
Відписка від push-повідомлень
Респондентам було задано два питання: через скільки push-повідомлень в тиждень вони відключать повідомлення і через скільки push-повідомлень в тиждень вони видалять додаток.
На графіках видно, що користувачі стали лояльніше реагувати на сповіщення, але як і раніше досить часто відписуються при частоті від 2 до 5 на тиждень. З видаленням додатки дотримується така ж тенденція, однак користувачі швидше відключать повідомлення, ніж видалять додаток.
Якість push-повідомлень
Респондентам в ході опитування також було поставлено питання з приводу якості повідомлень. В цілому трохи більше ніж 50% користувачів відповіло, що якість push-повідомлень набагато покращився, близько 40% відповіло, що не помітили змін і тільки 10% відповіло, що оповіщення стали гірше.
При цьому на питання про корисність push-повідомлень цілих 20% користувачів відповіло, що вони абсолютно не приносять користі й лише відволікають, таке ж число користувачів відзначило, що push-повідомлення дуже зручні та вони їх регулярно використовують. Основна ж частина респондентів відповіла неоднозначно, що повідомлення лише іноді можуть стати в нагоді.
Які push-повідомлення корисні
Згідно з опитуванням push-повідомлення повинні відповідати інтересам користувача, а не поведінкової реакції на відвідування додатків. Як результат додатки, де відправлення push-повідомлень заснована на поведінкової реакції набагато рідше відкриваються або зовсім видаляються.
Також респонденти відзначили, що вони частіше натискають push-повідомлення якщо сервіс визначає їх місце розташування і рідше якщо в оповіщеннях використовується ім’я користувача.
Стратегія push-повідомлень
На основі опитування можна визначити три основних правила формування відправлення push-повідомлень користувачам.
- Тільки корисні повідомлення
Важливо визначити яка саме інформація буде потрібна вашої цільової аудиторії. push-повідомлення з корисним контентом не дратують користувачів. - Пріоритетність показів
Ідеальними будуть push-повідомлення, засновані на перевагах. Тільки потім можна використовувати оповіщення на основі місцезнаходження. Намагайтеся не використовувати push-повідомлення на основі поведінкової реакції. - Частота push-повідомлень
Формуйте стратегію відправлення повідомлень згідно з правила не більше 3-4-х сповіщень в тиждень. Збільшення кількості може залучити до її анулювання push-повідомлень або зовсім видалити програму.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:
- Майбутнє e-commerce — мобільні додатки, які конкуруватимуть з Amazon та Alibaba
- Мобільна благодійність: кращі додатки для тих, хто бажає допомогти
- Надто розумні ігри: що відбувається з даними, які «чують» мобільні додатки
Джерело: Localytics