Стрімкий розвиток віртуальних компаньйонів — невже епоха друзів в реальному житті скоро закінчиться?

Компанія Xiaoice, запустила власну соціальну платформу. Xiaoice Island дозволяє створювати віртуальних та реалістичних друзів на базі штучного інтелекту. Мешканці «острова» можуть похвалити, пожартувати, втішити чи бути у ролі помічника. Додаток вже встановлений на 1 млрд гаджетів, і згодом кількість віртуальних персон цілком може перевищити населення планети.

Додаток для соціальних мереж на базі штучного інтелекту був розроблений китайським піонером штучного інтелекту Xiaoice, який понад рік тому відокремився від Microsoft. Розроблений Xiaoice штучний інтелект може складати та співати пісні, малювати картини та редагувати відео.

У системі штучного інтелекту Xiaoice створено вже понад 17 млн віртуальних персонажів, які рятують від самотності китайських користувачів. Повідомляється, що друзі на базі штучного інтелекту також перейдуть до додатка Xiaoice Island.

Якоюсь мірою віртуальний острів функціонує та працює як WeChat, популярний у Китаї додаток для соціальних мереж, розроблений Tencent Holdings. WeChat дозволяє користувачам взаємодіяти зі штучним інтелектом, спілкуючись із ним у форматі тексту, аудіо та відео, як у діалозі, так і в груповому чаті.

«‎Віртуальна особа буде хвалити вас, жартувати й навіть створить груповий чат з іншими персонажами, щоб втішити вас, коли ви скажете, що нещасні», — говорить Лі Ді, CEO Xiaoice.

Xiaoice багато років вивчала, як створити компаньйона на базі штучного інтелекту з емоційним інтелектом.

У 2014 році було запущено платформу Xiaoice, спочатку у форматі чат-робота. Зараз завдяки партнерським відносинам з Xiaomi Corp, Oppo, Vivo та іншими компаніями вона надає голосових віртуальних помічників більш ніж на 1 млрд пристроїв, включаючи смартфони та інтелектуальні динаміки. Крім того, вона уклала угоди про співпрацю з автовиробником BMW та виробником електромобілів NIO.

Широка взаємодія з користувачами дозволяє Xiaoice мати велику кількість даних для постійного вдосконалення своїх можливостей.

Лі пояснює: щоб істоти на базі штучного інтелекту були більше схожі на людей, дуже важливо було зробити їх різноманітними та недосконалими. Коли штучний інтелект не може відповісти на запитання користувача, машина може ввічливо відповісти: Вибачте, я не розумію. Але реакція справжньої людини може бути такою: «Чому ви так багато просите? А ви вже закінчили робити домашні справи?

Гаррі Шум, голова Xiaoice та колишній виконавчий віцепрезидент Microsoft, вважає, що згодом майже кожен матиме особистий помічник на базі штучного інтелекту.

«‎Число істот на базі штучного інтелекту, ймовірно, перевищить все населення планети, тому що людям можуть знадобитися різні персони для задоволення різних потреб. Xiaoice хоче стати платформою, яка забезпечить їхнє функціонування». — каже Шум.

Xiaoice Island

Китайські споживачі вже добре знайомі з персонажами на базі штучного інтелекту: багато хто з них тепер використовується на сайтах електронної комерції та стрімінгових платформах.

Чень Руй, голова Bilibili, популярної китайської платформи для короткого відео, заявив у червні, що торік на майданчику виступило 32 412 віртуальних персонажів, що на 40% більше, ніж торік. Вони грають в ігри, танцюють, співають, малюють, спілкуються та спілкуються з фанатами.

Ця тенденція стрімко розвивається завдяки тому, що штучний інтелект отримує комерційне використання у різних секторах економіки Китаю. Згідно зі звітом, опублікованим спільно дослідницькою компанією International Data Corp та постачальником хмарних обчислень та великих даних Inspur Group, країна стане основним рушійним фактором у глобальному розвитку штучного інтелекту й до 2024 року займатиме 15,6% світового ринку.

За прогнозами, ринковий масштаб сектора штучного інтелекту в Китаї збереже сукупний річний темп зростання на рівні 30,4% і досягне $17,22 млрд до 2024 року.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: China Technology News

Читайте также:

Що почитати на вихідних? Огляд книги «Штучний інтелект: перезавантаження» Гері Маркуса та Ернеста Девіса

Бити за чизбургер погано, бити чизбургером прийнятно: як вчені навчають штучний інтелект етичним нормам

22 технології, за якими варто стежити у 2022 році

Як концепція «штучний інтелект як послуга» впливає на світ гаджетів