Як функція AR Shopping від Snap дозволить ритейлерам залучити клієнтів

26 січня у Snapchat оновилися можливості AR-шопінгу: розділ Shopping Lenses тепер працює «під керуванням каталогу продуктів» від брендів, а вони самі отримують більше даних для розвитку маркетингу. Snap, власник Snapchat, вже давно активно розвиває технології доповненої реальності, що може дати йому конкурентну перевагу над іншими соціальними мережами.

Оновлення зробили AR-шопінг зручнішим для покупців. Тепер вони бачать основну інформацію про продукт, наприклад, його вартість та варіанти кольорів, яка оновлюється в реальному часі. Крім того, після віртуальної примірки показується картка продукту Lens Product Cards з його описом та посиланням для покупки.

Своєю чергою бренди отримають більше даних про те, як працюють їхні AR-функції. Тепер аналітика надходить у режимі реального часу – як пояснює Snap, розділ Shopping Lenses безпосередньо пов’язаний із каталогом продуктів компаній.

Завдяки цьому бренди та маркетологи зможуть отримувати інформацію швидше та на її основі продумувати стратегію націлення та розвитку продукту. Це також дозволить їм визначати, які продукти найбільше приваблюють молоду аудиторію Snapchat – покоління Z та міленіалів.

До запуску Snap провела тестування «керованих каталогом» Shopping Lenses разом із кількома брендами, зокрема Ulta Beauty та MAC Cosmetics.

  • Як повідомляє Ulta Beauty, протягом двох тижнів за допомогою оновленої функції користувачі Snapchat здійснили покупки на $6 млн та приміряли товари понад 30 млн разів.
  • Продукцію MAC Cosmetics приміряли 1,3 млн разів за вартістю $0,31 за примірку. Крім того, кількість покупок серед жінок збільшилася в 17 разів, пізнаваність бренду – у 2,4 раза, а показник наміру здійснити покупку (purchase intent) – у 9 разів.

За допомогою «свайпів» та жестів покупці можуть переглядати та приміряти косметику, одяг, прикраси та аксесуари – це технологічна альтернатива шопінгу в офлайн-магазинах. Її використовує все більше онлайн-брендів, що не мають фізичних точок, а також традиційні ритейлери, які прагнуть залучити молоду аудиторію.

Snap також спрощує створення AR-версії товару у Shopping Lenses. Минулого року компанія запустила для цього безплатний інструмент, але не було готових шаблонів. Тепер, за заявами Snap, AR-товар можна зробити за кілька хвилин завдяки оновленню Lens Web Builder. Зараз ця можливість доступна лише косметичним брендам, але найближчими місяцями пошириться і на інші.

В останні місяці Snap активно інвестує у розвиток AR-шопінгу та прагне зробити його більш важливою частиною перебування у Snapchat.

  • Минулого року компанія оновила Scan – функцію на базі комп’ютерного зору. Вона дозволяє користувачам “сканувати” товар через камеру смартфона, щоб дізнатися більш детальну інформацію про нього. За допомогою Scan також можна визначати інгредієнти, а потім знаходити рецепти, в яких їх можна використовувати.
  • Snap також придбала стартап Fit Analytics за $124 млн, який допомагає покупцям знаходити відповідний їм одяг та взуття в онлайн-магазинах.
  • Минулого жовтня компанія оголосила про запуск студії Arcadia для розробки AR-технологій, які можуть працювати на різних платформах, у тому числі за межами Snapchat.

За даними Snap, AR-шопінг, схоже, подобається молодій аудиторії. У рамках бета-тестування, в якому брали участь понад 30 брендів, користувачі Snapchat приміряли товари понад 250 млн разів. Функція збільшила показник наміру зробити покупку у 2,4 раза, а продажі зросли на 14%.

Понад 200 млн користувачів щодня взаємодіють з AR-функціями у Snapchat, включаючи ті, що не торкаються шопінгу.

Розвиток AR-технологій також може підвищити конкурентну перевагу Snap у порівнянні з компаніями, які роблять більший акцент на відеошопінг, продажі через інфлюенсерів та покупки в додатку (як, наприклад, Instagram).

Snap також сподівається, що функції таргетингу Lens допоможуть компаніям підвищити дохід від реклами, на який вплинули оновлення конфіденційності Apple. Це призвело до того, що доходи Snap у третьому кварталі 2021 року виявилися нижчими за очікування Волл-стріт: $1,07 млрд замість прогнозованих $1,10 млрд.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: TechCrunch

Читайте также:

Контактні лінзи з доповненою реальністю вперше протестували на людині

Гумор, як ліки від війни: як і про що жартує український бізнес

10 технологічних трендів українського рітейлу після війни

Головні тренди 2022 року за версією Trend Hunter: ритейл