Як використання штучного інтелекту впливає на нашу продуктивність?

Що відбувається з нашими здібностями та ефективністю при використанні інструментів штучного інтелекту? Чи знижується критичне мислення? Які навички будуть мати більший попит в епоху штучного інтелекту? Представляємо результати великого дослідження Microsoft New Future of Work Report про вплив штучного інтелекту на виконання завдань, пов’язаних із пошуком та аналізом даних.

Ключові висновки дослідження щодо застосування інструментів на базі штучного інтелекту при роботі з інформацією.

Інструменти на базі штучного інтелекту можуть підвищити продуктивність, але вимагають ретельної оцінки та адаптації.

Вже є кілька досліджень на цю тему, і ось основні висновки з них:

  • Інструменти на основі LLM можуть допомогти швидше виконувати різні завдання та підвищити якість результату.
  • Copilot для M365 заощаджує час для виконання різних завдань.
  • Найбільший зиск від використання продуктів на базі штучного інтелекту отримують новачки або низькокваліфіковані працівники.
  • Піддослідні витрачали на 37% менше часу на виконання завдань під час використання інструментів на базі штучного інтелекту.

Інструменти на основі мовних моделей (наприклад, ChatGPT) сприяють розвитку критичного мислення.

Інструменти на базі штучного інтелекту можуть заперечувати припущення, заохочувати оцінку та пропонувати контраргументи. При цьому, як зазначають науковці, важливо, щоб інструменти на базі штучного інтелекту були спроєктовані так, щоб забезпечувати баланс між корисною критикою та відсутністю придушення людей.

Штучний інтелект може покращити продуктивність.

Штучний інтелект можна використовувати для розширення людських можливостей за допомогою нових стратегій розв’язання задач за допомогою стратегії мікропродуктивності.

Концепція «мікропродуктивності»: складні завдання розбиваються на дрібніші підзавдання і виконуються найбільш підготовленою до цього людиною або можуть бути передані машині.

Штучний інтелект може допомогти в автоматичній ідентифікації мікрозавдань, підвищуючи загальну якість виконання та ефективність вирішення.

В епоху інструментів на базі штучного інтелекту аналіз та узагальнення даних можуть стати більш важливими навичками, ніж пошук та створення контенту.

Оскільки контент легко генерується за допомогою штучного інтелекту, інформаційна робота може зміститися у бік глибшого аналізу та критичної інтеграції тексту.

Своєю чергою навички, не пов’язані безпосередньо з виробництвом контенту, такі як лідерство, вміння справлятися з критичними соціальними ситуаціями, розв’язання проблем міжособистісної довіри та демонстрація емоційного інтелекту можуть бути більш цінними на робочому місці.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Microsoft

Читайте также:

Дослідження: люди вже не можуть відрізняти спілкування з людиною та ChatGPT

Технології на Євро-2024, які змінюють футбол

Навіщо AI у телевізорі? 7 фішок свіжої лінійки телевізорів Samsung

Дипфейк-аватари від Synthesia отримають повноцінні тіла