Головні тренди 2023 року за версією Trend Hunter: технології

Конкурентоспроможність та гнучкість – важливі якості, що визначають успіх бізнесу. А щоб їх мати, необхідно знати актуальні тенденції у своїй індустрії. Це завдання спрощує спільнота Trend Hunter, яка відстежує тренди та інновації за допомогою штучного інтелекту, великих даних та людей науковців.

Цього року спільнота традиційно підготувала огляд найзначніших трендів у різних галузях. У цій частині ми розглянемо основні тенденції у сфері технологій на 2023 рік.

Звіт включає:

  • тренди (перспективні можливості у галузі);
  • інсайти (мотивацію користувачів, їх переконання та точки тертя, які стоять за цією можливістю);
  • приклади;
  • оцінку (середній бал, який враховує новизну тренду, активність користувачів, що
  • взаємодіють із тематичними статтями, та популярність тренду всередині категорії).

Програми для батьків

Вони допомагають виховувати дітей і не лише дітей.

Тренд. Додатки, які допомагають виховувати дітей на всіх етапах їх розвитку, набирають популярності. Вони спрощують багато аспектів життя: від планування часу до відстеження психологічного здоров’я дітей.

Інсайт. Програми стали невіддільною частиною повсякденного життя: вони полегшують отримання банківських послуг і дозволяють керувати домашніми пристроями. Наразі споживачі готові використовувати їх і в інших сферах, у тому числі для виховання дітей та контролю за психологічним здоров’ям.

  • Комплексні програми для батьків. ParentPal дозволяє підтримувати та контролювати здоровий розвиток дитини.
  • Сервіси з урахуванням наукових підходів. Lasting пропонує посібник з виховання дітей, який включає самостійні та онлайн-заняття.
  • Програми для розлучених батьків. WeParent допомагає парам у розлученні планувати графік спілкування з дитиною та багато іншого, а 2houses пропонує інтерактивний календар.

Оцінка: 5,8

Інвестиції для покоління Z

Додатки та спільноти вчать молодих людей інвестувати.

Тренд. Банківські програми, онлайн-спільноти та сервіси допомагають представникам покоління Z освоювати інвестування нового часу. Ці платформи готують їх до майбутнього в умовах мінливого фінансового ландшафту.

Інсайт. Банківські та інвестиційні сервіси включають не лише грошовий обмін, а й криптовалюти та додатки для управління фінансами. Змінний фінансовий ландшафт впливає на ставлення споживачів до своїх коштів: вони все частіше наполягають на тому, щоб фінансова грамотність була включена в освітню систему. А поки що цю прогалину допомагають заповнити бренди та спільноти.

  • Банкінг та фінтех-сервіси для покоління Z. Hero Financials є альтернативним банківським рішенням для молодих жителів Канади.
  • Інвестиційні програми для тінейджерів. Bumper допомагає підліткам відповідально вкладати свої гроші під контролем батьків.
  • Програми для криптоінвестицій. Step запустила перший криптоінвестиційний продукт, призначений для підлітків.
  • Інвестиційні чати для покоління Z. Finary розробляють платформу для спілкування та інвестицій.

Оцінка: 7

Освіта в галузі Web 3.0

Програми та продукти розповідають дітям про Web 3.0.

Тренд. Технології Web3 поступово поширюються, і деякі бренди вирішили просвітлювати дітей у цьому питанні. Програми та продукти у цій сфері охоплюють різні аспекти, від сімейних NFT-маркетплейсів до платформ, де можна навчитися створювати метавсесвіти.

Інсайт. Підвищення рівня грамотності в галузі нових технологій має важливе значення для людей різного віку, але особливо для молодого покоління. Саме воно, найімовірніше, зростатиме у світі, де ці технології широко поширені, а не лише розробляються.

  • NFT-платформи, орієнтовані сім’ї. Toekenz – маркетплейс для дітей, де можна знайти блокчейн-ігри, колекційні предмети та спільноти.
  • Навчальні платформи. Hatch Kids навчає дітей створювати метавсесвіт.
  • NFT за культовими дитячими книгами. Dapper Labs планує запустити першу NFT-платформу із творами дитячого письменника Доктора Сьюза.
  • Освітні метавсесвіти. Mainbot розробляє Winkyverse, перший метавсесвіт з навчальними іграми.

Оцінка: 8,5

Конфіденційні браузери

Дедалі більше браузерів та розширень віддають пріоритет приватності.

Тренд. Споживачі та уряди приділяють все більше уваги конфіденційності в Інтернеті. З цієї причини браузери та розширення прагнуть убезпечити дані споживачів.

Інсайт. Професійна, соціальна та розважальна сфери життя споживачів багато в чому проходять у мережі, через що конфіденційність даних набуває більшого значення. Люди стурбовані тим, як використовується їхня особиста інформація та кому її продають, а також звертаються до інструментів, які забезпечують онлайн-конфіденційність.

  • Браузери, орієнтовані приватність. Firefox активував захист від файлів cookie для всіх користувачів, а браузер DuckDuckGo автоматично блокує інвазивний контент.
  • Пошукові системи захисту конфіденційності. Brave Search – альтернатива Google, яка захищає дані користувачів.
  • Програми для кращої навігації у браузері. Omni — безплатне розширення з багатьма функціями, орієнтованими на зручну роботу в браузері.

Оцінка: 5,6

Освіта у метавсесвітах

Цей підхід пропонує більше занурення, ніж звичайні онлайн-курси.

Тренд. Метавсесвіт розвивається, а бренди та установи створюють у ньому простори, призначені для навчання клієнтів.

Інсайт. За останні кілька років віртуальне навчання стало популярнішим не лише через пандемію, а й завдяки його більшій доступності, незалежно від географічного та фінансового стану. Перехід у метавсесвіт пропонує споживачам ще більш імерсивний спосіб здобувати освіту.

  • Освітні програми у сфері моди. Рада модельєрів Америки запустила освітнє партнерство, орієнтоване на метавсесвіт.
  • Програми навчання на базі блокчейну. Сінгапурський стартап створює освітнє місто Elite Education City.
  • Освітні метавсесвіти. Mainbot розробляє Winkyverse, перший метавсесвіт з навчальними іграми.
  • B2B платформи навчання. Frame пропонує можливість створювати освітні середовища у метавсесвіті.

Оцінка: 7,3

Програми-гіди

Путівники розвиваються зі зняттям пандемічних обмежень.

Тренд. Обмеження, введені під час пандемії, поступово відходять у минуле. У зв’язку з цим додатки-гіди з подорожей та розваг стають нормою. Вони допомагають досліджувати світ, скорочуючи контакт із туристичними групами, що важливо, оскільки загроза здоров’ю, як і раніше, зберігається.

Інсайт. Споживачі стали частіше подорожувати завдяки вакцинації та зняттю обмежень. Проте вони, як і раніше, дотримуються звичок, сформованих під час пандемії, наприклад, вибирають онлайн-альтернативи певним видам діяльності. Індустрія туристичних та готельних послуг адаптується під ці потреби за допомогою додатків.

  • Путівники містами, що працюють в реальному часі. Програма Welcome надає персоналізовані рекомендації для туристів.
  • Гейміфіковані туристичні програми. Сервіс Tourism Pursuit допомагає розвивати туризм у канадському регіоні Саут-Дандас.

Оцінка: 5,3

Технології для парків розваг

Вони допомагають покращити досвід відвідувачів.

Тренд. Оскільки цифровий світ стає дедалі доступнішим, парки розваг у Північній Америці намагаються урізноманітнити клієнтський досвід за допомогою програм. Такі послуги надають додаткову інформацію, щоб зробити відвідування більш інтерактивним.

Інсайт. Споживачі звикли взаємодіяти з контентом та різними активностями через смартфони. Вони очікують, що офлайн-досвід буде доповнений цифровими компонентами, що спонукає компанії пропонувати їм такі розваги.

  • Національні парки. National Park Service об’єднує інформацію про більш ніж 420 парків США.
  • Парки для собак. Dog Pask пропонує докладні карти місць для вигулу собак.
  • Круїзи з AR. Компанія Disney Cruise Line пропонує клієнтам пригоди за допомогою технології доповненої реальності через функцію Disney Uncharted Adventure.
  • Путівники тематичними парками. Сервіс Disney Genie допомагає планувати дозвілля в парку.

Оцінка: 5,1

Технології для e-commerce

Технологічні рішення для безпечного доставлення.

Тренд. Сфера електронної комерції прагне забезпечити ефективну та прозору доставку товарів за допомогою розумних пакувальних рішень, наприклад, боксів з контролем температури та QR-кодів.

Інсайт. Споживачі стали частіше купувати товари в інтернеті та чекають на досвід, аналогічний офлайн-покупкам. Зростання індустрії e-commerce спонукає бренди віддавати пріоритет ефективності, прозорості та залученню, щоб задовольняти потреби клієнтів.

  • QR-коди для екологічного пакування. Пакувальна платформа Noissue придбала компанію Tapkit, щоб створювати мікросайти та QR-коди для стійкого пакування.
  • Бокси з контролем температури. Холодильний контейнер для транспортування Ember Cube оснащений розумними хмарними функціями.
  • Відстеження B2B продукції. Nefab пропонує сервіси Connected Packaging із функціями відстеження, щоб усувати проблеми в ланцюжку постачання.
  • Програми з експрес-доставкою. Гуртовий магазин Sam’s Club доповнив свою технологію Scan&Go функцією з доставлення великогабаритних товарів Scan&Ship.

Оцінка: 6,4

 

Оренда NFT-токенів

Тепер цифрові активи можна «‎брати напрокат».

Тренд. Бренди створюють NFT та платформи, які дозволяють споживачам здавати та брати в оренду цифрові активи (зазвичай аватари для ігор), а потім повертати їх.

Інсайт. Сфера NFT розширює різноманітність пропозицій, а бренди та користувачі намагаються підтримувати актуальність цифрових активів, що пережили бум популярності цього року.

  • Віртуальні куртки. METAJACKET від RTKFT Studios призначений для ігрових аватарів.
  • Цифрові активи, що орендуються. IQ
    Protocol від PARISQ дозволяє власникам NFT орендувати віртуальні землі.
  • Ексклюзивні аватари напрокат. Протокол reNFT дозволяє здавати у найм NFT.
  • Платформи оренди NFT. Vera — децентралізований протокол, що пропонує основні фінансові послуги цифрових токенів.

Оцінка: 7,3

Подарунки на базі блокчейну

Криптовалюти використовуються як подарунки.

Тренд. Все більше брендів пропонують подарунки на базі криптовалюти: від сертифікатів на NFT до можливості дарувати криптовалюти без комісії у додатках.

Інсайт. Оскільки компанії знаходять нові способи застосування блокчейну, криптовалюти стають доступнішими для звичайного споживача. Ця технологія поступово приймається у суспільстві, і користувачі прагнуть впроваджувати її своє життя, щоби проводити безпечні транзакції.

  • Подарункові набори з NFT. Nike та RTFKT запустили NFT-серії MNLTH на OpenSea.
  • Святкові NFT-листівки. Компанія Shutterfly & Iris Apfel запустила ексклюзивну благодійну колекцію криптокарток.
  • Криптоподарунки. У Cash App користувачі можуть дарувати один одному біткоїни та акції. Robinhood також представила функцію, що дозволяє дарувати криптовалюти.

Оцінка: 7,3

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: TrendReports

Читайте также:

5 технологій, які пішли в минуле через Apple

5 причин, чому Web 3.0 менш безпечний, ніж Web 2.0

Воскресіння бразильської співачки за допомогою штучного інтелекту

Як спеціальні датчики можуть дізнатися про пожежу ще до її виникнення