Як пройти верифікацію у відомих соцмережах та месенджерах?

Ви певно знаєте, що фальшивих облікових записів у відомих людей безліч. Тому, соцмережі знайшли вихід для визначення справжнього акаунту зірки – позначка (галочка) верифікації. Звичайно, ця позначка – не найголовніше, за допомогою чого можна вичислити відому людину, але все ж, це один з соціальних доказів. Галочка верифікації поруч з назвою акаунту або спільноти підіймає довіру у відвідувачів та користувачів. Далі розповімо, як отримати значок верифікації в Instagram, FB, Twitter, YouTube, TikTok та Telegram.

Аби максимально відсторонитися від конкурентів та привабити цільову аудиторію, верифікації буде недостатньо. Повинен бути комплексний підхід до популяризації у соціальних мережах.

Instagram

Синя позначка в Instagram зображає, що профіль дійсно належить публічній особистості, знаменитості чи міжнародному бренду.

Так виглядає верифікований профіль в Instagram

Вимоги до профілю:

  • Представляє реальну людину чи офіційно зареєстрований бізнес.
  • Є фотографія, текст у біо та хоча б один пост.
  • У профілі не має бути посилань, які закликають додаватися на інші соцмережі.
  • Це унікальний, тобто єдиний акаунт, котрий представляє людину чи компанію.
  • Відома особистість чи бренд підтверджується популярністю серед аудиторії, декількома незалежними джерелами. Рекламний контент не рахується.

Автоматично отримати позначку верифікації не можна, спочатку потрібно надіслати запит на верифікацію. Для цього потрібно вказати своє реальне ім’я та додати необхідні документи.

Форма заявки на отримання галочки

Врахуйте, що навіть дотримання усіх умов не гарантує підтвердження верифікації. Якщо запит був відхилений, через місяць можете спробувати знову.

Facebook

Facebook також має сині галочки, вони також показують справжність сторінок та облікових записів. Пройти верифікацію має право лише публічні особистості, ЗМІ та бренди.

Ось так виглядає галочка в соцмережі Facebook

Facebook має наступні вимоги до верифікації акаунту:

  • Існує фото обкладинки та профілю.
  • Назва сторінки – без слоганів, помилок чи загальних слів.
  • Існують опубліковані матеріали.
  • Увімкнута кнопка «Підписатися» (в облікових записах).

Аби надіслати запит на верифікацію облікового запису або сторінки, потрібно перейти на спеціальну форму. Потім потрібно додати документи, що підтверджують особу, подати посилання, що зображає суспільну зацікавленість, а також пояснити, навіщо взагалі вам потрібно отримати позначку верифікації у Facebook.

Додаткові умови для представників правоохоронних органів – увімкнення двофакторної аутентифікації.

Шматочок сторінки FB, де запитують галочку

Надсилати одразу декілька запитів нема сенсу. У тому випадку, якщо заявку відхилять, можна запросити верифікацію через 30 днів.

Twitter

Синя галочка у Twitter позначає той акаунт, який представляє велику цікавість для суспільства, а його справжність має бути підтверджена. Сам же власник верифікованого облікового запису отримує доступ до декотрих додаткових налаштувань: наприклад, може відмовитися від групових особистих повідомлень.

Приклад посту від верифікованого профілю у Twitter

Обліковий запис у Twitter може пройти верифікацію, якщо він належить відомій людині у світі:

  • Музики, кіно та моди;
  • Спорту і журналістики;
  • Політики, релігії та ЗМІ;
  • Бізнесу та інших, не менш цікавих сфер.

Проте, поки що подати заявку на отримання галочки неможливо, програма верифікації Twitter призупинена. А ось за підробку офіційного значка та введення користувачів в оману – видалення сторінки без права на відновлення.

До речі, ще у березні цього року Twitter заявив, що у планах – відкрити верифікацію для всіх користувачів, проте ніяких точних термінів ніхто досі не назвав.

YouTube

У вересні YouTube хотів посилити умови верифікації. Це пов’язано з тим, що третина користувачів сприймає цю позначку, як «утвердження контенту», а не просто як «ідентифікацію». Після обурення багатьох популярних влогерів, відеохостинг не став забирати позначки верифікації у чинних каналів та в цілому залишив вимоги колишніми.

Умови проходження верифікації:

  • Канал має належати автору, виконувачу, загальносуспільному діячу чи бренду.
  • Наявність 100 тис. підписників.
  • Профіль має бути активним, заповненим, відкритим та загальнодоступним.

Існують ще додаткові фактори – до прикладу, визнання за межами YouTube, наявність згадувань в інтернеті. Також адміністрація платформи може запросити більше інформації чи документацію. Єдиний нюанс – у наступному році сіра позначка буде замінена на сіре окреслення назви каналу.

TikTok

Як і інші соціальні медіа, TikTok позначкою верифікації допомагає брендам, селебріті, співакам виділятися серед фанатських та фейкових облікових записів, допомагає людям не потрапити на зловмисників.

Так виглядає позначка верифікації у TikTok

В публікації новин соціальної мережі від серпня поточного року було сказано, що суворих вимог до верифікації нема. Потрібні справжність, унікальність, активність та відсутність порушення умов та принципів спільноти.

Проте, сторінка центра підтримки, присвячена процедурі верифікації показує помилку 404. Судячи по всьому, ніяких заявок соціальна мережа не приймає, та потрібно чекати благословення від співробітників/алгоритмів.

Скоріш за все, як і всюди, не останню роль відігріває саме популярність автору блогу та контенту, котрий він робить.

Telegram

«Telegram» верифікує лише канали чи боти великих компаній («Київстар», «Приватбанк», тощо) та публічних людей (Емануель Макрон, Володимир Зеленський, та інші), котрі всім відомі, мають позначки й в інших соціальних медіа. Також сині галочки мають багато офіційних каналів та ботів самого Telegram.

Галочка у бота Telegraph

Виключення – особиста симпатія розробника сервісу, Павла Дурова. До прикладу, він надав позначку каналу «Сталінгулаг» у знак підтримки автора Олександра Горбунова, у родичів якого проходили обшуки у зв’язку з «телефонним тероризмом».

Так що для широкого кола процесу верифікації як такого у Telegram нема, та писати з цього приводу у службу підтримки не має сенсу.

P. S.

Соціальні медіа завжди проводять верифікацію безкоштовно. Якщо ж вам пропонують придбати синю галочку за гроші, то знайте, що ви потрапили на шахраїв.

Галочка верифікації видається не назавжди. Її можуть забрати у будь-який момент за порушення правил використання соціальної мережі.

Позначки насправді ж не надають вам ніяких переваг у просуненні. Проте, вони слугують хорошим соціальним доказом, що підтверджується інформацією того ж YouTube. Отже, якщо ви власник великого бренду чи лідер думок, синя галочка вам точно не завадить.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Чому YouTube – найздоровіша інтернет-економіка

Що являє собою Threads — нова соцмережа Цукерберга, яку називають «вбивцею Twitter»

Як спеціальні датчики можуть дізнатися про пожежу ще до її виникнення

Як біометрія змінить наше життя і чому ми ще не позбулися карт, документів та ключів