Як лякають бренди: 10 найкласніших рекламних кампаній до Хелловіна

Кожен жовтень багато брендів намагаються обіграти у своїх рекламних активностях Хелловін. Знімають моторошні ролики, малюють банери, що лякають, або хоча б згадують свято у своїх соцмережах. Прикладів безліч, але ми постаралися і знайшли найприкольніші з них і поспішаємося поділитися з вами.

1. LG і ліфт, що падає

Ще у 2012 році компанія LG вирішила наочно довести всім покупцям – у моніторів їхнього бренду «‎живі» кольори, а зображення не відрізниш від реальності. Незадовго до Хелловіна фахівці компанії встановили у ліфті однієї з офісних будівель (місце дії не уточнюється) дев’ять моніторів LG IPS. Точніше, їх вмонтували у підлогу ліфта. Також у кабінці сховали аудіоколонку.

Людина, що ні про що не здогадувалася, заходила в ліфт, вибирала поверх, спокійно підіймалася вгору (у цей час монітори просто транслювали білу картинку), і раптом підлога під ним починала падати! Реакція пасажира, ясна річ, знімалася на відео. Збоку має смішний вигляд, а от людині в ліфті, мабуть, було не до сміху.

Ось ролик, який розкриває подробиці кампанії:

За 10 років відео переглянули понад 52 млн ​​глядачів.

2. Cheetos та книга з жахами

У 2016 році бренд чипсів Cheetos вирішив, що якщо й лякати когось, то одного дня на рік буде замало. Краще влаштовувати пранки над близькими цілий місяць, а саме 31 день у жовтні.

Так у рамках рекламної кампанії Chester On The Dresser: 31 Days of Mischief були випущені іграшки у вигляді гепарда Честера, а до кожної іграшки йшла книга — в ній була описана 31 ідея, як можна пожартувати над кимось із членів сім’ї. Більшість пранків були невинними та не страшними — наприклад, пропонувалося поміняти рідке мило у ванній на мед. Але були й типові «лякалки» — наприклад, прив’язати іграшкового павука до мотузки та непомітно піднести його до людини.

Спочатку Cheetos випустили лише 200 іграшок, перший тираж за ціною $29,99 за штуку розкупили лише за 48 годин. Потім бренд зробив ще 800 таких ляльок, але всі охочі не встигли отримати плюшевого Честера і книгу з розіграшами.

Зверніть увагу, що акція не була пов’язана з продуктом компанії, тобто з чипсами, але вона привернула увагу до бренду і вплинула на лояльність цільової аудиторії.

3. Airbnb і ночівля не для слабкодухих

Сервіс для бронювання житла в різних країнах Airbnb щороку влаштовує кумедні Хелловін активності. 2015 року компанія провела конкурс, переможець якого отримував безплатну ніч у катакомбах Парижа. Саме в тих, де лежать 6 мільйонів скелетів. Щоб взяти участь, необхідно було написати текст «чому ви хочете потрапити туди», вклавшись у 100 символів.

У 2016 році історія повторилася, але Airbnb запропонував своїм користувачам інше місце для ночівлі, що леденить кров, — замок графа Дракули в Трансільванії.

Для участі у конкурсі потрібно було креативно відповісти на запитання: «Що б ви сказали графу, якби він дихав вам прямо в шию у цьому замку?» У результаті переможець не лише вивчив замок та переночував у оксамитовій труні в склепі, а й поспілкувався з онуковим племінником автора роману «Дракула» Дейком Стокером.

4. Maps.me та містичні маршрути

До жовтня 2017 року сервіс офлайн-карток Maps.me розробив пішохідні маршрути для трьох європейських міст: «Шлях Джека Потрошителя у Лондоні», «Таємничий Паризький маршрут» та «Дивний Берлін». Кожен маршрут проходив різними моторошними місцями, розкривав страшні таємниці минулого і створював ідеальний настрій для Хелловіна.

Наприклад, прогулянка по дорозі Джека Потрошителя включала місця вбивств, будинок з привидами, сирий і темний тунель і два традиційні паби, які також пов’язані зі знаменитим маніяком. У Парижі мандрівника відправили на цвинтар Пер-Лашез, площу де Грив, де проводилися публічні страти, катакомби та інші лячні місця.

Зараз ці маршрути недоступні в Maps.me, але під тегом «‎Хелловін» з’являються нові, наприклад «‎Жахливий Нью-Йорк».

5. Google Maps та прогулянки найстрашнішими місцями

У 2015 році Google Maps порадував на Хелловін тих, хто поки не готовий вирушити в справжню подорож найстрашнішими місцями у світі. Сервіс запропонував користувачам віртуальну подорож і зібрав Street View тури по восьми найбільш моторошних місцях на планеті.

Не виходячи з дому, можна було відвідати місто-примару в Каліфорнії, покинуте після золотої лихоманки, побувати на острові ляльок у Мексиці або опинитися серед зомбі в Луїзіані.

6. Fanta та крики в автомат з газованими напоями

Маркетологи Fanta — ще ті вигадники, які рік у рік намагаються привернути увагу аудиторії незвичайними промоакціями. У 2018 році філія бренду на Філіппінах вигадала «гучну» рекламу в прямому розумінні цього слова.

На вулиці поставили вендінговий автомат із газованими напоями Fanta. Отримати банку можна було абсолютно безплатно, потрібно було лише закричати щосили. Кричати можна було як одному, так і покликати друзів на допомогу. Якщо крикомір досягав максимуму, то автомат видавав заповітну банку. Але це ще не все. Коли переможці тяглися за банкою, їх зненацька хватала рука з автомата. І тут знову починалися крики, тільки перелякані.

Ось як це виглядало:

У 2017 році Fanta провела менш лячну кампанію на європейському ринку — бренд випустив серію святкових банок, які давали доступ до колекції унікальних масок у Snapchat. У результаті 25 млн користувачів випробували маски на собі.

7. Svedka та прокляте відео

У 2017 році алкогольний бренд Svedka задумав серйозно налякати деяких користувачів інтернету, зробивши ролик, навіяний знаменитим фільмом «Дзвінок». Попалися ті, хто нещодавно шукав у мережі інформацію про алкоголь. На них старгетували заклик перейти за посиланням, щоб дізнатися про рецепт цікавого алкогольного коктейлю. Люди переходили та дивилися «кляте відео», в якому страшний голос повідомляв, що тепер користувач приречений, і реклама переслідуватиме його всюди.

Звичайно, реклама переслідувала тих, хто переглянув відео, — за допомогою класичних інструментів націлювання.

Ось цей ролик бачили ті «нещасні», хто спочатку клацнув на пропозицію подивитися рецепт коктейлю:

Зв’язати націлення та ідею про переслідування — просто, як усе геніальне. І доречніше для Дня всіх святих для такого промо не придумаєш.

8. Netflix та інфографіка хорорів

Компанія Netflix може похвалитися десятками хороших серіалів та фільмів, які тримають глядача у напрузі до останньої хвилини. А День усіх святих — чудова нагода, щоб нагадати глядачам про свої найкращі проєкти. Тож напередодні Хелловіна у 2018-му сервіс підготував особливу інфографіку «Що дивитися, ґрунтуючись на факторі страху».

Фільми Netflix оцінювалися за чотирма параметрами: чарівний, реалістичний, надприродний, жахливий. Вибирайте те, що вам ближче.

За цією схемою легко знайти якийсь жах для перегляду ввечері. Наприклад, якщо хочеться чогось страшного та надприродного, підійде «Закляття» (The Conjuring) — історія про сім’ю, яка переїхала до старого фермерського будинку.

9. Nike та кросівки у стилі «Ужастиків»

У 21 столітті відбувся культ кросівок, тож бренди не втрачають можливості випустити чергову лімітовану колекцію з приводу. У 2018 році у Nike створили спеціальну creepy-версію популярної моделі баскетбольних кросівок Kyrie.

Вони пофарбовані в чорний колір, а підошва та логотип компанії декоровані яскраво-зеленими «підтіканнями». Таке забарвлення — посилання на серію книг «Жахіття» Роберта Стайна.

Потім Nike вирішив продовжити традицію та випустив кросівки моделі Air Force із зображенням рентгенівського знімка стопи.

Спортивний бренд Puma також неодноразово створював спеціальні серії кросівок до Хелловіну, та й взагалі лімітовані випуски чогось — це звична практика для великих брендів. Але маленьким компаніям також можна взяти цей прийом на замітку.

10. Burger King: Приходь як клоун, поїж як король

Рекламні кампанії Burger King завжди відрізняються креативністю та провокаційністю. На честь Хелловіну бренд провів акцію, яка викликала великий ажіотаж. Ролик «Ніч страшних клоунів у Бургер Кінг» на офіційному каналі зібрав понад 1 мільйон переглядів.

Компанія поєднала у відео пародію на фільм жаху «Воно» і образ Роналда Макдональда, символу головного конкурента – McDonald’s. Відео супроводжує акцію, в рамках якої потрібно було прийти в Burger King в костюм клоуна, щоб отримати безплатний Воппер.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

7 техногігантів із США зрівнялися з 5 країнами за часткою в індексі ACWI

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія

5 конструкторів онлайн опитувань, які зроблять ваш маркетинг краще

Voice commerce: що це та як бізнес користується цим трендом сьогодні