Експерти соціологічної агенції «ФАМА» на замовлення Lviv Media Forum провели дослідження основних джерел споживання новин українцями. Виявилось, що абсолютна більшість наших громадян орієнтується на повідомлення з телебачення.
Другим за пріоритетністю джерелом новинної інформації є онлайн-медіа. Інтернет-ресурсами цікавляться більше половини респондентів. На новинні сайти українці здебільшого переходять з російських соцмереж «Вконтакте» і «Одноклассники», читають «Українську правду», «Цензор.НЕТ», «Кореспондент.net», «Обозреватель».
Приблизно кожен третій в аудиторії продовжує читати друковану пресу, віддаючи перевагу регіональним виданням, чверть українців вмикають радіо, щоб дізнатись новини. Інфографіка підготована на основі дослідження «Конфлікт у медіа & Медіа в конфлікті»:
Раніше ми писали про те, що за фінансової підтримки влади Польщі в Україні до кінця року запрацює телебачення для глядачів з вадами слуху. А вже зараз в онлайн-просторі на сервісі MEGOGO доступні два інтерактивні канали з контентом виключно українського виробництва: один транслює фільми, інший – серіали.
Джерело: Lviv Media Forum