Блокувальник реклами в Chrome буде доступний глобально з 9 липня

Компанія Google оголосила, що блокувальник реклами (ad blocker) Chrome буде працювати  в усьому світі, починаючи з 9 липня 2019 року. Як і в минулому році, коли інструмент було анонсовано вперше, ця дата не пов’язана з певною версією Chrome. Наразі вихід версії Chrome 76 запланований на 30 травня, а Chrome 77 —  на 25 липня, і це означає, що Google розширює сферу застосування блокувальника реклами веб-браузера.

Минулого року компанія Google приєдналася до організації Coalition for Better Ads (неурядова група, що ставить за мету вдосконалення рекламних оголошень), яка пропонує чітко визначені стандарти стосовно того, як індустрія повинна покращити рекламні оголошення для споживачів. У лютому Chrome почав блокувати рекламні оголошення (включно з тими, що належать Google або обслуговуються компанією), які не відповідають вищеназваним стандартам. Коли користувач Chrome переходить на сторінку, рекламний фільтр браузера перевіряє, чи належить ця сторінка сайту, що не відповідає стандартам Better Ads Standards «Кращі оголошення». У такому разі мережеві запити на сторінці порівнюються зі списком відомих шаблонів URL-адрес, пов’язаних з оголошеннями, і ці відповідності блокуються, що перешкоджає показу всіх оголошень на сторінці.

Оскільки організація Coalition for Better Ads оголосила на цьому тижні, що вона розширює свої стандарти Better Ads Standards за межі Північної Америки та Європи, з метою охопити всі країни, Google робить те ж саме. Через півроку Chrome перестане показувати оголошення на сайтах в будь-якій країні, де регулярно показується «руйнівна реклама».

Результати на сьогодні

На десктоп-комп’ютерах існує чотири типи рекламних оголошень, які заборонені коаліцією: реклама, що спливає (pop-up ads), звукова відеореклама з автоматичним відтворенням, рекламні оголошення зі зворотним відліком часу, які з’являються перед завантаженням основного контенту сайту (prestitial ads with countdown) і великі фіксовані (приклеєні) рекламні блоки (large sticky ads). На мобільних пристроях існує вісім типів заборонених оголошень: вікна, що спливають; prestitial-оголошення; щільність реклами вище 30%; блимання анімованих оголошень; автоматичне відтворення відеореклами зі звуком; рекламні оголошення з таймером зворотного відліку, що з’являються вже після того, як користувач переходить за посиланням (postitial ads with countdown); повноекранна реклама і великі фіксовані оголошення.

Стратегія Google наступна: за допомогою Chrome обмежити дохід сайтів, які розміщують рекламу, що не відповідає стандартам. Для повного переліку підтвердженої реклами Google пропонує керівництво по найкращим практикам.

Стратегія Google наступна: за допомогою Chrome обмежити дохід сайтів, які розміщують рекламу, що не відповідає стандартам. Для повного переліку підтвердженої реклами Google пропонує керівництво по найкращім практикам.

Google також поділився першими результатами блокування оголошень Chrome у США, Канаді та Європі. Станом на 1 січня 2019 року, дві третини всіх онлайн-ЗМІ, що колись не відповідали стандартам, тепер виправили всі помилки. До того ж на деяких сайтах Google таки відфільтрував рекламу, але це число склало менш як 1 відсоток з мільйонів сайтів.

Якщо ви є власником або адміністратором сайту, скористайтеся звітом Abusive Experiences Report на консолі пошуку Google, щоб перевірити, чи на вашому сайті містяться некоректні рекламні оголошення, які потрібно виправити або видалити. Якщо знайдено порушення, у вас є 30 днів, щоб виправити їх, перш ніж Chrome почне блокувати рекламу на вашому сайті. Починаючи з 9 січня, власники за межами Північної Америки та Європи також можуть використовувати цей інструмент. Звіт «Abusive Experiences Report» показує перелік нав’язливої реклами на вашому сайті, виводить поточний статус (чи схвалено результати перевірки), і дозволяє розв’язувати нерозв’язані питання або оскаржувати оцінку.

Вибіркове блокування реклами

В Google неодноразово заявляли, що бажали б, аби Chrome взагалі не блокував оголошення. Головна мета — покращити загальний досвід роботи в інтернеті. Дійсно, компанія використовує блокувальники оголошень Chrome для вирішення речей, які можуть негативно впливати на «користувацький досвід». Даний інструмент — це скоріше спосіб покарати погані сайти, ніж блокувати рекламу.

У минулому компанія Google відзначала, що блокувальники реклами завдають шкоди онлайн ЗМІ, які створюють безкоштовний вміст. Є дві причини, чому Chrome ad blocker не блокує всі рекламні об’яви. По-перше, це повністю припинило б джерело доходів корпорації Alphabet. По-друге, Google не хоче завдати шкоди одному з інструментів монетизації в інтернеті.

Вбудований засіб блокування реклами Chrome може коли-небудь зменшити використання подібних інструментів від інших виробників, які нерідко блокують абсолютно усі оголошення. Але принаймні зараз, Google не робить нічого, щоб знищити інші інструменти з блокування реклами — він просто не показує нестандартні рекламні оголошення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Джерело: VentureBeat

Читайте также:

Новий дизайн и продуктивність сонячних батарей

Як залишатися сфокусованим в офісі?

Як спланувати успішний семінар

Ви недостатньо спите – і це вбиває вас