5 трендів, які зникнуть у цифрових медіа у 2017 році

2017 тільки розпочався, а деякі цифрові тренди попереднього року вже починають «закривати». Що ж закінчиться у 2017-му згідно із прогнозом Mashable?

1. Twitter

Чи повторить Twitter долю MySpace? Прощатися з найпопулярнішим майданчиком мікроблогів ще трохи зарано, але проблеми у соцмережі вже є, бо вона стагнує, поки Facebook та Snapchat продовжують розвиватися. Частка Twitter — 27,3% серед усіх користувачів соцмереж, темпи росту аудиторії спадають, і навіть повернення Джека Дорсі не надто допомогло зберегти колишню популярність. За 2016 рік компанія внесла декілька змін, але гнучкості та інновацій їм однаково не вистачило.

Увесь 2016-й циркулювали чутки про те, що Twitter буде продано Salesforce — чого так і не сталося. В компанії скоротили 300 співробітників, і не факт, що це скорочення стало останнім — і навіть експерименти із відеотрансляціями Periscope не допомогли відновити колишню популярність. Скорочення робочих місць та аудиторії відбувалося на тлі зростання Instagram та Pinterest. Перший у 2016 році виріс до позначки у 600 млн користувачів, додавши таким чином 100 млн нових акаунтів лише за 6 місяців минулого року; а число щомісячно активних учасників Pinterest досягло позначки у понад 150 млн. Ера мікроблогів завершується.

2. Великі баннери в якості реклами

Досі ще можна зустріти сайти, де ледь не кожну сторінку завішано великими баннерами, які відволікають вас від сприйняття інформації. Але цей тренд вже 2016-го почав йти у минуле, і завершення моди на баннери в якості рекламного носія остаточно спостерігатиметься у 2017 році. Очікуємо перехід до нативної реклами, яка вже на 53% частіше може генерувати ліди, аніж баннери. Додайте сюди мобільні версії сайтів та мобільних користувачів, які великі баннери не бачать взагалі — і вам стане очевидним, що баннерка у 2017 році залишиться у минулому.

3. Стокові зображення

Ви напевно помітили, що і ця стаття починається зі стокового зображення, втім, вже у 2017 році від такої практики вочевидь доведеться відмовитися: загальнотематичні стокові зображення часто дублюються на багатьох сайтах і не відображають ідентичності та специфіки окремого проекту — натомість персоналізований, авторський фотоконтент приваблює більше лайків, поширень та кліків від цільової аудиторії, яка в соцмережах у першу чергу реагує на все нове і раніше не бачене.

4. Фейкові відгуки

70% американців перевіряють онлайн-відгуки перед купівлею товарів чи послуг, твердить дослідження від 2015 року, виконане агенцією Mintel. Приблизно 88% клієнтів при цьому переконані, що онлайн-відгуки є настільки ж автентичними, як і персональні рекомендації. Саме тому свого часу виникла ціла індустрія створення фейкових відгуків про товари та послуги, а також практика написання позитивних (чи негативних) відгуків за гроші. Вже у 2015 році на Amazon було вперше зафіксовано цю проблему, і компанія навіть почала подавати до суду проти партнерів, які публікують несправжні відгуки про свої продукти та розробки. Фейк викликає все більше несприйняття та може обернутися для тих, хто його розміщує, значними репутаційними та фінансовими втратами — відтак, у 2017 році ми побачимо, як хвиля фейкових відгуків піде на спад.

5. Поп-апи

У серпні 2016 Google анонсувала запровадження санкцій проти сайтів, які зловживають «зринаючою» рекламою та формами для реєстрації. Чи працюють поп-апи в якості рекламного носія? Так, але судячи з усього, у Google є дані про те, що люди не люблять відвідувати сайти, на яких поп-апів забагато, і тому такі сайти пошуковик буде видавати з нижчим індексом — або й взагалі виключить згодом із пошукової видачі.

Отже, складаючи свою цифрову стратегію для проектів на 2017 рік, варто звернути увагу на цей тренд — як і на решту, що були наведені вище. Якщо ви раніше активно експлуатували мікроблоги чи купували схвальні відгуки та коментарі в інтернет-магазинах, настав час «змінити коня», поки ще не стало надто пізно.

Автор цього прогнозу — Джош Стаймль (Josh Steimle), CEO цифрової агенції MWI, котра займається маркетингом у США та Азії. Якщо ви хочете ще більше трендів на 2017 рік, рекомендуємо переглянути наступні матеріали:

Джерело: Mashable

Читайте также:

Що чекає штучний інтелект у 2024 році: 4 головні тренди від MIT

7 технологій, за якими варто стежити у 2024 році по версії Nature

Головні тренди 2024 року від Trend Hunter: технології

Gartner представила 10 трендів у сфері технологій у 2024 році