Відео: Якою має бути редакційна політика ЗМІ в умовах війни?

Наскільки складно будувати редакційну політику видання, телеканалу чи інтернет-проекту в умовах ведення бойових дій між різними країнами? Чи мають журналіст і редакція ставати інструментом пропаганди?

Про ці питання і не лише йшлося в ході майстер-класу ведучої телеканалу “1+1” Наталії Мосейчук у Школі журналістики УКУ, присвяченому редакційній політиці ЗМІ в період війни. Запис виступу зроблено у Львові 21 лютого 2015 року:

Нагадаємо, минулого року наша редакція намагалась розібратися, як працює пропаганда та контр-пропаганда в соціальних мережах на прикладі протистояння Ізраїлю та Палестинської Автономії.

Читайте также:

Политическое расфрендживание

Фешн с умом: украинские маркетплейсы с концептом reuse

Создатели vs. Инфлюенсеры

Журналистика не умирает — она возвращается к своим корням