Facebook представила тестову версію інструменту для боротьби з поширенням фейкових новин. Як видно з презентаційного відео, компанія не збирається самостійно приховувати ті чи інші сайти зі стрічки перегляду, але надаватиме користувачу додаткову інформацію:
- про видання, що публікує новину;
- про територію поширення цієї публікації;
- про те, хто з друзів користувача вже поділився цією новиною.
Втім, остаточний вибір, вірити чи ні, поширювати або ж ігнорувати публікацію, залишатиметься у користувача:
Соціальна мережа вкотре намагається встановити контроль за поширення неправдивої інформації, адже це шкодить не тільки рекламній індустрії, але і політичним процесам, міжнародним відносинам, врешті, іміджу та статкам самої компанії Facebook. Раніше ми розповідали про те, як працюють ферми з продажу фоловерів в інтернеті.
Читайте також наші поради, як розпізнавати фейкові публікації в соціальних мережах.
Окремо ми розповідали, що пішло не так із проектом Facebook про фактчекінг онлайн-новин. Як завжди, все вирішують кадри.