Google представляє нові вражаючі функції на основі штучного інтелекту

У багатьох продуктах Google вже давно використовується штучний інтелект, але зараз ця технологія знову привернула увагу – це пов’язано з розвитком обробки природної мови та популярністю чат-ботів, подібних до ChatGPT. За останній рік інтерес до пошуку на запит «штучний інтелект» зріс на 333%.

На минулому тижні Google представила нові функції для Карт, Пошуку та інших сервісів, і деякі з них оснащені генеративним штучним інтелектом.

Віртуальна примірювальна

Функція Virtual Try-On (VTO) показує, як одяг Anthropologie, Everlane, H&M та інших брендів виглядає на різних моделях. Вона дозволяє вибрати розмір (від XXS до 4XL), відтінок шкіри (за шкалою Monk Skin Tone) та тип волосся.

Опитування Google серед користувачів, які купували одяг в інтернеті, показало:

  • 42% вважають, що на фотографіях моделей не представлена їхня зовнішність;
  • 59% не сподобалися речі, придбані онлайн, тому що вони виглядали не так, як очікувалося;
  • 68% важко зрозуміти, як одяг сидітиме на них, поки вони його не куплять.

VTO використовує нову генеративну модель штучного інтелекту. Вона бере фотографії від продавців та знімки моделей від Google та використовує метод під назвою дифузія, щоб створити нове реалістичне зображення.

Віртуальна примірочна доступна користувачам Google Shopping у США.

Імерсивний перегляд

Раніше цього року Google запустила Immersive View (імерсивний перегляд), який за допомогою штучного інтелекту поєднує мільярди зображень, створюючи багатовимірні карти.

Зараз функція доступна для Лондона, Лос-Анджелеса, Нью-Йорка, Сан-Франциско та Токіо, а на минулому тижні стала доступна для Амстердама, Дубліна, Флоренції та Венеції. Надалі вона охоплюватиме понад 500 визначних пам’яток по всьому світу, у тому числі Празький Град та Харбор-Брідж у Сіднеї.

З Immersive View можна бачити, як місце виглядатиме в різні часи дня, якою буде погода і наскільки багатолюдно там буде. Це робиться за допомогою нейромережі NeRF (neural radiance fields), розробленої Google.

На цей час функція доступна невеликій кількості користувачів у мобільному додатку Google Карт.

Діагностика шкірних захворювань

У Google Lens з’явилася можливість визначати захворювання шкіри, губ, нігтів та волосся. Хоча представники Google наголошують, що сервіс не призначений для медичної діагностики, щороку пошук налічує понад 10 млрд запитів, пов’язаних зі шкірними захворюваннями.

У 2021 році Google запустила дерматологічний додаток на базі штучного інтелекту, який пройшов клінічну перевірку та отримав дозвіл від регуляційних органів Європейського союзу. Тепер у Google Lens можна сфотографувати незрозумілі висипання та побачити, на які шкірні захворювання вони схожі.

Планування подорожей зі штучним інтелектом

У травні Google відкрила доступ до Search Generative Experience (SGE) — пошуку із вбудованим штучним інтелектом, розробленим її підрозділом Search Labs.

Тепер у рамках SGE компанія надала нові можливості для запитів, пов’язаних з подорожами. Користувачі зможуть ставити детальніші запитання щодо місць і напрямків — і отримувати повні відповіді, як від чат-ботів, а не лише посилання на інші джерела.

Функцію можуть використовувати ті, хто приєднався до списку очікування Search Lads (доступно лише обмеженій кількості людей зі США).

Після запуску SGE багато хто висловив стурбованість тим, що інструмент негативно вплине на сайти, з яких алгоритми Google беруть інформацію. Інші похвалили компанію через те, що функція відокремлена від традиційного пошуку.

Google позиціює себе як «компанію, орієнтовану на штучний інтелект» ще з 2017 року. «Вона інвестує у штучний інтелект із 2000-х років, і це може окупитися, — пише автор Fast Company Марк Салліван. — І може навіть забезпечити зростання компанії наступної чверті століття».

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: FastCompany

Читайте также:

Adobe представила VideoGigaGAN — модель для покращення якості відео

4 з 10 перекладачів втрачають роботу через штучниий інтелект

Перекладач із собачого: які технології допоможуть вам краще зрозуміти вашого вихованця

Штучний інтелект навчився покращувати смак пива