Погана Karma — GoPro починає ТВ-кампанію, щоб виправити фіаско дрону

GoPro запускає масштабну рекламну ТВ-кампанію. Виробник і раніше рекламував свої екшн-камери, однак цього разу змінено послання, з яким компанія звертається до користувачів.

Всі звикли, що в рекламах GoPro повно екстремалів — а в новому відео ми бачимо звичайних людей, які знімають мальовничий захід сонця на смартфони, закриваючи саме природнє явище екраном гаджету. Реклама закликає не відволікатись від своїх занять і насолоджуватись життям, а зйомку відео довірити камері GoPro з автоматичною функцією запису:

Реклама відображає новий курс компанії на розповсюдження власного ПЗ. Для GoPro 2016 рік видався, насправді, високосним: суттєво скоротились продажі екшн-камер; щойно випустивши, довелось відкликати з ринку дрон Karma; розробка власного ПЗ, на яку покладає великі сподівання засновник бізнесу Нік Вудмен (Nick Woodman), поки що не приносить великих прибутків. Більше читайте в нашому спеціальному матеріалі про компанію.

«Не зупиняйтесь, щоб зафіксувати свій рух» — закликає новий ролик. Щоб дізнатись інші історії успіху компаній, читайте наші статті:

Читайте также:

Небо не межа: стратосферні проекти Airbus, Google та SoftBank

OpenAI представила революційну нейромережу SORA, що генерує відео за текстом

Історія BBK Electronics: як бренди Oppo, Vivo, Realme та OnePlus завоювали світ смартфонів

Nvidia: історія бренду та його роль у розвитку штучного інтелетку