Все, що контент-проектам треба знати про Instant Articles від Facebook

Як ви вже напевно чули, на конференції F8 усі контент-проекти та інтернет-видання, що використовують можливості соціальної мережі Facebook, отримали доступ до нового інструменту розповсюдження своїх матеріалів під назвою Instant Articles. Якщо раніше цю можливість для контент-маркетингу могли використовувати виключно великі ЗМІ (як The New York Times, WJS чи CNN), то тепер навіть невеличкий блог може запустити власну агрегацію матеріалів та публікаацію їх в соцмережі у новому форматі. Що дає новий інструмент і яка від нього користь?

Радимо розпочати із інфографіки, що наочно ілюструє збільшення кількості переглядів, зменшення показника відмов та зміни в частоті відображення таких статей в загальній стрічці матеріалів та статусів на Facebook:

А тепер перейдемо до деталей.

Мобільність та можливості Instant Articles

На сьогоднішній день можливості Instant Articles вже використовують понад 1 тис партнерів; і усі вони підтвердили, що якісно покращили свої показники щодо контенту, який публікується у соціальних мережах та на сайтах.

Головна можливість, яку несуть у собі Instant Articles для читачів — це пришвидшення та оптимізація якості перегляду значних за обсягом матеріалів на мобільних пристроях. Мобільний інтернет не в усіх куточках планети є достатньо швидким, а потреба в інформації (у тому числі — у споживання медійного, графічного контенту) на смартфонах та планшетах стрімко зростає. Саме тому команда розробників доклала чималих зусиль, аби оптимізувати працездатність та ефективність Instant Articles на пристроях під управлінням Android. Адже саме ця мобільна ОС поширена серед країн, що розвиваються, і де запит на інформацію, оптимізовану під мобільні екрани, є найбільшим — Індія, Бразилія, Філіпіни, Мексика вже читають на 20-40% більше матеріалів у форматі Instant Articles, аніж просто статей, переверстаних під мобільний інтернет.

Партнерські інструменти для створення Instant Articles

В компанії кажуть, що зацікавлені, аби будь-які видавці та проекти могли використовувати у повній мірі можливості Instant Articles. Саме тому Facebook уклав партнерські угоди із низкою розробників комерційного та відкритого програмного забезпечення, плагінів та онлайн-сервісів, котрими користуються видавництва, редакції та контент-платформи.

Для видавців будуть цікава сумісність та підтримка наступних інструментів для онлайн-публікації та плагінів для популярних систем управління контентом: WordPress, Drupal, Atavist, Medium, Perk Distributed, RebelMouse, ShareThis, Sovrn, Steller, Tempest.

Крім того, реалізовано сумісність із аналітичними системами та платформами: Adobe Analytics, Chartbeat, comScore, Nielsen, Parsely, SimpleReach.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Брендування контенту

Одна із ключових переваг нового інструменту публікації для видаців — можливість створення та поширення брендованого контенту із спеціальним бейджем чи тегом, що маркує приналежність таких матеріалів до певного спонсора / рекламодавця. Для тих, хто використовуватиме Instant Articles для створення брендованого контенту, є наступні можливості:

  • Візуальна ідентифікація спонсорського контенту за допомогою інструментів стилізації та редагування готових текстів;
  • Кастомізація тексту та заголовку і ілюстрацій до нього у відповідності до політики брендування рекламних матеріалів;
  • Додавання логотипів спонсора на перший «розворот» за допомогою спеціального нативного набору інструментів (поки що не працює у загальному доступі, але в Facebook обіцяють запуск усього цього вже незабаром).

В компанії наголошують, що інструменти рекламного характеру будуть розроблятися та вдосконалюватися спільно із великими рекламодавцями та загалом партнерами програми, що дасть змогу на основі зворотніх відгуків та спілкування із видавцями онлайн-контенту побудувати платформу із якісно та кількісно новими можливостями.

Інформація для розробників

До співпраці компанія запрошує розробників мобільних інструментів та плагінів, сумісних із Instant Articles. Для цього будуть використовуватися API та SDK Facebook.

Якщо ви використовуєте CMS WordPress для власного сайту, вам слід встановити плагін під назвою Instant Articles for WP. З його допомогою розміщення матеріалів із сайту через Instant Articles стане простішим та ефективнішим, до того ж, ви будете витрачати менше часу на форматування та поширення статей у соцмережі.

Джерело: блог Facebook

Читайте также:

Новинки геймерської індустрії з виставки CES 2024

Ефективне керування творчою командою: ключові аспекти для успіху у контент-індустрії

Як у Facebook вигадали кнопку «Мені подобається» і змусили нас змагатися за популярність

Ситуативний маркетинг або як український бізнес на Щекавицю збирався