Landing page та односторінковий сайт: чому їх не можна плутати

В онлайн-маркетингу добре відомий такий термін як landing page (також називають лендінг, «посадкова сторінка» або цільова сторінка) — сайт, що складається лише з однієї сторінки. Його завдання в тому, щоб спонукати користувача зробити конкретну дію — замовити товар, залишити e-mail або номер телефону, підписатися на розсилку та інше. Лендінг має свої незаперечні плюси та мінуси, які треба враховувати при використанні. Та не менш важливо, що «посадкову сторінку» потрібно відрізняти від просто односторінкового сайту, оскільки у них різні завдання.

Переваги

Владислав Наумов, голова SEO в Inweb, називає наступні переваги посадкових сторінок:

  • Простота аналітики. Оскільки сайт складається всього з однієї сторінки, там зовсім мало параметрів, які можна аналізувати.
  • Конверсія зазвичай значно вище, ніж у звичайної сторінки.
  • Можливість створювати індивідуальну пропозицію під кожну цільову аудиторію. Таким чином, лендінги дуже добре підходять, коли потрібно зробити унікальну пропозицію для деякої групи покупців.
  • Простота реалізації. Є багато конструкторів, що дозволяє зробити landing page буквально за годину. Разом з тим, зробити хорошу посадкову сторінку на певній CMS-платформі типу WordPress вже набагато складніше.

Недоліки

Головна проблема полягає в тому, що багато компаній використовують лендінги не за призначенням, оскільки не розуміють, яке завдання вони повинні вирішувати. Слід запам’ятати, що лендінги призначені для просування однієї конкретної послуги або товару. Якщо у вас таких послуг багато, то потрібно або робити цільову сторінку під кожну з них, або розмістити інформацію про це на корпоративному сайті з великою кількістю сторінок. Нерідко компанії роблять великий односторінковий сайт з безліччю інформації й, до того ж, створюють там розділ «Послуги», в якому дають список послуг, але не вказують їх вартість та інші подробиці. Це помилкове рішення, оскільки Google такі ресурси погано індексує. До того ж, потрібно витратити багато зусиль, щоб такий сайт переробити.

Вікторія Абед, голова маркетингу в компанії Weblium, зазначає, що люди часто плутають посадкові сторінки та односторінкові сайти-візитки. Отже, односторінковий сайт — це просто ваше невелике представництво в інтернеті, де є інформація про вашу компанію, контакти, адреса офісу, сертифікати, питання і відповіді, але все це розміщено на одній довгій сторінці.

Landing page призначений для просування одного товару або однієї групи товарів. На лендінгах ви точно не знайдете інформацію про команду, про сертифікати (якщо це не пов’язано з просуванням товару), про розташування офісу. В основному там буде сконцентрована інформація про переваги продукту: чому його потрібно купити саме тут і саме зараз. Крім того, лендінг зазвичай просувають на платних каналах реклами. Тому не можна плутати просування односторінкових сайтів та посадкових лендінгів, в тому числі й для пошукових систем. Одна компанія може мати десятки посадкових сторінок, призначених під збуту різних послуг чи товарів.

Landing page vs односторінковий сайт

Односторінковий Лендінг
Маленький сайт-візитка всієї компанії Просуває тільки один товар або пропозицію
Мета: присутність в інтернеті Мета: лідогенерація
Сфокусований на діяльності компанії, її товарах, послугах, співробітниках, контактах Спонукає відвідувача оформити замовлення на товар або послугу
Створюється з урахуванням подальшого SEO-просування Створюється з урахуванням вимог платних каналів просування

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Читайте также:

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія

5 конструкторів онлайн опитувань, які зроблять ваш маркетинг краще

Що важливо знати про домени та їх реєстрацію щоб зробити бізнес успішнішим

Voice commerce: що це та як бізнес користується цим трендом сьогодні