AR-проектор, імітація глядачів та доставка автономним транспортом — нові цікаві патенти від відомих компаній

Проєкт Humane від колишніх співробітників Apple хоче звільнити людей від гаджетів. Він розробляє AR-проєктор, що носиться, який вкаже на долоні маршрут, а на інгредієнтах — як саме їх слід приготувати. Ці та інші цікаві ідеї в огляді патентних заявок технологічних компаній.

Humane — пристрій для лазерної проєкції.

Humane — це нова комп’ютерна компанія, заснована старожилами Apple – Імраном Чаудрі та Бетані Бонджорно. Якийсь час її продукт залишався в тіні, але дізнатися про нього більше допоможе патентна заявка, опублікована у квітні 2021 року.

Схоже, що Humane створює обчислювальний пристрій, який одягається на одяг (наприклад, кріпиться до сорочки за допомогою магніту) і проєктує інтерфейс на поверхні. Він використовує камери та мікрофони для оцінки контексту, а датчик глибини – для відстеження жестів рук.

Це створює можливості для різних сценаріїв використання.

  • Легко та швидко знімати фото та відео так, як його бачить користувач. Для керування можна використовувати сенсорні жести або звукові команди. Під час концерту достатньо торкнутися до пристрою на сорочці, щоб записати виступ і не займати руки. Формфактор пристрою вмонтований в одяг, а не окуляри, допоможе йому глибше проникнути в повсякденне життя.
  • Записувати дані про транзакцію за допомогою вбудованої камери. Під час покупки пристрій Humane може записувати аудіо- та візуальний контекст: учасників, предмети та місце дії. Можливо, ця інформація буде не така корисна для користувача, але вона напевно зацікавить платіжні компанії та рекламні платформи.
  • Проеціювати потрібну інформацію на навколишні предмети. Наприклад, користувач зайнятий приготуванням. Камера пристрою може розпізнати об’єкти на кухонному столі. Потім проєктор може додати інструкції, що робити з кожним інгредієнтом – скажімо, розмітити товщину скибочок для нарізки. Якщо користувачеві потрібен навігатор, пристрій спроєктує покрокові інструкції прямо на долоню.

Проте проєкт критикують: продукт ще не був анонсований, але вже просувається як «найкращий людський досвід».

Забезпечення AR-досвіду за допомогою лазерної проєкції, а не окулярів, відчувається більш «людським». Це дозволяє підтримувати зоровий контакт між людьми, дає більше контролю, а формфактор забезпечує захист від візуального навантаження.

Крім того, це ідея, запропонована не одним із технологічних гігантів. І ця конкуренція вигідна користувачам.

«Схоже, що ми на початку епохи відродження споживчої електроніки. Треба переосмислити наше ставлення до екранів, нашу можливість вибрати, коли бути «присутнім» в природному світі, а коли ні, і як ми переміщуємося з нашими пристроями». – Колонка Stem Player про пристрій Humane.

Nvidia – реакції штучної аудиторії

Nvidia намагається відтворити реакції аудиторії у реальному часі, щоб поліпшити сприйняття подій (наприклад, спортивних ігор), використовуючи датчики та властивості подій. На виході вийде аудіосигнал, що імітує реакцію реальної аудиторії. Доріжку можна створити як для самого заходу, так і для глядачів, які дивляться гру дистанційно.

Ймовірно, ідея надихнута пандемією, коли спортивні заходи проходили без уболівальників та були позбавлені атмосфери, яку створювала реальна аудиторія.

Модель машинного навчання Nvidia використовуватиме такі вхідні дані, як положення м’яча та гравців, специфічні внутрішньоігрові події (наприклад, пенальті), поточний рахунок тощо. Технологія дозволить не тільки підготуватися до наступної пандемії, але й стане в пригоді для ігрового середовища (наприклад, реакцій глядачів у FIFA) або дистанційних змагань для геймерів (турнірів з кіберспорту).

Ford – інтелектуальні контейнери для перевезення вантажів

Ford переосмислює, як використати автономний транспорт для доставлення товарів людям.

Транспортні засоби містять контейнери з можливістю обігріву або охолодження, функціями безпеки для мінімізації ймовірності крадіжки, допомоги при завантаженні або розвантаженні та GPS-трекінгу для визначення місця розташування.

Забираючи товар, можна ввести в контейнер ім’я клієнта та його вміст. Коли посилка прибуде на адресу покупця, він отримає код доступу до свого контейнера та карту, щоб його знайти. При спробі несанкціонованого доступу пролунає сигнал тривоги та система надішле повідомлення третій стороні.

Можливість розумного транспорту забезпечити кліматичний контроль, безпеку товарів та автономне доставлення означає, що транспорт може бути ефективним як для споживачів, так і для бізнесу. Оскільки транспортним засобам не потрібний водій, витрати на доставлення також значно знижуються.

Насправді цілком можливо, що весь процес доставлення (від навантаження до розвантаження) не вимагатиме ніякого персоналу. Користувачі можуть укласти свій товар, додати інструкції, а потім транспортний засіб повідомить одержувача, коли його посилка буде готова.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Patentdrop

Читайте также:

14 стартапів які представлять Україну на VivaTech 2022

Google I/O 2022: цікава статистика

Віртуальна оперативна пам’ять: навіщо вона потрібна та наскільки корисна

Як функція AR Shopping від Snap дозволить ритейлерам залучити клієнтів