Розвиток екологічного виробництва — взуття з грибів від Adidas

Adidas розробляє штучну шкіру на рослинній основі, яка буде використовуватися для виробництва взуття. Матеріал, над яким компанія працює спільно з партнерами, буде виготовлятися з міцелію грибів. Нова альтернатива є однією з ініціатив компанії в галузі сталого розвитку. У наступному році Adidas буде рухатися до ще більш екологічного виробництва.

Виробник спортивного одягу повідомив, що працює над новим матеріалом — шкірою на рослинній основі, яка буде виготовлятися з міцелію грибів. Про те, коли взуття з цього матеріалу з’явиться в магазинах, компанія ще не оголосила.

У 2020 році Adidas випустила веганську версію своїх кросівок Stan Smith і пообіцяла заборонити використання хутра у своїй продукції.

Новий матеріал став частиною ініціатив Adidas в галузі сталого розвитку. Компанія поставила перед собою мету ліквідувати пластикові відходи. За даними Adidas, у 2020 році вона створила 15 млн пар кросівок з переробленого пластику і в наступному році планує збільшити їх кількість до 17 млн.

За словами компанії, пластик, з якого було виготовлене взуття, був зібраний на пляжах і в прибережних районах.

Adidas вперше представила продукцію з переробленого матеріалу у 2017 році — це були версії кросівок Ultraboost Parley. При їх виготовленні використовувалася нитка з пластикових відходів, зібраних в океані. Її включили в шнурки, підошву і передню частину кросівок.

Крім цього, Adidas почала розробляти новий матеріал з переробленої бавовни й вже додає перероблений поліестер у свою лінійку продуктів. Нещодавно компанія оголосила, що з 2021 року понад 60% її асортименту буде виготовлятися з альтернативних матеріалів.

Протягом декількох років у взуттєвій індустрії спостерігається прагнення до більш екологічного виробництва.

Найбільш активні в цьому напрямку Adidas і новий виробник взуття Allbirds. Компанії навіть спільно розробляють низьковуглецеве взуття.

Нещодавно Everlane і Nike також приєднатися до виробництва більш екологічного взуття.

Причина такої тенденції полягає в популярності кросівок, особливо в США, де вони часто вважаються символом статусу.

За словами члена правління і керівника Adidas Еріка Лідтке (Eric Liedtke), створення більш екологічного взуття — логічний початок, з огляду на труднощі виробничого процесу.

«Виробництво взуття — найважче завдання, — заявив він. — І його потрібно виконати в першу чергу, щоб встановити перевагу. Або ж задати певний стандарт, який буде поширений на всю продукцію».

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Businessinsider

Читайте также:

Екологічна тривожність: звідки вона взялася і що з нею робити

Як можна використовувати надлишкове тепло з дата-центрів. Ініціатива в Норвегії

Розумне «дерево», яке може покращити якість повітря в містах

Гаджет, який перетворює людське тепло в електрику