Як взяти участь в конкурсі відеореклами Tesla — і до чого тут школярка

Компанія Tesla оголосила конкурс на кращу відеорекламу електромобілів її виробництва. «Project Loveday» триватиме кілька місяців і всі охочі можуть взяти участь. Для цього достатньо зняти відео тривалістю до 90 сек, завантажити його на YouTube та надіслати посилання компанії. Один з перших учасників змагання — ролик, на якому Tesla Model S рухається по німецькому автобану під музику Вівальді:

Цікавий не стільки конкурс, скільки його передісторія. Адміністрація пояснила, що ідею конкурсу їм підказала 10-річна школярка Бріа Лавдей (Bria Loveday), яка написала листа Ілону Маску (Elon Musk) в рамках свого шкільного проекту. Вона зазначає, що компанія може заощадити час та ресурси на створенні рекламного контенту, адже багато користувачів інтернету і так знімають цікаві відео про машини Tesla, а змагання сприятиме позитивному просуванню бренду. Батько дівчини пише статті про електромобілі, він вирішив опублікувати лист Бріа в Twitter, щоб Ілон Маск швидше на нього відреагував. Стратегія виявилася вірною і вже за 3 дні компанія офіційно оголосила конкурс.

Ілон Маск та його компанія продемонстрували показовий приклад роботи з аудиторією. І навіть якщо історію школярки та її батька-журналіста вигадали маркетологи, як вважають найскептичніші коментатори, — це неординарний приклад PR-стратегії. Більше цікавих історій читайте в наших матеріалах: