Цей штучний інтелект може зняти документальний фільм про ваше життя

Стартап Orson розробляє платформу StoryShop, де можна замовити документальний фільм, згенерований штучним інтелектом. Для цього користувачам потрібно просто дати інтерв’ю, а система автоматично збере їхні відповіді, додасть музику та візуальні ефекти.

Так сім’ї можуть поділитися своїми історіями з майбутніми поколіннями, майбутнє подружжя – розповісти про те, як вони познайомилися, а колеги – краще пізнати одне одного.

Засновник та CEO Orson Джон Ерхард працював у сфері реаліті-шоу багато років. Він вирішив заснувати компанію, коли усвідомив, що попри професійний досвід, його домашні фільми були досить типовими.

Ерхард розуміє, як багато сил зазвичай йде на те, щоб створити подобу документального фільму. Його компанія передасть більшу частину роботи штучному інтелекту – від проведення інтерв’ю до генерування роликів, що ілюструють історії користувачів.

Компанія Orson названа на честь американського кінорежисера Орсона Уеллса. За словами Ерхарда, у цьому проєкті важливо зберегти людську складову, що визначає те, як компанія використовує штучний інтелект.

«Частина магії режисури полягає в тому, щоб люди в кадрі бути вразливими та щирими, – каже він. — Людей треба скеровувати — не вдасться просто дати їм фрагмент тексту, а Орсон, безперечно, був одним із великих режисерів».

У пакетах, доступних на сайті StoryShop, поки що використовуються питання, попередньо записані людиною-режисером, оскільки автоматично згенеровані аватари-інтерв’юери виглядають неприродно. Проте до кінця року Ерхард планує знайти відповідне рішення, щоб додати звук та, можливо, візуальний компонент від штучного інтелекту.

Компанія також навчає моделі генерувати наступні питання, оскільки такі системи схильні уникати теми, якщо не відкалібровані належним чином.

Таким чином, експерти зі сфери технологій та телебачення створюють програмне забезпечення, а також набори даних зі зразками інтерв’ю, на яких можна навчати штучний інтелект. Як стверджує Ерхард, таких наборів поки що не існує, оскільки у фінальні версії шоу не потрапляють багато важливих взаємодій.

Компанія і сама використовує цей продукт. Щотижня члени її команд розповідають про те, що у них відбувається, і в результаті виходить коротке відео, з якого починаються зустрічі в Zoom. Нові співробітники та члени ради директорів також дивляться інтерв’ю з колегами та записують власні, щоб краще дізнатися один одного.

Зараз на сайті StoryShop можна замовити відеоінтерв’ю у штучного інтелекту, наприклад присвячене знайомству з компанією за $69 або історії кохання майбутнього подружжя за $99, що набагато дешевше, ніж звертатися до людини-фахівця. Замовлення виконується майже миттєво.

Ерхард припускає, що у майбутньому StoryShop може почати співпрацювати з іншими компаніями. Наприклад, виробник товарів для дітей може замовити інтерв’ю з молодими батьками, а генеалогічний сайт включити інтерв’ю зі старшими членами сім’ї у свою підписку. Компанія також продовжить розвивати функції штучного інтелекту, спираючись на досвід членів команди у створенні телешоу.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: FastCompany

Читайте также:

Adobe представила VideoGigaGAN — модель для покращення якості відео

4 з 10 перекладачів втрачають роботу через штучниий інтелект

Перекладач із собачого: які технології допоможуть вам краще зрозуміти вашого вихованця

Штучний інтелект навчився покращувати смак пива