Підказка підприємцеві: чого не варто публікувати у соціальних медіа

У соціальних медіа діють свої правила. Якщо ви будете ними нехтувати, ризикуєте втратити свій онлайн-вплив і, як наслідок, бізнес загалом.

Соціальні медіа надають прекрасну можливість побудувати свій бренд, збільшити залучення, показати справжнє обличчя своєї компанії або ж цілком і повністю зруйнувати усе. Випадок: прикрий промах American Apparel у соціальних медіа у 2014 році. З метою просунути продаж 4 липня, компанія зробила твіт з тим, що вони вважали за зображення феєрверку. Але це не був феєрверк – це було зображення катастрофи шатла «Челенджер», який вибухнув у повітрі у 1986. Публіка, звичайно ж, була не задоволена, і багато хто відписався від онлайн-акаунтів American Apparel.

Хоча компанії зазвичай можуть оговтатися від такої помилки, на її вирішення знадобиться час і гроші, які б ви могли витратити на розвиток. Отже, щоб не довелося вчитися на помилці American Apparel, пропонуємо ознайомитися із 5 речами, які підприємцям ніколи не слід публікувати на своїх сторінках у соціальних мережах.

Політика і релігія

Були часи, коли говорити про політику і релігію на публіці, вважалося неприйнятним. Для підприємців це правило ще й досі працює. Якщо ви шукаєте швидкий спосіб відштовхнути певну частину своєї клієнтської бази, ніщо не спрацює краще ніж висвітлення політичної позиції або публікація політично некоректної заяви.

Зацікавлені в тому, щоб клієнти залишалися лояльними та щасливими, і надалі використовували ваші послуги або продукти? Тоді варто зосередитися на їх безпосередніх турботах. Чого вони хочуть? Про що мріють? Чого бояться? Зосереджуючи контент соціальних медіа на клієнтах, а не на власних переконаннях, ви допоможете своєму бізнесові рухатися в правильному напрямку, без зайвого драматизму.

Завжди ви, і лише ви

Знати по те, що цього вікенду у вас стартує великий розпродаж, безумовно, важливо. Проте ніхто не хоче чути про нього знову і знову. Так само, як ви втомилися бачити фотографії вечері своєї тітки на Facebook, люди втомлюються слухати про ваш бізнес. Міксуйте контент.

Маючи справу із соціальними медіа, необхідно бути більше, ніж бізнес – необхідно бути партнером у справі поліпшення життя клієнтів. Поговоріть про інших трендсетерів у вашій галузі. Покажіть людям, що ви розумієте, що поруч також є й інші розумні люди. Надайте інформацію, яка буде корисною для клієнтів, та/або цікавою.

Можливо, ви раніше чули про «контент-маркетинг». Брудний маленький секрет контент-маркетингу полягає в наступному: коли ви робите це правильно, то можете робити це так часто і так швидко, як вам заманеться. До тих пір, поки ви не перебільшуєте із власним «Я», чуєте своїх людей і цікавитися ними, ваш бізнес буде процвітати.

Негативна інформація про клієнтів або навколишній світ

Люди не приходять на вашу сторінку, щоб ще раз дізнатися про усе погане, що відбувається у світі. Вони шукають щось, що освіжає; щось, що б допомогло їм забути цілодобовий потік новин; щось, що б допомогло відволіктися від теорій змов і загроз із космосу. Як тільки ви починаєте говорити про погані речі, вони забувають про ваші товари та послуги. Ще гірше, вони пов’язують вас з негативом і видаляють зі своїх каналів. А якщо це станеться, ваша присутність у соціальних мережах з часом стане мертвою.

Якщо ви не можете знайти позитивний кут для своїх повідомлень, не робить публікацій взагалі. Це також розповсюджується на висвітлення брудної білизни клієнтів. Зберігайте усе це поза межами соціальних мережах. Цей тип контенту може відвернути клієнтів, тим самим серйозно нашкодивши вам.

Надмірні оновлення

Кожен медіум має власну толерантність до частоти публікацій. На Twitter можна досягти успіху, щоденно публікуючи декілька публікацій. На Instagram та Facebook оптимальним варіантом буде одна публікація на день.

Незалежно від того, наскільки чудовим є контент, якщо ви засмічуєте канали своїх фоловерів, вони покинуть вас досить скоро. Отже, досліджуйте найкращі практики по частоті розміщення та дотримуйтесь їх. У тому випадку, якщо ви керуєтесь натхненням, спробуйте порційний процес: поділить написаний матеріал на декілька разів, таким чином ви забезпечите себе контентом на тиждень або місяць та не перевантажите своїх читачів занадто великим обсягом публікації. Це гарантує, що ваші повідомлення будуть свіжими та корисними, а ваші вболівальники будуть бачити їх.

Несоціальний зміст

Соціальні медіа були створені, щоб бути соціальними. Це не місце для прес-релізів або нудного контенту, лекцій або односторонньої розмови. Цей матеріал для PRWeb.

Якщо хтось фоловить вас у соціальних мережах, можна з упевненістю припустити, що вони знають про вашу компанію та вже купили послуги або продукти, які ви пропонуєте. Тому не підходьте до соціальних медіа з точки зору холодного дзвінка або інформаційних буклетів. Поводьтеся таким чином, ніби ви запросили аудиторію за куліси свого бізнесу і хочете показати його обличчя.

Не маєте чіткого уявлення, як це виглядає? Зайдіть на акаунт Wendy у Twitter. Вони не говорять про гамбургери й картоплю-фрі увесь день. Вони публікують корисний, кумедний контент, який подобається людям. Їхнім контентом радо діляться. Коли вони все ж таки розмовляють про фаст-фуд, то роблять це вкрай елегантно. Як наслідок, їхні публікації отримують тони ретвітів і коментарів. І попри те, що Wendy є великою компанією, вони завжди реагують на коментарі до своїх публікацій. Ця розумна стратегія взаємних поступок привели до величезної фан-бази.

Бонус: матеріал, який ви не можете перевірити

Гаразд, тепер ви знаєте про 5 речей, якими підприємці не повинні ділитися в соціальних мережах, але є щось на додаток, але дуже важливе.

У епоху фейкових новин ви не можете дозволити собі публікувати матеріали, які не можна перевірити. Кожна людина має бути напоготові щодо фейків, і, особливо ви, як підприємець. Це означає не робити публікації або репости, поки ви не підтвердите інформацію, яку вони містять. Це охоплює й зображення, які ви використовуєте. Пам’ятаєте American Apparel?

Це не означає, що потрібно всебічно досліджувати все, що ви розміщуєте. Замість цього, просто переконайтеся, що ви звертаєте увагу на свої джерела, і надихаєтеся лише авторитетними ресурсами.

Дотримуйтесь цих порад, і ви можете побудувати шалену фанбазу і позбутися драми, яка викликає у багатьох користувачів соціальних медіа депресію та гнів. Використовуйте соціальні медіа як інструмент для свого бізнесу – не дозволяйте платформам використовувати вас. Залишайтеся зосередженими на своєму позитивному меседжі й використовуйте його, щоб побудувати свою бізнес-імперію.

ВАРТО ЧИТАТИ:

Джерело: Enterpreneur

Читайте также:

5 кроків для підвищення безпеки в соціальних медіа

Суперкомп’ютер MIT здатний аналізувати веб-трафік усього інтернету

Starlink чи OneWEB? Kuiper чи Telesat LEO? Супутниковий інтернет стає все більш доступним

Що нова теорія про увагу розповідає про свідомість