Для будь-якої email-розсилки потрібна база підписників. Від її якості та об’єму залежить успіх email-кампанії. Сьогодні мова піде про 25 законних методів збільшення кількості підписників. Що в цьому випадку означає вислів «законні методи»? Підписники самостійно дають згоду на розсилку та обробку персональних даних, а ми можемо лише підтвердити підписку через двійне підтвердження (double opt-in). В такому випадку підписники не попадуть в базу помилково. Отже…
1. Форма підписки на сайті
Форму підписки на новини треба розмістити на видному місці – бажано, в боковій панелі на всю ширину сайту або ж на окремій сторінці. Головне, щоб вона була зручною та привертала увагу користувачів.
2. Вікна, що спливають
Вікна, що спливають (або ж попапи) з’являються на сторінці через деякий час після того, як користувач почав її переглядати. Логіку спливання та сторінки показу можна налаштувати самостійно. Наприклад, в сервісі UniSender можна спробувати безкоштовно створити вікно, що спливає і вставити його на сайт.
3. Вікна, що спливають для збору exit-трафіку
Ці вікна з’являться, коли користувач збирається закрити вкладку у браузері. Звичайно такі форми, що спливають намагаються стримувати користувача на сайті:
4. Бонуси
Пропонуємо знижки та купони в обмін на адресу електронної пошти. Наприклад, інтернет-магазин може запропонувати знижку за перше замовлення або промокод.
5. Підписка під час оформлення замовлення
Поле з email присутнє майже у кожній формі оформлення замовлення. Адреса потрібна для того, аби відправляти листи транзакційного характеру: звістка про оплату, інформацію про сплату товару, доставлення, тощо. Якщо поряд з цим полем користувач згодиться на розсилку, то компанія надсилатиме користувачу ще й регулярні листи.
6. Онлайн-чат
Збирати email також можливо через онлайн-чат на сайті. Просто потрібно туди додати поле, де користувач вводив би свою електронну адресу.
7. Hello bar
Hello bar — це непримітна вузька смуга, яка кріпиться до верхньої або нижньої частини сторінки і слідує за користувачем. Сюди можна розмістити форму для підписки.
8. Лід-магніт
Лід-магніт – це безкоштовний контент, який підписники отримують в обмін на електронну адресу. Лід-магнітом можуть бути корисні поради, курси, електронні книги чи тести. Будь-який корисний контент, якого ще нема в вільному доступі.
9. Розіграш призів
Запропонуйте підписникам залишити адресу, щоб взяти участь в конкурсі. Призи можуть бути різні: книги, товари, компанії або романтична поїздка закордон.
10. Корисний контент
Потрібно публікувати корисні матеріали на сайті, аби залучати більше людей. Якщо читачам сподобаються статті, вони будуть підписуватися на розсилку і будуть читати ваші статті регулярно. Додавайте форму для підписки після кожної статті чи посту, аби читач зміг одразу ж підписатися на нові статті.
11. Рекламні оголошення в Facebook
У Facebook можна створити рекламне оголошення, яке буде збирати дані користувачів. Зручно, якщо потрібно зібрати аудиторію на захід, провести попередню реєстрацію або просто запропонувати підписатися на розсилку. Усі данні в форму представляються автоматично, користувачу нічого вводити не потрібно.
12. Марафон в Instagram
Онлайн-марафон – це подія, яка згуртовує користувачів Instagram. Варто запустити на своїй сторінці марафон з щоденними вебінарами. Вкажіть, що саме для участі в конкурсі, необхідно підписатися на розсилку тому що на почту будуть приходити посилання на вебінар та інші корисні рекомендації.
13. Форма підписки в відео
Якщо ви часто знімаєте відео, це ще одна можливість зібрати якісну базу підписників. Використовуйте спеціальні сервіси, як Wistia або LeadPlayer, аби вставити у відео форму підписки.
14. Збір адрес в офлайні
Збирати базу можна й в реальному світі. Зазвичай це роблять на тематичних заходах: виставки, тренінги, конференції, тощо.
15. Посилання в презентації
Якщо компанія часто проводить презентації, вона зазвичай вставляє в них посилання або QR-код з посиланням на матеріали презентації, які запитують у користувача email, аби звантажити файли.
16. Гостьові пости
Вибираємо популярний блог по схожій тематиці, які відвідують потенційні підписники. Пишемо редактору і пропонуємо розмістити гостьовий пост. Читачі блогу можуть зацікавитися вашими статтями та перейти на ваш блог. Таке співробітництво забезпечить більш повний охват аудиторії. Уникайте реклами. Публікуйте корисний контент, аби читачі захотіли зайти на ваш сайт та дізнатися більше.
17. Партнерські розсилки
Варто домовитись про взаємну рекламу у розсилках зі схожою тематикою. Наприклад, якщо блогер пише про освіту за кордоном, аудиторії може бути корисна реклама сервісу по вивченню англійської мови. Рекламні посилання від партнерів можна вставляти у листи у якості нативної реклами або окремим партнерським блоком.
18. Коментарі, відгуки та відповіді на питання
Залишайте коментарі в блогах, відповідайте на питання, залишайте відгуки та посилання на сайт. Так можна залучити нових читачів, які в перспективі стануть підписниками блогу. Цей спосіб вимагає багато часу, але все ж таки він безкоштовний.
19. Блок з репостами
У лист варто додати невеличкий блок з проханням поділитися листом, якщо новини були корисні. На декотрих підписників це справді діє та вони роблять репост або ж діляться посиланням з друзями та знайомими. Якщо і їм сподобається контент, то вони теж підписуються на новини.
20. Вебінар
Проведіть вебінар з безкоштовною реєстрацією. Вкажіть, що запрошення на вебінар прийде на електронну пошту.
21. Цільовий лендінг
Лендінг – це сторінка, яка створена спеціально для продажу того чи іншого продукту чи послуги: якесь зібрання по інтересах, навчальний курс або фізичний товар. Зазвичай, на такому сайті присутня форма для збору контактних данних.
22. Автоматичний підпис в електронному листі
У підпис ваших email-повідомлень варто додати пропозицію підписатися на розсилку повідомлень. Люди, які часто з вами переписуються, можуть зацікавитися і стати вашим підписником.
23. Соціальний доказ
Якщо у вас вже є база підписників, не соромтесь говорити про це. Продемонструйте потенційним підписникам число людей, які вже долучилися до вашого контенту. Користувач підпишеться з задоволенням, якщо побачить, що ваш блог популярний.
24. Онлайн-архів розсилок
Допоможіть користувачу зважитися на підписку. Для цього потрібно дати посилання на архів з попередніми розсилками або ж показати приклад того, як потрібно писати листи.
25. Програми лояльності в магазинах
Якщо у вашого магазина існують фізичні відділення, збирати інформацію про електронну пошту можна прямо на касах. Запропонуйте підписникам клубну або знижкову картку в обмін на контактні дані.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:
- Як воно, бути інстаблогером? Невеличкий експеримент
- 28 ідей для оновлення вашої email-розсилки
- 8 корисних книг з email-маркетингу та копірайтингу
Джерело: Unisender